motorintresserad tjej med kille som inte är motorintresserad?

NJ_
2 april 2008 · 2 118 Inlägg

Batta skrev:

SatansWrath skrev:
hehe min dröm är dock att träffa en hårdrockarbrud som också är bilintresserad....eller ja va fan egentligen är det nog viktigare att hon lyssnar o är intresserad av hårdrock än bilen faktiskt, då det ändå bara spelas hårdrock i den....

Hm hör nog inte hemma i denna tråden då jag räknas som "måttligt" bilintresserad smile Däremot hade jag jättegärna viljat ha en brud som är mekaniker o förstår sig på allt med trimkit o sånt piss, som kan montera avgasystem, kompressor, fälgar o allt sånt piss man inte förmår själv smile OCH som lyssnar på death metal .... AHHHHH Drömmen!

rädd att du får leta ett tag då, tjejer som gillar metal är inte helt vanliga, och tjejer som gillar Metal och Motorer är nog väldigt ovanligt tongue
men man ska aldrig ge upp på sina drömmar smile

Jag känner en tjej som är mer motorintresserad än mig tongue Hon kör bla, folkrace och cross på fritiden.. hon lyssnar på musik som finns i cross/bilfilmer, dvs mkt metal osv big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f
Opelmadness German cars, quality and beyond
2 april 2008 · 8 197 Inlägg

Netzki skrev:
Jag var ihop med en cykel- och sportintresserad nörd som inte brydde sig ett skit när jag ville visa mina nya fälgar. Han bara garvade och tyckte jag var dum i huvet. Ska aldrig någonsin skaffa mig en kille igen utan något som helst intresse för bilar. Det höll inte så länge som ni kanske listat ut wink

Åh, såna sportnördar är jobbiga. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
ironhead volvoraggare
2 april 2008 · 4 776 Inlägg

det är ju hopplösare än hopplösast att få till det med en bltokig tjej asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Corvair65 Stolt pappa
2 april 2008 · 161 Inlägg

Mitt ex blev redigt arg på mig ett tag när jag spenderat 20 timmar i sträck i garaget. Hon skrek åt mig att jag skulle hålla mig inne och städa.. Jag städade. Morgonen efter var det måndag. Hon gick ut i garaget.. och kom in igen. Skrek åt mig för att bilen inte startade. Mitt svar : "Det är svårt att köra utan topp". Hon åkte buss den dagen.

brillmongo
2 april 2008 · 874 Inlägg

Jo det kan vara komplicerat sånt där.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
ironhead volvoraggare
2 april 2008 · 4 776 Inlägg

Corvair65 skrev:
Mitt ex blev redigt arg på mig ett tag när jag spenderat 20 timmar i sträck i garaget. Hon skrek åt mig att jag skulle hålla mig inne och städa.. Jag städade. Morgonen efter var det måndag. Hon gick ut i garaget.. och kom in igen. Skrek åt mig för att bilen inte startade. Mitt svar : "Det är svårt att köra utan topp". Hon åkte buss den dagen.

hon måste ja ha skämts lite hehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Corvair65 Stolt pappa
2 april 2008 · 161 Inlägg

Min nuvarande sambo var faktiskt den som bestämde att det skulle bli just en Corvair smile Hon är inte lika manisk som jag, men hon är inte ointresserad.

Phaetoon
2 april 2008 · 8 156 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:
Åh, såna sportnördar är jobbiga. hmm

Så länge man inte är fanatisk.
Jag har fått lugna ner mig lite. Innan cyklade 2.5 mil om dagen i snitt. Gymmade och simmade också.
Sen fick jag diabetes...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
fakke
2 april 2008 · 7 Inlägg

Hehe kul tråd, får nog höra många historier här.

Min förra tyckte de var viktigare å sitta skönt än att bilen såg bra ut, körde då 740, nu har hon åkt med i min nuvarande å tycker man sitter jätte skönt, men det tog slut innan jag hann köpa ny. (tog inte slut på grund av 740in) tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang