2156
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

55 Inlägg
6 april 2008
Bra jobbat med träffen! Trodde aldrig det skulle komma så mycket folk som det gjorde! Håller med ovan, trodde knappt det va i Örebro! Kul att få till sånt här på hemmaplan!
Hoppas på fler evenemang framöver och ännu mera bilar (Mindre alkohol)
Han som stod och filma när det va dags för cruising, vart får man tag på den filmen? Vore kul med lite bilder också! wink Men det kommer......
Mycket bra Jobb Crew!
//Putte

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
6 april 2008
Tack för all cred som har trillat in, det var kämpigt igår och i slutet var jag både trött och väldigt irriterad.

Skräp och ölburkar fanns det i överflöd, även bredvid peoples choice bilarna, ibland några centimeter ifrån uppsatta sopsäckar, men det var väl för långt för att slänga ?

Angånde burning och annat svineri så blir man tyvär inte förvånad, sa till en kille i en cab att det kanske inte var det smartaste att burna precis vid utställningsbilarna + vid crew parkering = min bil.
För stunden verkade han väl lagom ångerfull, men tre minuter senare stod samma bil och burnade vid in/ut farten, kommentarer är överflödiga.

Jag vill samtidigt passa på att tacka alla förare från bilar som fastnade längst ner på området, brist i kommunikation gjorde att insläpparna fortsatte skicka bilar dit, men det löste vi fint tack vare ert överseende.

Har själv personligen bestämt att jag skall ta en paus från bilar ett tag, igår kväll fick jag ett helt annat perspektiv på saker och ting och folk.

Mvh
Mikke
Crew

407 Inlägg
6 april 2008
Glöm inte att vi arrangerar en träff i Karlstad, det är ju inte långt ifrån Örebro till Karlstad:) Anmäl er:D

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4&p=67

4 586 Inlägg
6 april 2008
tack för en bra kväll. men synd att folk förstör lite med att kasta skräp samt burnande. hoppas det blir fler träffar i örebro då sommaren är pågång

5 Inlägg
6 april 2008
Tack för en trevlig kväll! Första kvällen vi var utanför Hallsberg med bilen. tongue

Livsnjutare
1 707 Inlägg
6 april 2008
Tyckte det mesta gick väldigt bra, helt klart över förväntan.

Därimot kanske man kan lägga nästa träff lite tidigare, nu börjar det bli varmt ute så varför inte utnyttja solen?

Tack!

Med.lem
3 759 Inlägg
6 april 2008
Kanonträff!

Var kanske tillochmed  (om man nu kan säga det) lite för mycket folk för DHL lagret. Hehe

Såg en fotograf ta lite kort på min bi. Uppskattas om man fick se dom smile Fast det kommer väll en ny tråd om det hopppas jag big_smile

Min far (som bor i Hagaby) ringer vid 20 tiden å typ skriker "Vad äre som händer vid DHL!?" haha det lät så kul, "Det har alldrig varit såhär mycket bilar här någonsin!" big_smile

Nu kanske Örebro kan bli lite mer klassad som Bilstad smile
Dock blev ju crusingen ett helvete tongue bilar överallt. Coolt att dom hade stänkt av trafikljusen som leder in till "centrum", det hade ju bara blivit kaos om massa bilar hade rullat in där... Men det var kul iallfall änven fast min bil gick varm hela tiden..

MYCKET BRA JOBBAT!!!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

80 Inlägg
6 april 2008
Supra_Micke skrev:
Lizzardo skrev:
Hur många blev tagna av snuten ikväll då?
Jag såg två......

Sprang ihop med en polis på en mack som bekräftade rykten om att ett gäng körkort tagits under natten. Sen såg jag en vit evo på rudbecksgatan med en sheriff bakom... *host* wink

Undra vem det var wink

236 Inlägg
6 april 2008
Taskig kamera, kanske ska köpa en ny.. "en bra isåfall" lol

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58656/305750_95ubsf.jpg
Ö.S.M #1

https://www1.garaget.org/gallery/archive/58656/305752_uvxka4.jpg
Ö.S.M #1

Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
357 Inlägg
6 april 2008
FARFAR skrev:
Supra_Micke skrev:
Lizzardo skrev:
Hur många blev tagna av snuten ikväll då?
Jag såg två......

Sprang ihop med en polis på en mack som bekräftade rykten om att ett gäng körkort tagits under natten. Sen såg jag en vit evo på rudbecksgatan med en sheriff bakom... *host* wink

Undra vem det var wink

Jo jag såg också en stackars vit evo vid rubeckstunneln hmm

407 Inlägg
6 april 2008
jävlar, såg riktigt skoj ut:D Någon som vet ungefär hur många bilar de var där?

80 Inlägg
6 april 2008
Kaalle skrev:
FARFAR skrev:
Supra_Micke skrev:

Undra vem det var wink

Jo jag såg också en stackars vit evo vid rubeckstunneln hmm

Mmm inte bästa stället att bli stannad på kanske smile Men sånt som händer... vart förvånad över hur trevliga de blå-vita var för en gångs skull... det är tyvärr inte så ofta

4 586 Inlägg
6 april 2008
Xeka skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/58656/305750_95ubsf.jpg
Ö.S.M #1

http://www1.garaget.org/gallery/archive/58656/305752_uvxka4.jpg
Ö.S.M #1

INGEN SOM HAR FLER BILDER IFRÅN TRÄFFEN?

vaarala
184 Inlägg
6 april 2008
tackar för en mycket trevlig kväll.

och tack danne för kaffet wink

Med.lem
3 759 Inlägg
6 april 2008
jorre83 skrev:
Xeka skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/58656/305750_95ubsf.jpg
Ö.S.M #1

http://www1.garaget.org/gallery/archive/58656/305752_uvxka4.jpg
Ö.S.M #1

INGEN SOM HAR FLER BILDER IFRÅN TRÄFFEN?

När fotograferna vaknar till och tok pustar sina bilder i PS så kommer dom säkert ut.. Hoppas jag.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

30 Inlägg
6 april 2008
upplevde träffen lite rörig igår smile

/ t.andersson

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
6 april 2008
Jävlar vad kul det var!!! jag hoppas på flera såna träffar i örebro trakten!!! men snälla låt då ölen vara hemma!!!! iallafall dom med glas flaskor! hur som helst, tack alla för en trevlig kväll i örebro!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!

4 Inlägg
6 april 2008
qbett skrev:
Ang polisen så var det makalöst lite sådan närvaro, om de inte också hade en stylad bil. Kanske var de kommenderade till Conventum eller så kollade de så att inte "kubanerna" skrek för högt på sin privatfest..

När polisen vet om att sånt här är arrangerat så väntar dom till själva träffen är över och sedan åker ut när alla bilar börjar rulla!
Tror jag såg ett 10tal farbror blå ute + att vi hade en me blåljus bakom oss ett tag oxå tongue haha vi klarade oss som tur va!big_smile
Men som sagt dom kommer ut och tar folk när själva träffen är slut!
Dom hade tydligen fått tips om vissa sträckor igår och plockat lite körkort! Tråkigt sånt där men sånt är ju tyvärr livet!
Hoppas iaf att folket igår hade kul och jag är lite förvånad över att så så fruktansvärt många bilar på en och samma gång i Örebro! =P haha
tack för en lyckad kväll!

75 Inlägg
6 april 2008
Hade nog aldrig kunna föreställa mig så mkt bilar:D Kanon jobbat av crew.
Dock säger jag som alla andra att öl kan lämnas hemma..och hur fan kan det vara så svårt att kasta skräp i en säck?
Sålla bort fyllepråmarna på nått sätt så vågar folk ställa ut bilarna i framtiden=)

122 Inlägg
6 april 2008
Tycker överlag att det var en lyckadträff!

Dock borde man solla ut vissa dvs man kan ex ta en symbolisk summa via entre så slipper man ofta de dära pilsnerhäkarna! Sen kan man dela ut röstsedlar även vid entre så tror jag det blir en bättre röstning.

keep up the good work smile

What you doing?

Sök