1714
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

615 Inlägg
6 april 2008
Proppenn skrev:
Bässta träffen hittils.. till jag blev stoppad dårah av polisen.. jobbit som faeeeen.. 2000kr vet inte ens om jag har indraget körkort.. det får man se senare.. ^^

fick du bara 2000:- i böter lär det inte vara nån fara med kortet, jag har fått 2800 utan att bli av med kortet smile
(om det nu handlar om fortkörning)
Senast redigerat av Fizzer (6 april 2008)

Let's stance!

Bildrulle
499 Inlägg
6 april 2008
haha, appropå NA.... Älskade ju "-Till deras fördel brukar vara att de trots allt har ett högt säkerhetstänkande men det är ändå olagligt, säger Anders Wallin.
Med högt säkerhetstänkande menar han till exempel att ingen publik brukar vara på farliga ställen där bilarna passerar. Men olyckor kan inträffa ändå."

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

68 Inlägg
6 april 2008
Fizzer skrev:
Proppenn skrev:
Bässta träffen hittils.. till jag blev stoppad dårah av polisen.. jobbit som faeeeen.. 2000kr vet inte ens om jag har indraget körkort.. det får man se senare.. ^^

fick du bara 2000:- i böter lär det inte vara nån fara med kortet, jag har fått 2800 utan att bli av med kortet smile

okej men då får jag hoppas på det bässta.. men det finns ett annat problem .. tongue jag tog körkortet 3 januari.. så att jag har prövotid fortfarande.. kan jag fortfarande bli av ,me det då :S ?big_smile

GRRRRYYYYYYYMT TRÄFFFF!!

Toker
491 Inlägg
6 april 2008
Synd att man missa detta, vart nå fel på min drivning igår så jag kom inte iväg..
Ska plocka isär och kolla så diffen är hel..  Ser ut och ha varit en grym kväll!

Toker Jr 081102

Unknown_Orebro
6 april 2008

Nejmen kolla vilken snygg kärra och den ställdes inte ens ut!!

Tackar Xeka för den fina bilden!!!
Senast redigerat av Woodpecker (6 april 2008)

615 Inlägg
6 april 2008
Proppenn skrev:
Fizzer skrev:
Proppenn skrev:

okej men då får jag hoppas på det bässta.. men det finns ett annat problem .. tongue jag tog körkortet 3 januari.. så att jag har prövotid fortfarande.. kan jag fortfarande bli av ,me det då :S ?big_smile

GRRRRYYYYYYYMT TRÄFFFF!!

Måste fortfarande göra något så pass grovt att man blir av med kortet, jag hade prövotid 2 veckor till när jag fick min böter smile

Let's stance!

1 532 Inlägg
6 april 2008
Lindgren_ skrev:
Var säkert nån som såg han vid mc donalds som stog på en halvmeter hög sten.. smile

Han hota mig till livet bland annat för jag tog kort så jag gick bort.. sen så råkade vi gå runt hörnet och ta fler då han börja jogga mot oss så åkte vi runt huset och knäppte ett kort och drog smile

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/ … okrash.JPG

är typ en halvmeter hög sten under man ser inte så bra baikfrån men fan så kul det såg ut..

Alltså vilken nolla! Jag hade stått kvar o tagit fler kort!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 april 2008
Kul träff..men så kallt..såg rätt snabbt att jag tydligen var den enda med Vento tongue..så mycket snygga bilar...diggade den blåa audin som såg ut att den svävade över marken..grymt snyggt var det;)..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

125 Inlägg
6 april 2008
Lindgren_ skrev:
Var säkert nån som såg han vid mc donalds som stog på en halvmeter hög sten.. smile

Han hota mig till livet bland annat för jag tog kort så jag gick bort.. sen så råkade vi gå runt hörnet och ta fler då han börja jogga mot oss så åkte vi runt huset och knäppte ett kort och drog smile

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/ … okrash.JPG

är typ en halvmeter hög sten under man ser inte så bra baikfrån men fan så kul det såg ut..

Hahaha ja det där såg ja riktigt kul. ja han blev lite sur på oss med tror ja vi beställde mat o sate os och kollade på när dom tog nerbilen

313 Inlägg
6 april 2008
theangel6 skrev:
Kul träff..men så kallt..såg rätt snabbt att jag tydligen var den enda med Vento tongue..så mycket snygga bilar...diggade den blåa audin som såg ut att den svävade över marken..grymt snyggt var det;)..

TACK för i går smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 april 2008
bobbo22 skrev:
theangel6 skrev:

TACK för i går smile

big_smile tack själv...tongue bilarna fick jobba lite på vägen hem...hehe..tur att kamerorna var förtejpade så det var ju bara gasa hem..hehe..140 på 70 väg,tur att inte polisen var där tongue

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
6 april 2008
Nån som såg te en svart grill nånstans? Tappade min nånstans. neutral

The Black Ghost

615 Inlägg
6 april 2008
theangel6 skrev:
bobbo22 skrev:
theangel6 skrev:

TACK för i går smile

big_smile tack själv...tongue bilarna fick jobba lite på vägen hem...hehe..tur att kamerorna var förtejpade så det var ju bara gasa hem..hehe..140 på 70 väg,tur att inte polisen var där tongue

Hehe, ja det gick snabbt hemmåt. Bottade mätaren mellan viiby och örebro, och fick bromsa som fan när jag fick syn på att en volvo-kombi stod still uppe på en av broarna.
Kanske inte vore så bra att åka dit när man övningskör, haha.

Let's stance!

615 Inlägg
6 april 2008
ViinikkaT5 skrev:

haha, du basar för hårt wink

Let's stance!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 april 2008
Fizzer skrev:
theangel6 skrev:
bobbo22 skrev:

TACK för i går smile

Hehe, ja det gick snabbt hemmåt. Bottade mätaren mellan viiby och örebro, och fick bromsa som fan när jag fick syn på att en volvo-kombi stod still uppe på en av broarna.
Kanske inte vore så bra att åka dit när man övningskör, haha.

tongue kan vara dumt utmana det ödet...vi såg inte en polisbil cool..men många omkörningar blev det:P

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
6 april 2008
Fizzer skrev:
ViinikkaT5 skrev:

haha, du basar för hårt wink

Hehe. De e väl de. big_smile

The Black Ghost

363 Inlägg
6 april 2008
grymt rolig träff:) lite paff över att komma 2a bara...
det roliga är att folk inte verkar veta vad det är för årsmodell på min bil:P NA tyckte det va en 98a haha
hoppas på fler lika lyckade träffar:D

She Devil

80 Inlägg
6 april 2008
Riktigt Lyckas kväll!! var helt nöjd och fick se massor schysst bilar!! Hoppas det blir bilträff flera tillfälligheten... ni som fixa en bilkväll gjorde en verkligen snyggt!

/// Bättre fly än illa häkta ////

2 644 Inlägg
6 april 2008
ViinikkaT5 skrev:

hahaha.. när jag stod och kolla på din bil sa jag " kolla grillen sitter inte som den sk den sticker ju ut en bra bit men det är vell bara att limmet eller nått har släppt lite han fixxar nog det när han kommer hem" men jag kanske skulle sagt till dig istället.. fast det är ju pinsamt att gå fram och säga " öh du håller på att tappa grillen".. blir ju lätt att man får ett dryg svar tbx för dom vet om att det sk va så tongue

Johan Lindgren

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
6 april 2008
Fantaskig kväll, skulle bara ha varit några grader varmare smile

Någon mer som lyckades att inte ha någon olja kvar på oljestickan när dem kom hem, trodde jag åkte disel när jag kom hem neutral

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

Sök