skirv upp mig igen med om du ska rensa listan ja JAG KOMER LÄTT har du hämtat dekalerna eller du ska göra det denna veckan? hoppas alla kommer det kommer bli nice känner det på mig kul och träffa lite folk som ska med på touren nu innan med. härligt att du tog initiativ kicker och fixade detta...tummen upp för dig
man måste ha motgångar,
för att uppskatta det fina med livet :P
skirv upp mig igen med om du ska rensa listan ja JAG KOMER LÄTT har du hämtat dekalerna eller du ska göra det denna veckan? hoppas alla kommer det kommer bli nice känner det på mig kul och träffa lite folk som ska med på touren nu innan med. härligt att du tog initiativ kicker och fixade detta...tummen upp för dig
Efter att den nya listan kommit upp och är färdig så börjar jag att skriva här inne. Dekalerna är hämtade och ligger i säkert förvar
Kul att du tycker det! och alla andra som skrivit det!. Tummen upp för alla!!, utan bilar hade det inte blivit någon tour eller träff!! Vi ska träffas och ha det skitkul!! Nya vänner är det alltid kul med!
ok? sjysst o bara byta datum nu när så många har tagit ledigt från jobb mm
Håller med, har redan planerat in touren med anant som ska göras i sommar så det inte skulle krocka. Så får man vet att ni har ändrat datum får hoppas det är ett bra datum;).. Hoppas informationen kommer ut snart.