2169
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
30 mars 2008
Golf4Life skrev:
Supratok skrev:
Golf4Life skrev:
finns de något ställe att tvätta bilen på kvälls kvisten?? gör de själv hall eller så, gärna på plan mark så man slipper köra bort allt vad kofångare heter smile

ja åker från falun och de vore ju trist om bilen är helt dammig på utställningen sad för allt damm från vägarna är inte borta än.

// Nicke G

Vilken väg åker du ifrån Falun?
Ska åka ner från Gävle, kanske joinar efter vägen.
Själv så har man tvätt hos svågerns firma i Örebro, kanske nån till får följa med och tvätta.
Den ligger i Örnsro, ganska centralt.

jag vet inte vilken väg än, den som är rakast och med minst gupp antar jag wink ingen mer som åker från falun ? ni som åker från sandviken bör vi ju kunna åka ihop med eller möta upp någonstans ?

och de vore ju kalas om man kunde få tvätta hos din svåres firma "Supratok". åka så man är i örebro runt 6 tiden ? tar ju typ en timme att tvätta, torka putsa rutor osv smile

/Golf4life

Finns iaf 2st obemannade tvättar som funkar prima i örebro annars.. om inte flera. en i bista och en i adolfsberg/nasta.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

139 Inlägg
30 mars 2008
myran skrev:
Golf4Life skrev:
Supratok skrev:

Själv så har man tvätt hos svågerns firma i Örebro, kanske nån till får följa med och tvätta.

jag vet inte vilken väg än, den som är rakast och med minst gupp antar jag wink ingen mer som åker från falun ? ni som åker från sandviken bör vi ju kunna åka ihop med eller möta upp någonstans ?

och de vore ju kalas om man kunde få tvätta hos din svåres firma "Supratok". åka så man är i örebro runt 6 tiden ? tar ju typ en timme att tvätta, torka putsa rutor osv smile

/Golf4life

Finns iaf 2st obemannade tvättar som funkar prima i örebro annars.. om inte flera. en i bista och en i adolfsberg/nasta.

okej va fint . då löser de sej nog med tvätt. för man vill ju inte köra bilen i auotomattvätt..

/ Golf4life

//Nicke, Kör Golf GTI 16v -90 och Golf mk1 cab som sommarbil och Golf syncro-87 som vinter/busbil

Chaufför
418 Inlägg
30 mars 2008
Gott! Idag åkte 18 tummarna på med big_smile

Kör Scania!!

193 Inlägg
30 mars 2008
Jaha då är klockan snart 31/4 vilket innebär att det snart är sista dagen för anmälan till People's Choice
Det är nu 25 timmar kvar så skynda att anmäla er.
Kom ihåg inga eftar anmälningar kommer att godkännas

I anmälan: Namn, Telefonnummer, bilmodell

Mvh Crew

18 Inlägg
30 mars 2008
Golf4Life skrev:
Supratok skrev:
Golf4Life skrev:
finns de något ställe att tvätta bilen på kvälls kvisten?? gör de själv hall eller så, gärna på plan mark så man slipper köra bort allt vad kofångare heter smile

ja åker från falun och de vore ju trist om bilen är helt dammig på utställningen sad för allt damm från vägarna är inte borta än.

// Nicke G

/Golf4life

Skulle vara grymt skönt om man kunde åka tillsammans ner. Men tyvär så kan jag inte komma iväg förän strax före 5 sad

475 Inlägg
30 mars 2008
Regler?... den FAN som dricker öl/läsk ur en glasflaska och lämnar den stånde
eller krossar glasflaskan i marken där bilar kommer åka.

etc etc etc`??
Senast redigerat av attackhamster (30 mars 2008)

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

336 Inlägg
30 mars 2008
attackhamster skrev:

NEJ det är INTE coolt att åka volvo och spy. och skrika!

Håller med!

