Med tanke på att, vad jag vet iaf, sinus live steget bara kan ge ut frekvenser under 150hz så är det nog inget steg som du kan använda till annat än basar.
Detta var iaf vad jag fick för mig när jag testade mitt tidigare ikväll. Dock drev det på mina två GAS 12" på 250wrms/st väldigt bra. Och då hade jag inte ens krämat på mer än halva volymen på steg och stereo.
Men hur bra är det egentligen att kombinera basar och fram/baksystem på samma steg? Med tanke på att det oftast behövs olika inställningar för båda sorterna högtalare.
Så mitt tips är sinus, har verkligen fått mycket bra kritik vad jag hört!
Sen så köp ett billigare slutsteg till hatthyllan om det behövs.
Senast redigerat av Faniskogen (19 februari 2008)