Ne hur man än gör så kommer alltid den där dåliga känslan tillbaka:( Får prata ut med någon om den, eller försöka glömma bort den helt( som är näst intill omöjligt)
Ne hur man än gör så kommer alltid den där dåliga känslan tillbaka:( Får prata ut med någon om den, eller försöka glömma bort den helt( som är näst intill omöjligt)
Jag är vaken nu för jag ska på en läkarundersökning imorgon kl.08:00. Undersökningen kräver att jag är vaken HELA natten. Tur att man är ledig från jobbet imorgon. Hittills har jag varit vaken sedan kl.04:30. Bara 10 timmar till måste jag vara vaken, sen får man sova hela dagen/helgen.
va e de för undersökning?? hur länge man kan va vaken utan kemikalier elle? haha
Det är EEG, de ska mäta av hjärnans verksamhet vid sömn. Därför måste jag vara vaken hela natten för att man lättare ska kunna somna där på undersökningen.
För att jag hatar mitt jobb och när jag somnar så vet jag att jag kommer vakna klockan 6 med 9 timmar rent helvete framför mig! Låter kanske lite roligt, men de värsta e att de e sant!!
Jag är vaken nu för jag ska på en läkarundersökning imorgon kl.08:00. Undersökningen kräver att jag är vaken HELA natten. Tur att man är ledig från jobbet imorgon. Hittills har jag varit vaken sedan kl.04:30. Bara 10 timmar till måste jag vara vaken, sen får man sova hela dagen/helgen.
va e de för undersökning?? hur länge man kan va vaken utan kemikalier elle? haha
Det är EEG, de ska mäta av hjärnans verksamhet vid sömn. Därför måste jag vara vaken hela natten för att man lättare ska kunna somna där på undersökningen.
haha hur fan ska du orka gå hem sen? ja skulle aldrig vakna upp sen när dom va klara med testerna
"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
Fastna i Terminator: the Sarah Connor Chronicles http://www.imdb.com/title/tt0851851/ Faktiskt en hyffsad tv serie även om man saknar Arnold! Tyvärr bara 4 avsnitt som släppts än så länge!
jobbar nu för jag bytte pass för o hinna hämta bilen från lack:)
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info