104 Inlägg
31 mars 2008
Golf4Life: Angående tvätthall finns det "gör-det-själv" på OKQ8 Västhaga. Kör E20 mot Göteborg och ni kan inte missa Scandic-McD-OKQ8 på höger sida. Tror det ligger på 50 kr / 30 min. Finns två avfarter, en strax innan vid ett par broar och en direkt när ni passerat (under en gångbro).
Senast redigerat av qbett (31 mars 2008)

Harder Better Faster Stronger

FreddeK
31 mars 2008
Hejsan Crew jag igen=) nu har vi fått ihop trettiotalet bilar bara från Eskilstuna...kommer bli tokfett=)

Fick en fråga angående var bästa platsen är att stå om man vill se cruisingledet ringla förbi...Ja vilken är eran favoritplats?

Mvh En glad Fredrik

4 586 Inlägg
31 mars 2008
jag kommer hit bara hoppas att mina sommardäck kommit med dhl annars så får man åka med någon annan att åka på en träff med vinterdäck ne då får det vara

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Hejsan Crew jag igen=) nu har vi fått ihop trettiotalet bilar bara från Eskilstuna...kommer bli tokfett=)

Fick en fråga angående var bästa platsen är att stå om man vill se cruisingledet ringla förbi...Ja vilken är eran favoritplats?

Mvh En glad Fredrik

Hallå! fan va najs! big_smile trevligt att ni blir så många! jadu bästa platsen.. måste nog bli järntorget i Örebro om ni nu vill sitta i bilarna o kolla iaf.

Mvh//Tobbe.

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Glömde säga att jag även hunnit monterat avgassystemet big_smile gött låter det! iveckan blir de lite lackering och inkoppling av diverse saker wink

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!

193 Inlägg
31 mars 2008
Freddeponken skrev:

Mvh En glad Fredrik

Annars kommer en trevlig plats att stå på va Engelbrecktsgatan utanför slottet

Mvh Crew

16 Inlägg
31 mars 2008
Kommer garanterat!

16 Inlägg
31 mars 2008
Nej men de e COOLT att åka volvo! lol

SaaB_Turbo skrev:
attackhamster skrev:

NEJ det är INTE coolt att åka volvo och spy. och skrika!

Håller med!

136 Inlägg
31 mars 2008
Min bil kommer nog stå klar på fredag förmiddag (med mycket tur)!
Om detta sker kommer man ju självklart att finnas på plats för att spana in fina bilar! smile

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
31 mars 2008
Lite tveksamt om jag kan åka.

Fått lite personliga problem som måste lösas först.
Och en krockad bil att lappa ihop.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 779 Inlägg
31 mars 2008
får man fråga hur många anmälningar ni har fått in totalt till utställningen?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

475 Inlägg
31 mars 2008
Btw.. har en Gul "varsel"? väst där det stor ORDNINGS VAKT.. kan ta med om crew vill ha smile
så folk kan iaf ha en och prata med smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
31 mars 2008
Nu börjar det närma sig sakta men säkert..

En liten tanke jag har innan detta lilla event bär av, är att påminna alla om vikten av att sköta sig. Även om jag tror det bästa om folk och att alla kommer dit för att titta på vackra bilar och njuta av dem, så vet jag av erfarenhet att en del lämnar hjärnan hemma.
Det är väl främst till dem som vet med sig att dem brukar lämna hjärnan hemma som jag riktar denna text, men även till er som har kompisar som brukar göra det.
Jag vill att ni ska ha i åtanke att vid all form utav misskötsel så kan (och med största sannolikhet kommer) det resultera i att vi inte kan arrangera fler träffar på aktuella plats.

Jag vet inte hur ni andra känner, men jag känner att en ordentlig arrangerad träff med tillstånd ska vi inte fumla bort. Så vänligen lämna alkoholen hemma, ta vara på erat skräp (massor av sopsäckar kommer finnas tillhanda) och kör lugnt och försiktigt.

Ta istället vara på möjligheten att träffa en massa nytt folk att diskutera och knyta kontakter med. Och visst är det mycket trevligare att vakna upp dagen efter och känna att " - Satans vad lyckat det var igår" istället för en rejäl baksmälla och vara orsaken till att vi inte kan anordna något liknande mer.

Bara mina tankar och funderingar.. Väl mött på träffen allihop, och var inte rädd för att komma fram och prata eller kolla närmare på min citron (skoda).

Mvh
Mikke
Crew
Senast redigerat av J-P-R (31 mars 2008)

Sök