Manne - Volvo 240 Lite bilder..

supermikaela
16 april 2008 ·

Så sjukt synd det här.. Lider verkligen med dig. sad Vet själv inte vad jag gjort om jag varit du alltså!

nonamer
16 april 2008 · 307 Inlägg

Riktigt tråkigt hmm Hoppas allt ordnar sej.
Mvh

Kesler
16 april 2008 · 3 650 Inlägg

Har du nåra planer på den nya pärlan?

Avgasystemet skulle du ju kunna plocka över om du har lust med de.. smile

Senast redigerat av Kesler (16 april 2008)

MixiL MadLamb Racing
17 april 2008 · 210 Inlägg

Jag hoppas du hittar ork och motivation att ge dig på den nya våfflan för jag kan knappt vänta på vad som ska komma härnäst. big_smile
Jag följer dina trådar med stor spänning och entusiasm och är mycket imponerad av din kreativitet och ditt sköna cleana stuk som du lyckas med att ge dina projekt.

Du kan ju alltid sno delarna som klarade sig från "liket" till den nya... wink

airflow Avstängd
17 april 2008 · 653 Inlägg

asså nej fyyyfaaan sad den som va så jävla snygg, jävla skit också, hoppas du gör nåt liknande igen med den nya, men ändå, svårt o hitta ork igen...

Jag har rätt i vad jag än säger.
b0nd3n
17 april 2008 · 1 944 Inlägg

Jävligt synd med bilen, tur att ni klarade er !
men du kan ju ta en hel del från den kvaddade bilen o sätta på "panik bilen"
lycka till i fortsättningen !

Mvh Ante

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
Oscarr
17 april 2008 · 260 Inlägg

fy fan, den bilen var ju så sjukt stenhård!, lätt bland dom finaste 240s på garaget i mitt tycke.

m3-lappis
17 april 2008 ·

jag lider med dig och alla andra Manne.. så rått stuk på den toofårtin.. stackars dig!!
hoppas du hittar motivation å greja vidare. snacka om nederlag.. aja skam den som ger sig.. du fixar nog till den nya lika ballt..
go for it!!

Manne Jajjemen!
17 april 2008 · 1 512 Inlägg

Får se vad om händer.. många som tycker ja ska bygga en kopia.
Först å främst ska ja fixa tvåorna på den. Sen skulle de va gött å höra nåt från göbbens försäkringsbolag.. vill ju veta vad som händer.
Som de känns nu har ja inte orken till å fixa iordning den nya.. är ju tillbaka på ruta ett igen. Jag avvaktar lite.. måste bli klar med 142an i vilket fall som helst. Den går före nu. Ev att ja sänker å byter fälgar på den blåe så länge tongue
Men sen blir de nog inte mkt annat.

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
Aruzo Ace Ventura
18 april 2008 · 1 240 Inlägg

Fy fan.. Väntat hela veckan på att komma hem från Norge för att läsa i denna tråden och så detta.....

Hade de varit jag så hade högersidan sett lika illa ut på bilen för där hade jag dunkat gubbjäfflens huvud tills de satt nere i röven på han!

Synd på den fina bilen men som bilbyggare har du min respekt iaf! Lycka till med 140in nu!

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
Fernicus Kejsare
15 juni 2008 · 547 Inlägg

Fy fan säger jag bara. Den blev ju så jävla grym också sad Hoppas du får redigt med kompensation!

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.
Martin81
9 oktober 2012 · 1 232 Inlägg

grymt bygge.

Farfar77
25 oktober 2013 · 305 Inlägg

Ushh på detta! Gör en ännu mer passiv o försiktig. Inga pengar kan mäta sig med allt jobb o slit man lagt ner ju.
Rekomenderar Sök upp den här pajasen och leverera en rejäl pungspark !

Senast redigerat av Farfar77 (25 oktober 2013)

ghost_boy83 CREW
3 april 2017 · 2 594 Inlägg

fixade du huven sen så den passade ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang