_DamnIt skrev:
Du fick en agressiv, men diskret look på den. Riktigt nice!

Hoppas det går bra på besikningen i morgon!

Tackar tackar

Med facit i hand gick det ju sådär iaf

Elda skrev:
synd på speedparts dekalen, skulle vart svart wink samma gällger grillnätet.
Annars såklart MKT vacker! underbart arbete du gjort.
Aah den är lite synd.. får se om jag byter den.. Grillen kommer bli svart senare iaf

har ju en moddad grill liggandes men den är inte riktigt klar

Riktigt kul att du har varit med och läst och kommenterat genom hela projektet

Fått mycket bra tips och sånt

Det är kul!
Alex_M skrev:
Hmm då ska vi se :
Skippa ditt hemmameckade kjolpaket. riktigt fult om jag ska vara helt ärlig. kör på Viggen istället. mycket snyggare och stilrenare.
sen huven: har du en bulle på den eller ? kör en vanlig plan huv utan massa kladd på.
bortsett från dom två grejjerna ja skrev såg de bra ut
Sen beror det helt på vilken prisklass man vill lägga sig på! Jag har nog inte laggt ut mer än 3000kr sen jag voltade hela bilen, och då ingår alla plåtdelar, spackel, lack, glasfiber, bränslepump m.m. vilket jag iaf tycker är kanonbra för min studentplånbok. Hade jag jobbat och haft massor med pengar hade jag aldrig ansträngt mig att bygga allt på bilen själv utan då hade det nog varit köpta saker och den hade sett ut precis som alla andra 900/9-3or, men hur kul är det?
megaman_k skrev:
Misstänker att alex_m bara sett denna sida och inte lagt ner tid alls på projektet i övrigt och allt som hänt. Tycker det ser riktigt bra ut.
Fast jag skulle vilja se bilder i en annan miljö där man ser formerna i fronten bättre! Hoppas besiktningen går bra!
Mer och nya bilder kommer

Nu är bilen full av pollenskit så den ser mer gul ut

men avspolning av bilen blir innan träffen på lördag iaf
MrJAM skrev:
Jag måste faktiskt hålla med om att Viggen paketet är mer stilrent, men i detta fallet så känns det nuvarande mer rätt.
Jag måste även framföra att det är ett stort nöje att läsa om ett projekt som detta. Alla tummar upp!
Det stämmer det du säger, men att lägga ut så mycket pengar på denna bilen nu känns lite ovärt så det får bli det som sitter på nu

Kul att du gillar att läsa tråden

Den kommer fortsätta att uppdateras nästa vecka då det är lite mindre att göra i skolan

J-Johansson skrev:
Tjo, precis läst alla 24 sidor och måste verkligen säga att du har då lyckats bra med att återställa bilen.
att du har orkat med fattar jag inte, det är ju inte lite som är gjort på den.
och sugen att pröva på att lacka blev man med, skulle vilja lacka ner mina lister å handtag på 9-3:an
hoppas du inte får allt för många 2:or i morgon eller rättare sagt ingen!
Mvh Jimmy
Tackar

Kändes bra jobbigt när man inte visste vart man skulle börja men

Sen har det rullat på och fantasin har flödat

haha
Ja men det tycker jag du ska göra! Det är bara kul att man kan inspirera folk och få dem att testa på själva

När man sedan är klar så känns det riktigt bra att man gjort sakerna själv

volvo_1987 skrev:
Blir kul att se den på lördag smile
Ja det ska bli kul med träff

Vänta er inte för mycket bara då det finns en del skalvanker och så

Men för de pengarna jag har lagt ut går det inte att få en superfinnish, har aldrig lackat en hel bil innan heller så

Saab_Robin skrev:
ok kan inte gå perfekt jämt men de 2orna fixar du lätt
Jo det är nog inga problem

sen går den väll förhoppningsvis ett tag till

_DamnIt skrev:
Som du sa, efter omständigheterna så gick det bra med bes iaf smile Och det med spindelleden va ju enbart löjligt kan man tycka sad Men ja, dom har makten så bara att bita ihop och se glad ut smile
Jo det stämmer ju! Men finns ju inte så mycket att göra, han hade säkert kunnat hitta/skapa något annat att klaga på då så.

Funkiee skrev:
De var löjliga 2or, men sådana som går o fixa lätt som en plätt! smile så jag håller med dig om att de var grymt bra med tanke på va bilen har varit med om! big_smile Fortsätt på detta spår, så kommer du ha en av de finaste 900 i sverige! big_smile
Mvh Patrik
Aah de kan man tycka

Men sånt är det att ha bil

Tackar

Ja det ska fortsätta byggas och stylas så du kan vara lugn

Elda skrev:
Aj.. spindelleden sitter väll inbyggd i länkarmen? tror nån snacka om 600 spänn på biltema.
Det värsta är att inte 600kr stoppar tror jag, har för mig att den kostar 899kr men det är ju iaf bättre än på saab där de skulle ha drygt 3000kr för en motsvarande..
Sådär

Fortsätt gärna med alla kommentarer

Det piggar upp

Slängde även i basen igår så nu dunkar de bra igen

Var sjukt länge sen man åkte i en bil med riktig bas
Mvh. Magnus