Nu börjar det närma sig sakta men säkert..
En liten tanke jag har innan detta lilla event bär av, är att påminna alla om vikten av att sköta sig. Även om jag tror det bästa om folk och att alla kommer dit för att titta på vackra bilar och njuta av dem, så vet jag av erfarenhet att en del lämnar hjärnan hemma.
Det är väl främst till dem som vet med sig att dem brukar lämna hjärnan hemma som jag riktar denna text, men även till er som har kompisar som brukar göra det.
Jag vill att ni ska ha i åtanke att vid all form utav misskötsel så kan (och med största sannolikhet kommer) det resultera i att vi inte kan arrangera fler träffar på aktuella plats.
Jag vet inte hur ni andra känner, men jag känner att en ordentlig arrangerad träff med tillstånd ska vi inte fumla bort. Så vänligen lämna alkoholen hemma, ta vara på erat skräp (massor av sopsäckar kommer finnas tillhanda) och kör lugnt och försiktigt.
Ta istället vara på möjligheten att träffa en massa nytt folk att diskutera och knyta kontakter med. Och visst är det mycket trevligare att vakna upp dagen efter och känna att " - Satans vad lyckat det var igår" istället för en rejäl baksmälla och vara orsaken till att vi inte kan anordna något liknande mer.
Bara mina tankar och funderingar.. Väl mött på träffen allihop, och var inte rädd för att komma fram och prata eller kolla närmare på min citron (skoda).
Mvh
Mikke
Crew
Senast redigerat av J-P-R (31 mars 2008)