Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

NilseboSaab SaabSåld
7 april 2008 · 25 Inlägg

Riktigt trevlig tillställning. Riktigt proffsigt genomfört. All cred till Crew. Passa på o säga tack för trevligt mottagande av er Örebroare. Helt klart värt resan från Sala.
Kul med så många fräsha bilar på samma ställe.

Mvh Dennis.

"my saabåjb is fantastisk"
rallycrosstjej22
7 april 2008 · 363 Inlägg

Rylander skrev:

rallycrosstjej22 skrev:

Tonket skrev:

Säger inte "People's Choise" dig nått, t.ex. vem som bestämmer vinnaren...folket wink. Hon hade väl många vänner där som röstade cool.

faktiskt så hade jag inte så många vänner där...folk kanske såg te de arbetet ja lagt ner på den med tanke på att det är första gången jag fixat med lack o sånt själv!

Som ingen av de andra utställda bilarna hade lagt ner mycket tid och arbete på sina bilar då roll jaja man får väl gratulera till pokalen, dock var ju inte bilen så vacker wink

det var väl inte så jag mena..smaken är som baken= delad

She Devil
Toofast Fotograf / Bilbyggare / Trafik Pilot
7 april 2008 · 167 Inlägg

Riktigt roligt evenemang, bra genomfört,, vi på Swedish Elite Cars  kom dit i 2 led med 30 bilar i varje led, blev en liten miss så alla åkte inte samtidigt, men men kom dit fick ett proffsigt bemötande av crewn på plats.

Någe crewn kanske kan tänka på tills nästa meet är att ha en speaker på plats, och ha röstlapparna lite synligare lr delas ut till folk som rullar in på området lr någe.

Vi tackar från oss på (SEC) och hoppas ni kommer på våran träff i sommar.


mvh  Patrik med Crew

Dodge Ram 1500 Laramie "Rolling Big Power" (2012)
JoakimIsaksson Sjölejon
7 april 2008 · 80 Inlägg

Min original 850 kunde tagit den platsen? Jaja, mycket tid nerlagt.. Finner inte ord.

FÖRÖVRIGT, mycket trevlig kväll!! Tack för ett bra evenemang big_smile

Inlägget redigerat av moderator.
Tänk på att inte posta stötande inlägg i framtiden.

^.^
Saab 9-5 (1999)
k1mpah Montör
7 april 2008 · 34 Inlägg

Tack för en trevlig och rolig träff, men jag såg då inga röstsedlar. får väll leta bättre nästa gång.

Inlägget redigerat av moderator.
Tänk på att inte posta stötande inlägg i framtiden.

Klorin_Elvis Fetast i stan !!
7 april 2008 · 991 Inlägg

Varför hålla på att tjata och gnälla om att "fel bil" kom 2a ??   röstningen gjordes av besökarna och dom ville ha det så !!   så SLUTA gnäll nu för fasiken !!!!   Ja leta ordentligt nästa gång ! Mvh Emil

Senast redigerat av Klorin_Elvis (7 april 2008)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Chifen < T 00 >
7 april 2008 · 88 Inlägg

Läste på startsidan av garaget att det är Vingåkraträffen den 3 Maj i Vingåker.
Hörde när vi var nere vid viby krog att Norrköpings gänget skulle fixa ordning en träff den 3 maj , kan bli lite jobbigt för vissa att komma då när man kanske är på vingåker , men men jag åker till Norrköping iallafall hade jag tänkt mig , är det nån mer som funderar på det ?? och vem håller i det ??

MVH

Chifen
Linos_Garage - It's a family thing!
7 april 2008 · 38 Inlägg

Allvarligt, är det inte dags att lägga ner diskussionen nu angående vem som kom var i People's Choice?

När t.o.m. moderator redigerar inläggena börjar det gå för långt.

Besökarna på träffen har röstat och alla hade lika stor chans att rösta.

Åsikter har alla och visst har man rätt att dryfta dom men som sagt, det räcker nu.

Mvh// Lincoln

ÖREBRO STREET MEET #1 - 2008
450 bilar och 2500 besökare - WOW! :)
Chifen < T 00 >
7 april 2008 · 88 Inlägg

SweLINC skrev:
Allvarligt, är det inte dags att lägga ner diskussionen nu angående vem som kom var i People's Choice?

När t.o.m. moderator redigerar inläggena börjar det gå för långt.

Besökarna på träffen har röstat och alla hade lika stor chans att rösta.

Åsikter har alla och visst har man rätt att dryfta dom men som sagt, det räcker nu.

Mvh// Lincoln

Håller helt med dig cool

Chifen
DDESIGN
7 april 2008 · 563 Inlägg

Sjuuukt rolig och sevärd träff! Stort tack till crew som gjorde det hela möjligt smile
Pallplatserna kan diskuteras men som sagt smaken är som baken.
Har väl några saker och nämna som jag personligen tycker och tänker!
*Nästa träff borde vara på Dagen/Eftermiddagen!
*Så synd att glasflaskorna och svinandet inte kunde stanna hemma hos alla.
*Lite för rörigt på uställningsområdet! Man såg inte vilka som var utställda och inte.
*Väldigt rörigt när det närmade sig cruisingen.

