@ Sterge: Jag håller med ArvidZon om fälgarna. Gör dom lite större och använd inte samma fälg för både bakdäcket och framdäcket. Brukar se platt ut då. Efter du har sänkt en bil så tänk på att sidakjolarna inte är 1cm tjocka utan dom är rätt så tjocka. Så du får måla i lite själv mellan kjol och däck. Annars så ser det cleant och snyggt ut. Tycker om utblåsen , chrom'igt och schysst. (:
@ volvo_pure_power: Först kopierar jag den del som ja tänkt att göra och klistrar in den igen som ett nytt lager. Sen gör jag det lagret i svart-vit för då ser rosten bättre ut. Sen lägger jag på en texture , och det texturelaget väljer jag "overlay" på. Så ser det fint ut. Efter det får man plocka lite som man själv vill , ex: rostflagor , hål etc.
Den är inte klar på långa vägar. Försöker bara få till själva karossen nu så den blir i stort sett täckt med rost. Sen blir det däck , inredning , bakgrund , rutorna , osv. Har ingen aning om vart det kommer sluta , men det kommer nog bli najs. Lär sig en massa på vägen också.
Håller även på att renovera min nya lägenhet så blir inte att man sitter vid datorn så mycket.
Oj , hehe. Nu skrev jag på. Detta blev en lång post. (: