4215
Sök

styling program på tv4+

343 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
Jag såg slutet på ett program där dom stylade en bil.  Men vet inte vad det kan ha varit för program..

Någon som har sett det?

Tyvär vet jag inte så mycke mer än att det gick på tv4+ och att dom stylad en bil.. =P

Mvh\\Thomas

1 752 Inlägg
12 december 2005
Då va det mera motor som du såg på! Classes garage!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

343 Inlägg
12 december 2005
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Då va det mera motor som du såg på! Classes garage!big_smile

Tack!

260 Inlägg
30 januari 2006
jag tycker classe verkar va jävligt överskattad. någon som håller med. Han har ju inte direkt gjort några riktigt häftiga byggen. Vanen han gjorde om i mera motor såg ju inte bra ut.

styling har egentligen bara med pengar att göra.

Saab 99 Turbo-Nörd
368 Inlägg
31 januari 2006
han är ju störd, hur kan man styla en fet ful minibuss? med vinyler och bodykit dessutom hmm

Såld på Italienare
579 Inlägg
31 januari 2006
Det var ju såå dåligt!
Berättaren lät som Bamse efter ett par pilsner..
"-Var e brudarna... Men Classe.. Sådär får du inga brudar.."
"-Ska classe lyckas fixa brudarna?"

Pinsamt!!

Old School Ford
600 Inlägg
31 januari 2006
lustgasen skrev:
han är ju störd, hur kan man styla en fet ful minibuss? med vinyler och bodykit dessutom hmm

ha! ....kaste inte spjut i radhus wink (som någon sa!)
Hans bil var säkert snyggare än din avatar!

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

Driver
2 111 Inlägg
31 januari 2006
Catling skrev:
lustgasen skrev:

ha! ....kaste inte spjut i radhus wink (som någon sa!)
Hans bil var säkert snyggare än din avatar!

Vilket iofs det inte krävs så mycket för att vara. Såg iofs inte minibussen men...wink

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Såld på Italienare
579 Inlägg
31 januari 2006
ooooooh! Väntar på svar från den allmänbildade lustgasen.

1 752 Inlägg
2 februari 2006
Dreamcatcher skrev:
jag tycker classe verkar va jävligt överskattad. någon som håller med. Han har ju inte direkt gjort några riktigt häftiga byggen. Vanen han gjorde om i mera motor såg ju inte bra ut.

Överskattad vete fan om man kan säja att han är...du kanske inte har sett hans Honda accord som han har byggt? grymt snygg!big_smileO inga större fel på mini bussen heller va jaa vet:P

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

dARKiE
5 031 Inlägg
2 februari 2006
Tycker han var bra hans honda accord som kalleponken nämde är inte helt fel heller, han gav mej dessutom tips på hur man gör osv.. typ pimp my ride är det bara i med grejorna.. tycker det är skoj när dem säger hur dem har gjort osv.. och vilka problem dem stötte på genom vägen..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

260 Inlägg
4 februari 2006
tycker faktiskt inte hondan är speciellt snygg heller. det är ju inte direkt nån extrem styling han sysslar med.

styling har egentligen bara med pengar att göra.

Sök