1437
Sök

Vilken är snabbast egentligen? (200sx vs 740)

huh?
10 427 Inlägg
4 februari 2008
tecman skrev:

Där blev det väl ändå lite fel? Var väl jag som skrev in infon inte leo_m83? tongue hehe

Ni 'ser' ju likadana ut allihopa wink
Ursäkta misstaget.

Avstängd
1 266 Inlägg
4 februari 2008
leo_m83 skrev:
TheFinnishFlash : Du får smaka på priset på den där ferrarin också . Du får jävla massa mer bil för pengarna om du köper en 200sx s13 än vad du skulle nånsin få för en 740....

Jaja tänker inte tjata om det här mera, vad är slutsatsen då ? (om jag själv får säga det)

200an är snyggare org
200an drar 740org
en chippad (rå trimmad som en person sa) 740 drar 200an JA

PUNKT tongue

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

leo_m83
4 februari 2008
TheFinnishFlash: vetta fan om man kan göra så på en 740 men om man byter mot alu fälgar och sänker en 200sx 30mm så får man 50+hk utan några större problem tongue

Avstängd
1 266 Inlägg
4 februari 2008
leo_m83 skrev:
TheFinnishFlash: vetta fan om man kan göra så på en 740 men om man byter mot alu fälgar och sänker en 200sx 30mm så får man 50+hk utan några större problem tongue

Klart man kan chippa 740 ? min är chippad ?
ja det är sant, men glöm för fan inte RÄÄCER oljan, ger typ 46,4hk mer

volvoraggare
4 776 Inlägg
4 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
steifan skrev:
Rille0 skrev:

mm ungefär lika extrem som en volvo 740!!@@

Mm, tänk dig en 740 GL -87 med en sån här grill:
http://www.tradera.com/Moddad_grill_vol … n-57405871

rolllol

Det va en ful jävla grill smile

akn intyga det haha det lyste ju ford om den

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

leo_m83
4 februari 2008
ska försöka föröska fixa raceer olja till min 200 också. Kan inte vänta på mer hästar som

volvoraggare
4 776 Inlägg
4 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
leo_m83 skrev:

sen ett  jättescoop på huven och det ger 90 kusar till

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Avstängd
1 266 Inlägg
4 februari 2008
leo_m83 skrev:
ska försöka föröska fixa raceer olja till min 200 också. Kan inte vänta på mer hästar som

Nepp den går utavhelviti wink

Avstängd
1 266 Inlägg
4 februari 2008
ironhead skrev:
TheFinnishFlash skrev:
leo_m83 skrev:

sen ett  jättescoop på huven och det ger 90 kusar till

MM och räcer vingen, gör sitt den med !

http://www.garaget.org/?car=62455&image=568946

ser du mina 2 vingar där ? dom ger 25 hk styck enligt säkra källor.
Senast redigerat av TheFinnishFlash (4 februari 2008)

ElectroRaggare
886 Inlägg
5 februari 2008
^^^ MUAHHAHAHAH ^^^

Tyvärr är garaget överbeklammrat av "740 raggare" som ser volvo som den bästa och snabbaste bilen i hela världen. Punkt.

Obs, jag vet att du skämtade -TheFinnishFlash- , det var inte menat mot dig smile
Senast redigerat av NxV (5 februari 2008)

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

Avstängd
1 266 Inlägg
5 februari 2008
NxV skrev:
^^^ MUAHHAHAHAH ^^^

Tyvärr är garaget överbeklammrat av "740 raggare" som ser volvo som den bästa och snabbaste bilen i hela världen. Punkt.

Obs, jag vet att du skämtade -TheFinnishFlash- , det var inte menat mot dig smile

Haha jag vet att 740 rääägers är så, därför jag gillar att driva hehe tongue

2 123 Inlägg
5 februari 2008
Behöver inte posta tider men var bra sugen att slå alla på näsan innan nån han före och lägga in tider.
Att folk ens tror att Volvo har en chans ger mig ett leende på läpparna, och sen börja tjata om "men om man chippar den får man 240hk" eller "jag vill se en 200:a köra låga 10or".
Det var väl för fan inte det tråden handlade om ?
Ska man hålla på med pajkastning kan man väl ta nissans värsta modell från samma tid som 740 och kolla hur många hästar dom i japan plockar ut ?
Nej, är inte det här avklarat nu ?
Jag är iaf nöjd eftersom en volvo raggare kommit på att 140, 240, 740 inte är något annat än avdankade familjebilar ! Turbo eller ej !

Avstängd
1 266 Inlägg
5 februari 2008
Fredrik.Gustavsson skrev:
Behöver inte posta tider men var bra sugen att slå alla på näsan innan nån han före och lägga in tider.
Att folk ens tror att Volvo har en chans ger mig ett leende på läpparna, och sen börja tjata om "men om man chippar den får man 240hk" eller "jag vill se en 200:a köra låga 10or".
Ska man hålla på med pajkastning kan man väl ta nissans värsta modell från samma tid som 740 och kolla hur många hästar dom i japan plockar ut ?
Jag är iaf nöjd eftersom en volvo raggare kommit på att 140, 240, 740 inte är något annat än avdankade familjebilar ! Turbo eller ej !

