lånar du ut din bil?

Germax
16 februari 2008 · 12 086 Inlägg

Har hänt att jag lånat ut den.. Ofta är de andra som kör min bil men då sitter jag med i bilen.

Attila
4 juni 2008 ·

santas_bitch skrev:
lånade ut min gamle hyundai ja stylade till farsan 2 ggr. båda gångerna sabbade han framspoilern.
lånade ut min gamle bmw te en polare en gång. han kom tillbaks krockad, lätt krockad men ändå.
har inte lånat ut saaben och kommer nog inte göra det. men om jag skulle göra det så e de if you break it you bought it policy som gäller.

Jo det kommer du, för jag har redan kört den några gånger wink he he

Jag lånar ut min, det är ju bara en bil.

Killr0y_swe - De är jag de.
4 juni 2008 · 354 Inlägg

Jag är inte rädd om min nuvarande bil så ja lånar ut den. wink

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1
bmx
4 juni 2008 · 7 100 Inlägg

jag lånar ut!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Kim2000
4 juni 2008 · 219 Inlägg

BERNI skrev:
jag lånar ut den, inga problem....
bara man känner personen någolunda, tycker bara att det är kul att andra får prova min bil...

Same here

alain www.bimmerpower.org
4 juni 2008 · 3 995 Inlägg

Som vi säger i Frankrike, du kan låna min fru men du ska ge fan i min bil big_smilebig_smilelol
Min son som är över 25 år och min bästa vän fick låna bilen, inget mer.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Volvoz84 "Ijenkligen"
4 juni 2008 · 786 Inlägg

Jag lånar ut till vem som helst, utom min morsa. Hon kör som en full biltjuv hmm

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Mr_EmCom Med.lem
4 juni 2008 · 3 759 Inlägg

Jag skulle lätt låna ut min bil. Fast bara till dom jag litar på.

Min Mamma tex, skulla alldrig få köra den eftersom jag vet hur hon kör i sin saab. :S

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Alecci
4 juni 2008 · 2 014 Inlägg

Någon av bruksbilarna har jag inga problem med att låna ut, men Skylinen kan endast lånas ut om jag i pant får en postväxel med värde motsvarande det pris jag skulle vilja ha vid en eventuell försäljning av bilen. You break it (or anything on it), you bought it.

Än så länge bara farsan och en polare som provkört bilen, möjligtvis att tjejen samt en annan polare kan få göra det i framtiden. Ingen annan!

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Mortalis VW-nörd?
4 juni 2008 · 4 332 Inlägg

Lånar ut till far och så...ingen som frågat iof för de vågar nog inte ifall de pajar nåt :S

AudiRS6 Revisor
4 juni 2008 · 151 Inlägg

Självklart lånar jag ut bilarna. Men precis som en del tidigare varit inne på så får de betala om något går sönder.

evilaudio
4 juni 2008 · 16 195 Inlägg

min bil e MIN bil.. folk får väl skaffa egen bil elle åka buss.tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Squadron
4 juni 2008 · 1 833 Inlägg

Jag lånar ju inte ut den till vem som hälst. Men klart man lånar ut den ibland.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
weldion Grabbar med lem kör bilar med rem.
30 juni 2012 · 62 Inlägg

Själv så är jag väldigt snål på att låna ut bilarna mina. Knappt så frugan får köra skit-Forden min smile
Kan bli som för en gammal kollega då han lånade ut sin bil till morsan sin. Den fick åka ner för en trapp och genom en busskur innan det tog stopp smile

Volvo 244-883 GL "12500 mil" (1991)
Nightmare89
1 juli 2012 · 939 Inlägg

lånat ut 1 bil en gång å då fick jag bara tilbacks nycklarna...... resten var mossss

mka
1 juli 2012 · 163 Inlägg

jag lånar ut mina bilar. min syrran har lånat min bil i 2-3 månader nu, vet inte när jag får tillbaka den

Senast redigerat av mka (1 juli 2012)

Muttley
1 juli 2012 ·

Enbart till min far då han kör lugnt.  Provade att låta min kvinnliga kusin prova den igår ca 5 km. När hon parkerade tog jag nyckeln och sa aldrig nånsin mer.
Min bror fick låna med men han höjde snittförbrukning med en halvliter och fick därmed förbud att sitta vid ratten.
Och då är de en 300m jag har. För jäkla dyr i delar och dylikt att låna ut.

carroll
1 juli 2012 · 174 Inlägg

Aldrig. Inte ens v70n lånar jag ut. Är det nån som har kris o måste ha en bil, då får dom chaufför på köpet wink

Eller så klart, både volvo o audi får killen låna men då får ju jag låna hans rs4 tongue

Senast redigerat av carroll (1 juli 2012)

Audi S4 (2005)
aha_100
1 juli 2012 · 535 Inlägg

Jag har inga problem att låta vem som helst köra bilen om jag sitter breved.

Familjemedlemmar och nära vänner jag litar på kan även få låna den utan att jag är med smile

LordLife
1 juli 2012 · 998 Inlägg

den enda jag skulle låna ut min bil till är mamma, kanske pappa men han hade nog hellre sett att jag körde honom. annars så lånar jag inte ut. Min bil mina regler.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang