Har blivit en del bakslag nu ett tag! För två veckor sen lyckades jag skjuta tändstiftet på 3:ans cylinder och det tog ju naturligtvis med sig gängorna i toppen på vägen ut!

Fick det fixat, kosta mig 820 kr så det var inte så farligt!
Jag lyckades köra en vecka sen tyckte jag att framhjulen vibrera lite mycket så jag körde in hos Däckia i Örkelljunga för att låta dom balansera framhjulen! Ja då visar det sig att höger framhjul e helt uppslitit (var igenom tre lager stål på däcket).

Naturligtvis visade sig omöjligt att få tag på samma däck dimension 195/40/16 Fanns inte ett ända i sverige så jag beslutar mig för att inhandla ett par (Yokohama) 205/45/16 istället för det är vanligare däckstorlek men naturligvis så visar det sig att jag måste höja bilen igen för den e alldelles för låg för att husera dom nya däcken!!!
Jippie helgen e räddad, NOT!!
Ska nu imorgon ta och montera bort sänkningssatsen och montera original fjädrarna (kommer att Bosch sänka den) tills jag får ihop lite pengar så jag kan köpa en ny sänkningsats, måste först få ihop till två däck till, vill inte köra runt med olika däckstorlekar!

Så länge kommer jag att köra på mina OZ fälgar på hela 185/60/14

Nu till det positiva har köpt ett nytt framsystem till bilen (inhandlades samma dag som jag sköt tändstiftet!)
Det blev ett DLS R6A (6,5") Kitsystem som ska monteras i framdörrarna, ska prova att plasta och få det snyggt nu!!!
Kommer att fota efter hand nu så snart kommer denna tråden att komma igång igen!