motorintresserad tjej med kille som inte är motorintresserad?

Batta
14 februari 2008 · 1 353 Inlägg

att en motorintresserad kille är ihop med en tjej som inte är motorintrsserad är ju inte helt ovanligt.
lika om båda parter är motorintresserade
men nånting jag aldrig sett eller ens hört talas om är en motorintresserad tjej som är tillsammans med en kille som inte är motorintresserad?

nån annan som sett/hört nåt liknande?

bara en tanke jag fick tongue

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
Corpze
14 februari 2008 · 1 311 Inlägg

nope, men däremot sumpade jag ett förhållande för att jag greja för mkt med bilen =/ och då tog min bästa polare och granne i 15år henne sad

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
Turbomatte Lackerare/Rekondare
14 februari 2008 · 834 Inlägg

Corpze skrev:
nope, men däremot sumpade jag ett förhållande för att jag greja för mkt med bilen =/ och då tog min bästa polare och granne i 15år henne sad

Har med sumpat ett kalasbra förhållande pga av bilen, höll nästan på att gå i personlig konkurs pga den men som tur är så finns det rehabilitering:P

John87 Stolt Volvoägare
14 februari 2008 · 4 913 Inlägg

Som tur är har man en ganska bilintresserad flickvän smile

Skulle inte kunna tänka mig att ha en flickvän som inte alls har ett motorintresse. Hon hade blivit så sjukt trött på mig bara efter en vecka tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Cerran Starter
15 februari 2008 · 98 Inlägg

Intressant tråd.. får väl ge mig in i den som motorintresserad tjej. Jag har själv funderat en del på hur det skulle fungera om man träffade nån som INTE hade NÅ intresse alls för bilar. (De senaste förhållandena var han intresserad). Känns som om det skulle kunna fungera om killen bara har förståelse för mitt intresse och typ följa med på race o träffar. Men det skulle vara svårt om han inte hade någon som helst anknytning till bilar och ingen förståelse för det är så pass mycket i mitt liv som cirkulerar kring motorfordon. Så det skulle innebära att helger o sommarhalvåret skulle han int se till mig nå.

Men det är helt klart bäst om båda är motorintresserade big_smile

Netzki
15 februari 2008 · 165 Inlägg

Jag var ihop med en cykel- och sportintresserad nörd som inte brydde sig ett skit när jag ville visa mina nya fälgar. Han bara garvade och tyckte jag var dum i huvet. Ska aldrig någonsin skaffa mig en kille igen utan något som helst intresse för bilar. Det höll inte så länge som ni kanske listat ut wink

Bill_Bull Truck/Bil mekaniker
15 februari 2008 · 159 Inlägg

Ja träffade en shoping galning ist för en motor intresserad. hon e gla så länge bilen ser bra ut men hon står ut med att ja e i garaget o de e ett plus smile men som sakt ej motorintresserad ;/  Mvh Bill

Subaru Legacy GT SPEC-B "WR LIMITED" (2004)
Roundcube
15 februari 2008 · 801 Inlägg

vilken härlig tanke det hade varit att ha en motorintresserad tjej, framför allt billjudsintresserad.. som inte skriker såfort man vrider på stereon *drömmer*

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
15 februari 2008 · 661 Inlägg

hehe min dröm är dock att träffa en hårdrockarbrud som också är bilintresserad....eller ja va fan egentligen är det nog viktigare att hon lyssnar o är intresserad av hårdrock än bilen faktiskt, då det ändå bara spelas hårdrock i den....

Hm hör nog inte hemma i denna tråden då jag räknas som "måttligt" bilintresserad smile Däremot hade jag jättegärna viljat ha en brud som är mekaniker o förstår sig på allt med trimkit o sånt piss, som kan montera avgasystem, kompressor, fälgar o allt sånt piss man inte förmår själv smile OCH som lyssnar på death metal .... AHHHHH Drömmen!

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Batta
16 februari 2008 · 1 353 Inlägg

SatansWrath skrev:
hehe min dröm är dock att träffa en hårdrockarbrud som också är bilintresserad....eller ja va fan egentligen är det nog viktigare att hon lyssnar o är intresserad av hårdrock än bilen faktiskt, då det ändå bara spelas hårdrock i den....

