Bra jobb, skit samma om det inte är 110% känslan av att man gjort det själv är värt en hel del också
Tackar Jo men jag tycker så med Sen blev de ju riktigt billigt med så
Problemet jag har nu är att bilen inte går som den ska Den startar men dör efter 10-20 sec.. bluddrar vid gaspådrag och så bluddrar den till när den dör.. Någon som haft liknande problem?
Ta en flaska startgas eller liknande och spruta runt på olika slangar och grejer så få du se om den drar tjyvluft nånstans.. på packningar på insprutet, spridarna etc.. ja du fattar..
Fan, fint litet lackbås du hade.. Lite tajt kanske men det funkade. Själv skulle jag aldrig våga lacka själv för man är lite feg och har inte kunskapen men det blev bra. Rubba en massa och på med 18hundra lager klarlack så ska du se på fan att den glänser utan fan sen!
Ta en flaska startgas eller liknande och spruta runt på olika slangar och grejer så få du se om den drar tjyvluft nånstans.. på packningar på insprutet, spridarna etc.. ja du fattar..
Fan, fint litet lackbås du hade.. Lite tajt kanske men det funkade. Själv skulle jag aldrig våga lacka själv för man är lite feg och har inte kunskapen men det blev bra. Rubba en massa och på med 18hundra lager klarlack så ska du se på fan att den glänser utan fan sen!
Jo de skulle jag kunna göra.. Men har funderat lite på DI-kassetten samt tändstiften? Kollade iaf intercoolern och tryckrören och de verkade hela.. satans töligt när det ska jävlas hela tiden..
har do kollat så du inte har nån vaccumslang som itne sitter fast nånstans? gäller det bara tomgång? Tomgångsmotorn (om det finns) kanske har gett sig isf.
Nja det gäller hela tiden, gasar jag så bluddrar den och dör.. blir så sjukt less på detta!
Kan iaf slänga upp bilder på lacken utomhus.. tragiskt å behöva putta ut bilen för inte motorn går men..
Hehe Riktigt kul att folk är aktiva Har grejjat lite nu men vet inte om jag avslöjar med vad.. kan bli liten överraskning till imorrn det verkar iaf kunna bli ganska bra
Har inga bilder heller från idag men imorrn blir de bilder om jag hinner grejja