Well..dom flesta är avdankade ja..och det är familjebilar, men jag gillar volvo endå tongue kul va smile

2 123 Inlägg
5 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:

Well..dom flesta är avdankade ja..och det är familjebilar, men jag gillar volvo endå tongue kul va smile

Helt okej, gilla dom så mycke du vill : )
Jag har inget emot dom heller om dom används som familjebil eller om det sitter en gubbe med hatt i dom. Men när alla ungdomar förstör bilarna och tror att det är en raggarbil, då blir jag ledsen i ögat.
Men dom förstår nog också nån dag, undrar bara hur länge jag står ut med att se dom skämma ut sig.

7 100 Inlägg
5 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
evilaudio skrev:
TheFinnishFlash skrev:

jamnföra en åsna mot en häst ?..en chippad fräsh 740 tic ska nog inte ha några problem att dra den iaf.

å vem chipar en gammal 740??   skulle hellre lägga dessa pengar på chips som man kan äta big_smile

Och vem FAN stylar Volkswagen JETTA 1,8 CL ?..lägger jag hellre pengarna på att torka mig i anus.

ja jag hadde då fan stylat en jetta!tycker om jettor!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Better than God \o/
1 886 Inlägg
5 februari 2008
Det är ju ingen värstingracer du har direkt. Men några gamla volvo 740 skulle du nog köra ifrån. Passa dig för dem som kör överladdat, då kan det bli tuffare. En snabb huvudräkning på "Kilo / Hkr" så inser man nog det.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Avstängd
1 266 Inlägg
5 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:

Jag har inget emot dom heller om dom används som familjebil eller om det sitter en gubbe med hatt i dom. Men när alla ungdomar förstör bilarna och tror att det är en raggarbil, då blir jag ledsen i ögat.
Men dom förstår nog också nån dag, undrar bara hur länge jag står ut med att se dom skämma ut sig.

Hehe jadu, inte skämer jag ut mig när jag åker i min turbo iaf smile...ända som skäms är väl du ? du kanske har dåligt självförtroende ? finns hjälp för det, terapi medmera tongue

sen är det ju lite småroligt att min tic har högre snitt än din..
tur att smaken är som Baaaaken smile
Senast redigerat av TheFinnishFlash (5 februari 2008)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 februari 2008
tuzz skrev:
Jag vill ha bevis på vilken som är snabbast.. en Nissan 200Sx S13 eller en Volvo 740 eller alla volvos över huvudtaget.? vill veta detta då jag går fordon och finns nästan bara Volvoraggare som klankar ner på min 200a och säger att de kan köra ifrån mig. och detta är då helt original bilar. Så någon som vet någonting om detta?

MVH Tuzz

Hahaha! Ja, är det nån med en original GL, GLE eller GLT har du nog inget att vara orolig för iaf. smile
Turbon är väl ingen jättevärsting heller, men du borde kunna plocka den om inte annat i toppfart.

Så jobbigt med såna stollar som tror att deras containrar går som fan... lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

2 123 Inlägg
5 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:
TheFinnishFlash skrev:

Hehe jadu, inte skämer jag ut mig när jag åker i min turbo iaf smile...ända som skäms är väl du ? du kanske har dåligt självförtroende ? finns hjälp för det, terapi medmera tongue

Skäms ? Ja, men inte för min egen skull utan för deras.
Självförtroendet är det inge fel på heller. Visst att din turbo rör på sig men utger du dig för att vara en volvoraggare som tror hans bil är snabbast i stan ?
Passerade ett gäng fordonskillar på stan en gång och hörde kommentaren "Finns inte en V8:a i världen som kör ifrån min rödblockare" varpå jag nästan lägger mig ner på marken och dör, tjejen som jag hade med mig fattade ingetting men kul var det.
Ska vi fortsätta diskussionen kan vi ta det via PM.

Avstängd
1 266 Inlägg
5 februari 2008
TheFinnishFlash skrev:

Skäms ? Ja, men inte för min egen skull utan för deras.
Självförtroendet är det inge fel på heller. Visst att din turbo rör på sig men utger du dig för att vara en volvoraggare som tror hans bil är snabbast i stan ?
Passerade ett gäng fordonskillar på stan en gång och hörde kommentaren "Finns inte en V8:a i världen som kör ifrån min rödblockare" varpå jag nästan lägger mig ner på marken och dör, tjejen som jag hade med mig fattade ingetting men kul var det.
Ska vi fortsätta diskussionen kan vi ta det via PM.

Hehe, ja sånt är väl ganska komiskt, jag är iaf inte en utav dom smile

Sök