Men som sagt det här är bara personliga åsikter så inga illa menat!
Mkt bra jobbat av crew och kul med en så lyckad träff.
Mvh. Frippe

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet
Nissan 200sx S13 "DDESIGN LS13" (1989)
K_Lindell
7 april 2008 · 104 Inlägg

Det var en bra träff.. det var över förväntan att det skulle vara så mkt fina bilar.

850_GLT
7 april 2008 · 947 Inlägg

Woodpecker skrev:

Rylander skrev:

rallycrosstjej22 skrev:

faktiskt så hade jag inte så många vänner där...folk kanske såg te de arbetet ja lagt ner på den med tanke på att det är första gången jag fixat med lack o sånt själv!

Som ingen av de andra utställda bilarna hade lagt ner mycket tid och arbete på sina bilar då roll jaja man får väl gratulera till pokalen, dock var ju inte bilen så vacker wink

Det var väldigt många som hade lagt ner mycket tid och arbete på sina bilar men en del hade ju eftermarknads prylar på bilarna "Är en sån själv" och hur svårt är det att handla in sådana lacka och montera igentligen? Sen om man ser till hur begränsad budget Fanny hade så är det okså ett riktigt bra arbete och som sagt "Peoples Choice" är ju den bästa röstnings formen. Men det finns ju alltid den trogna svenska mentaliteten "Fel bil vann" uttrycket!

Jag anser att om folket röstar kan det ju aldrig bli fel!!

Det är väl skitsamma om hon vann.. Det är ju bara en kul grej liksom. Jag har inget emot att hon vann.

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
850_GLT
7 april 2008 · 947 Inlägg

Chifen skrev:
Läste på startsidan av garaget att det är Vingåkraträffen den 3 Maj i Vingåker.
Hörde när vi var nere vid viby krog att Norrköpings gänget skulle fixa ordning en träff den 3 maj , kan bli lite jobbigt för vissa att komma då när man kanske är på vingåker , men men jag åker till Norrköping iallafall hade jag tänkt mig , är det nån mer som funderar på det ?? och vem håller i det ??

MVH

vingåker börjar kl 11 på dagen. Sen på kvällen är det i nrkpg. Så man åker först till vingåker sen nrkpg smile blir kanon big_smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Tega Yrkesförare
7 april 2008 · 1 073 Inlägg

BMW:n som kom etta. Vad heter han på Garaget?

Super_Micke Bildrulle
7 april 2008 · 499 Inlägg

Ni köpte ju iaf upp nästan allt dom hade på Shell där wink Dom har för övrigt bett om lite förvarning till nästa träff om den hamnar vid DHL också. Stackars tjej som stod helt ensam i början av träffen haha

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
WeDo
7 april 2008 · 3 390 Inlägg

Supra_Micke skrev:
Ni köpte ju iaf upp nästan allt dom hade på Shell där wink Dom har för övrigt bett om lite förvarning till nästa träff om den hamnar vid DHL också. Stackars tjej som stod helt ensam i början av träffen haha

Haha... tänkte på det med.... Som tur var så var man där medans det fortfarande fanns baguetter... men Korv och kaffe måste de dragit in en årskassa på under kvällen tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Super_Micke Bildrulle
7 april 2008 · 499 Inlägg

WeDo skrev:

Supra_Micke skrev:
Ni köpte ju iaf upp nästan allt dom hade på Shell där wink Dom har för övrigt bett om lite förvarning till nästa träff om den hamnar vid DHL också. Stackars tjej som stod helt ensam i början av träffen haha

Haha... tänkte på det med.... Som tur var så var man där medans det fortfarande fanns baguetter... men Korv och kaffe måste de dragit in en årskassa på under kvällen tongue

Hehe, jo då, ni åt så mycket french hotdogs att personalen ringde till Shell Österplan som fick akut åka med lite bröd.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
7 april 2008 · 443 Inlägg

850_GLT skrev:

Chifen skrev:
Läste på startsidan av garaget att det är Vingåkraträffen den 3 Maj i Vingåker.
Hörde när vi var nere vid viby krog att Norrköpings gänget skulle fixa ordning en träff den 3 maj , kan bli lite jobbigt för vissa att komma då när man kanske är på vingåker , men men jag åker till Norrköping iallafall hade jag tänkt mig , är det nån mer som funderar på det ?? och vem håller i det ??

MVH

vingåker börjar kl 11 på dagen. Sen på kvällen är det i nrkpg. Så man åker först till vingåker sen nrkpg smile blir kanon big_smile

det var klockan 20.00 i norrköping va? kanske blir ett par bilar som åker ner från Vingåker?

The Black Ghost
Unknown_Orebro
7 april 2008 ·

Snälla lägg ner diskutionen om Peoples Choice Nu!!! Det är så jävla barnsligt att tracka någon eller någons vinst!!

Crille_9_5 BioPower by MapTun
7 april 2008 · 238 Inlägg

Supra_Micke skrev:
Ni köpte ju iaf upp nästan allt dom hade på Shell där wink Dom har för övrigt bett om lite förvarning till nästa träff om den hamnar vid DHL också. Stackars tjej som stod helt ensam i början av träffen haha

Shell och Statiol macken hade blivit förvarnade enligt en ur Crew som jag språkade med igår.

Maptun #3 BioPower Inviduell
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang