2214
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

Chaufför
418 Inlägg
5 april 2008
Det var roligt, mkt bilar!  Tack Crew som fixar ngt sånthär! Riktigt mycket bilar med toppfinisch också! Såg en del idioter som hade slängt diverse glas o skräp på backen, det är ju så dåligt när alla vet vad som gäller! Sen är det ju nonchalant mot de som arrangerade allt! Jag är nöjd iaf.. Det blev lite turer på stan o lite snack med folk. Precis som det ska vara! Sen hoppas jag att jag inte parkerade in ngn som hade bråttom.. Hade liksom inte så mkt o välja på. Vart en återvändsgränd o sen var det bilar överallt... Ber om ursäkt isf..
Senast redigerat av st220hgv (5 april 2008)

Kör Scania!!

130 Inlägg
5 april 2008
Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle bli så mycket folk och bilar.
Gissar att det var många som var sugna på att sparka igång säsongen smile

Stort tack till alla er som gjort detta möjligt.

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
6 april 2008
Värkade bli en lyckad träff!

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

4 Inlägg
6 april 2008
Jotack, det var riktigt trevligt med många fina bilar att beskåda. (några mindre fina förstås smile. Kul med en fet cruising i stan även om alla körde åt olika håll *s*. Kanon, bra jobbat arrangörerna!

712 Inlägg
6 april 2008
Aj då.. totalt missat detta hmm'

Hoppas på fler träffar under sommaren..

130 Inlägg
6 april 2008
Hur många blev tagna av snuten ikväll då?
Jag såg två......

104 Inlägg
6 april 2008
Ang polisen så var det makalöst lite sådan närvaro, om de inte också hade en stylad bil. Kanske var de kommenderade till Conventum eller så kollade de så att inte "kubanerna" skrek för högt på sin privatfest..

Harder Better Faster Stronger

FreddeK
6 april 2008
Bra träff och sjukt mycket bilar...har aldrig sätt så mycket folk på ett sånt Område. måste ha varit ett par tusen där minst.

saknade dock en speaker som talade om vad som hände.

Jäklar vilket crew..så fort någon svina sprang dom fram och sa till...fan jag är riktigt imponerad!

ha det gött allihopa! mvh Fredde

560 Inlägg
6 april 2008
st220hgv skrev:
Såg en del idioter som hade slängt diverse glas o skräp på backen, det är ju så dåligt när alla vet vad som gäller! Sen är det ju nonchalant mot de som arrangerade allt!

Tillställingen var kanon!

Men arrangörerna får skylla sig själva om det blir nerskräpat. Släpper man in 5 killar i en otvättad volvo 740 med rostiga fäljar. Så får man också räkna med att dom inte har kommit dit för att visa upp bilen utan för att supa. Sållar man bort dessa vid infarten så slipper man få in så mycket öl på träffområdet.
Annars var det rätt lugnt. Jag såg endast 2 killar som hoppade på taket till en vit Volvo.

Så mittt förslag till nästa träff. Sålla bort alla rostiga skitbilar som nu släpptes in. Då får man bättre kvalite på själva träffområdet. Som det nu var så fick knappt finbilarna plats. Såg ett antal som stod på macken mitt imot.
Senast redigerat av rosten1000 (6 april 2008)

4 Inlägg
6 april 2008
Håller med föregående. Arrangörerna lyckades jättebra! Jag såg nån stackare som blev tagen av en silvrig V70NN alldeles innan södra infarten. Nån som har reg på den? Jag hann bara se ADDxxx.

Street racer och galen Lärling :)
163 Inlägg
6 april 2008
Var en riktigt lyckad träff men visst nån kan ju stå å sålla bort vissa vid insläppet men gud va sjukt mycket folk det var hoppas på fler träffar och att min bil rullar då....Stort Cred till Crew

Oldsmobile Styled To Lead Built To Last

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
6 april 2008
Tack för en trevlig träff. smile Hoppas de blir fler i sommar. wink

The Black Ghost

455 Inlägg
6 april 2008
Jag tackar också arrangörerna, blev väldigt lyckat. Grymt mycket folk och mycket fina bilar att titta på.

Att det sen tog 50 min att få en hamburgare på Max så man höll på att missa prisutdelningen är en annan femma smile

/Markus

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

1 002 Inlägg
6 april 2008
Astramarkus skrev:
Jag tackar också arrangörerna, blev väldigt lyckat. Grymt mycket folk och mycket fina bilar att titta på.

Att det sen tog 50 min att få en hamburgare på Max så man höll på att missa prisutdelningen är en annan femma smile

/Markus

ta drive in nästa gång.. går snabbare där wink iofs beroeende på kö wink

på bilden va ja såg såg de ut att vara en lyckad träff. är träff i värmland och Karlstad den 26 April! ni är alla varmt välkommna hit.

Plats Biltema Karlstad
Tid  1800

till denna träff är det mesta dels att samlas och rasta bilarna. kolla på andra bilar och prata med folk och få ideer.

är ganska säker på att det planeras röstning av biltoppen till nästa träff.

mer info på http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 94&p=1

än en gång varmt välkommna.

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

3 390 Inlägg
6 april 2008
Aaaaaa, Detta blev kanon... men som en tidigare sa....

Släpp in "utställningsbilar bara för sig nästa gång.... Var på shell mittemot och handlade och gick på baksidan och där stod det hur fräscha bilar som hellst... vilket jag iaf tycker är lite synd....

Säger inte att de som inte har någon sån inte ska komma, men man kan ju dela in bialrna mer i "vanliga = besökare" och utställare.... Även om de inte är med i själva peoples choice...

Men TACK för en kanon kväll smile  Har aldrig varit på utställning/träff innan så det här blev en kanon premiär både för mig och Saaben... Tack !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
6 april 2008
Kvällen blev mkt lyckad..
Men jag har en fråga.. Hoppas någon vet svaret wink
Den röda evon.. Vem har den och finns han här på garaget?
Fanns bara en röd evo vad jag såg på hela träffen....

Annars så hoppas jag att det bli mkt folk i sommar också.
Riktigt mkt fina bilar.

Tack

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

9 Inlägg
6 april 2008
Tackar för en kul kväll med massa snygga bilar! smile

:]
469 Inlägg
6 april 2008
vart en riktig lyckad träff!!

80 Inlägg
6 april 2008
Lizzardo skrev:
Hur många blev tagna av snuten ikväll då?
Jag såg två......

Förmodligen var jag en av de två eftersom jag vart stannad i perfekt synfält framför rudbeckstunneln? wink
Någon tog en bild i farten såg jag, den som känner sig träffad får gärna dela med sig? smile

I övrigt tackar jag för en kanon träff! Kul med så mycket deltagande!

30 Inlägg
6 april 2008
Grymt bra träff med en massa fina bilar och tyvärr en del pilsnerhäckar stort tack till CREW för att ni orkade fixa detta.Synd bara att en del inte kan sköta sig bland bilar och folk.Vill man göra svarta spår så kan man ju göra dom i muggen på macken istället för på området där det står en massa fina bilar vars lacker kan bli förstörda av smågrus och gummi.Vad gäller alkohol och bilar så ser jag inget samband mellan dessa på någotvis så varför blanda dessa två.Jo topfuel bilar kör på alkohol men det är knappast drickbart.Tack för mig och ha en trevlig tid fram tills vi ses nästa gång

Sök