Hm hör nog inte hemma i denna tråden då jag räknas som "måttligt" bilintresserad smile Däremot hade jag jättegärna viljat ha en brud som är mekaniker o förstår sig på allt med trimkit o sånt piss, som kan montera avgasystem, kompressor, fälgar o allt sånt piss man inte förmår själv smile OCH som lyssnar på death metal .... AHHHHH Drömmen!

rädd att du får leta ett tag då, tjejer som gillar metal är inte helt vanliga, och tjejer som gillar Metal och Motorer är nog väldigt ovanligt tongue
men man ska aldrig ge upp på sina drömmar smile

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
VolvoHanna
16 februari 2008 · 373 Inlägg

Är med en bil intresserad tjej, senaste killen var bil tokig han med så det var delad glädje där, men jag har dejtat ngr som inte har förståelse för mitt intresse å de funkar inte!!

E30Tompa Rörpulare
16 februari 2008 · 1 453 Inlägg

Fan mitt förra förhållande va ifråga min tjej inte ett dugg intresserad, de hon kunde säga typ va ja dom fälgarna såg bra ut eller så haha men hon fick sej en liten kurs i hur motor fungerade osv så hon kunde förklara va som igentligen hände senare va ju alltid kul, Men hon följde ju aldrig me till nån träff eller så.. Likaså inte alls ofta i garaget hon km och oplugga lite eller satt och lyssa på musik men hon lät ju mej göra min grej och hade inte alls några problem me de! ja fick utan problem gå ut i garaget en freda och lröda bara vi sågs nånting innan eller så kan inte minnas en ggn att ja startade ett bråk pga av min mina bilar... Så för er som haft ett sådant för hållande verkar de ju vara helt världelöst, kan ju tillägga att många saker kuned vi heller inte göra iom alla mina pengar gick rakt ner i motorrummet roll

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
Forza_740 Hardstyle forever <3
5 mars 2008 · 522 Inlägg

Nej de har jag inte hört, man har typ hart not liknade.
Vissa som är ihop har ju typ av samma intressen iallafall.
Jag och min tjej vi har samma intressen iallafall.
Jag kan inte leva utan att prata och vara ut och åka bil, jag tycker att det är så roligt att vara ute o åka bil om det är sommar elller vinter tid.

Senast redigerat av Forza_740 (5 mars 2008)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
ironhead volvoraggare
5 mars 2008 · 4 776 Inlägg

en anan har ju hittat en tjej som gillar metal och gilar bilar ;smile

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
5 mars 2008 · 4 776 Inlägg

men om det är någon  motorintresserad tjej här från roslagen som har kille som hatar bilar och billjud då är det bara att pm:ar mig

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ergoproxy
2 april 2008 · 236 Inlägg

Mitt ex var totalt ointresserad av bilar. Det gick inte snacka bilar med honom alls. I början av vårat förhållande så frågade jag typ vad hans drömbil va, då svarar han tillbaka och frågar vilka bilmärken finns det att välja på.  När jag köpte min bil så var det de ända jag snackade om och han blev as sur på mig och krek att jag var kåtare på den än honom. Jag trodde fan ett tag att han skulle be mig välja mellan han och bilen ^^.

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
Sportvagnskonsult SVK Customs
2 april 2008 · 1 639 Inlägg

ergoproxy skrev:
Jag trodde fan ett tag att han skulle be mig välja mellan han och bilen ^^.

Så nu är han ditt ex big_smile

BMW 540i/6 touring "manuell 6-pet" (1995)
BMW 3,0 S (1972)
BMW 635 csi "S38B36" (1983)
ironhead volvoraggare
2 april 2008 · 4 776 Inlägg

ergoproxy skrev:
Mitt ex var totalt ointresserad av bilar. Det gick inte snacka bilar med honom alls. I början av vårat förhållande så frågade jag typ vad hans drömbil va, då svarar han tillbaka och frågar vilka bilmärken finns det att välja på.  När jag köpte min bil så var det de ända jag snackade om och han blev as sur på mig och krek att jag var kåtare på den än honom. Jag trodde fan ett tag att han skulle be mig välja mellan han och bilen ^^.

är du singel fortfarande i så fall i am singel i am hot hehehehe smile

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ergoproxy
2 april 2008 · 236 Inlägg

haha, ah fast det va inte av den anledningen tongue

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
theangel6 GirlsGoFast
2 april 2008 · 1 000 Inlägg

Båda mina två ex gillade inte bilar...och en annan som älskar bilar o styla upp dem fick höra det många ggr..tills slut blev man så irriterad så man gjorde vad som helst för att reta gallfeber på dem...typ som ställer du ut den där bilen på utställning så åker inte jag dit för jag tänker inte sitta vid din bil...in på datorn och anmäla bilen,vända sig mot exet o säga...vilken otur du har..du kan inte åka te mantorp på action meet för jag ställer ut där...eller som ska du köra strippen med den där så e inte jag på Mantorp...som sagt...vem körde strippen det året..tog 5 min anmäla bilen...man måste dela det intresset,det funkar inte så bra annars tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang