Tråkigt med det som har hänt Boyd.

Rille0
27 februari 2008 · 2 021 Inlägg

tråkigt tråkigt sad nog för american hotrods blivit mer som en såpa på senaste men de var endå kul o titta på.
Rip Boyd

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Brehmer
27 februari 2008 · 276 Inlägg

Helt sanslöst....totalt slöseri alltså. Man tycker ju att en sån legend inom bilbranschen skulle ha fått dö på ett värdigt sätt...bakom ratten på en äkta hot rod....inte av nån jävla blodförgiftning...sjukt! Sen kan man ju tycka vad man vill om hur han framställdes i serien men han förtjänar ju all respekt ändå. De bilar hans företag har producerat sen 1977 har många gånger om skapat stora rubriker i diverse biltidningar. Kolla bara på ZZ-tops Cadzzilla.....extremt nyskapande när den kom för drygt 20 år sen! Känns extremt modern än i dag. En stor designer har lämnat oss. Får bara hoppas att han börnar uppe i himlen med Roy i nån fin gammal rod smile //Henke

Dodge Neon R/T "Enda i Sverige" (1999)
Moser .-ϻΘϨƎЯ
27 februari 2008 · 1 313 Inlägg

Izual skrev:

John87 skrev:
Tyckte inte så bra om honom ändå.

Lika bra att han dog så kanske någon annan får chansen att visa sina talanger.

Nu är det nog dags att du skärper till dig, ser jag en till spydig kommentar eller regelbrott till så blir det varning.

Läst dina senaste inlägg nu ett tag och nu är det dags att ändra din taskiga attityd

är lika jävla trött på alla dessa inlägg. Skärp till dig för fan,,



RIP Boyd sad

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Jimmy_N Makaronborrare
27 februari 2008 · 993 Inlägg

RIP. Discovery skulle väl börja sända aldrig tidigare visade avsnitt av American Hotrods nu på lördag? Blir kanske inte så mycket av det på ett tag då pga respekt för hans anhöriga. Alltid trist när legender dör

-Claesson-
27 februari 2008 · 133 Inlägg

Moser skrev:

Izual skrev:

John87 skrev:
Tyckte inte så bra om honom ändå.

Lika bra att han dog så kanske någon annan får chansen att visa sina talanger.

Nu är det nog dags att du skärper till dig, ser jag en till spydig kommentar eller regelbrott till så blir det varning.

Läst dina senaste inlägg nu ett tag och nu är det dags att ändra din taskiga attityd

är lika jävla trött på alla dessa inlägg. Skärp till dig för fan,,



RIP Boyd sad

Håller helt med! Hur orkar man?

Nu e det bara Chip Foose kvar...

RIP

Från Landet...
golf88
27 februari 2008 · 956 Inlägg

FAn va tråkigt..Riktigt synd.
Tur att vi har Chip Foose kvar..Brukar kolla på han varje dag efter jobbet

eldus veldus
Audi A6 (2017)
TTTTT
27 februari 2008 · 945 Inlägg

calibra1992 skrev:
RIP. Discovery skulle väl börja sända aldrig tidigare visade avsnitt av American Hotrods nu på lördag? Blir kanske inte så mycket av det på ett tag då pga respekt för hans anhöriga. Alltid trist när legender dör

det vet du väl hur dom säger i usa.
The show must go on!

blinka blått om du vill rejsa!
kalle_fiat bäst
27 februari 2008 · 319 Inlägg

John87 skrev:
Tyckte inte så bra om honom ändå.

Lika bra att han dog så kanske någon annan får chansen att visa sina talanger.

hur fan kan du tycka så om en människa du e ju fan störd!

John87 Stolt Volvoägare
27 februari 2008 · 4 913 Inlägg

kalle_fiat skrev:

John87 skrev:
Tyckte inte så bra om honom ändå.

Lika bra att han dog så kanske någon annan får chansen att visa sina talanger.

hur fan kan du tycka så om en människa du e ju fan störd!

Nej, jag är väl inte den vassaste kniven i lådan direkt smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Mr-A Maharaja!
27 februari 2008 · 207 Inlägg

Izual skrev:

John87 skrev:
Tyckte inte så bra om honom ändå.

Lika bra att han dog så kanske någon annan får chansen att visa sina talanger.

Nu är det nog dags att du skärper till dig, ser jag en till spydig kommentar eller regelbrott till så blir det varning.

Läst dina senaste inlägg nu ett tag och nu är det dags att ändra din taskiga attityd

Håller med Izual....

Synd att Boyd dog... sad Han var bäst! Däremot hatar jag Duane... tongue

jokke_b
27 februari 2008 · 315 Inlägg

R.I.P
Ett välkänt ansikte på discovery

Allt eller inget!!!
camaro67 Meister
27 februari 2008 · 6 763 Inlägg

De är ju tråkigt att han dog. Men får ni chip foose till att vara legend? Han har ju bara varit känd i 5 år eller något. Han kommer att bli legend.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Glader9991
27 februari 2008 · 956 Inlägg

R.I.P. Såg upp mycket till boyd. Kollade jämnt på avsnittena på lördagar/söndagar.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, Vila i frid Boyd, Vi saknar dej.

ironhead volvoraggare
27 februari 2008 · 4 776 Inlägg

man såg ju på dom senaste avsnitten att boyd inte mådde nå vidare.... känns tragriskt ju.... finns det ingen såndära sida man kan  hälsa hand nära och kära.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Glader9991
27 februari 2008 · 956 Inlägg

ironhead skrev:
man såg ju på dom senaste avsnitten att boyd inte mådde nå vidare.... känns tragriskt ju.... finns det ingen såndära sida man kan  hälsa hand nära och kära.

När var de senaste?

Kunde kanske vara forumet på www.boydcoddington.com . Men de ligger nere för nån anledning, Och det är ju inte allt för svårt o gissa varför.

ironhead volvoraggare
27 februari 2008 · 4 776 Inlägg

camaro67 skrev:
De är ju tråkigt att han dog. Men får ni chip foose till att vara legend? Han har ju bara varit känd i 5 år eller något. Han kommer att bli legend.

lär ju chip som får  kungakronan nu... fast vad sjutton  boyd är och kommer vara kung ändå

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Masaru hater
27 februari 2008 · 656 Inlägg

Väldigt tråkigt att det skulle sluta såhär. Han var en av de bilbyggarna som jag såg upp till mest och som många andra säkert också gjorde.

Även om Hot Rods/Jänkare absolut inte är utav mitt intresse så ÄR och FÖRBLIR Boyd den som förtjänar respekt av högsta rang. Boyd has left the building, folks.

R.I.P
B C

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
WeDo
27 februari 2008 · 3 390 Inlägg

John87 skrev:
Tyckte inte så bra om honom ändå.

Lika bra att han dog så kanske någon annan får chansen att visa sina talanger.

Inte alla hästar i stallet här inte...


Älskade/Älskar American Hotrods på Discovery... Visst, Boyd var väl inte den snällaste alla gånger men han brydde sig ändå om sin personal... Sen som en tidigare sa, så ska han ha STOR cred för att han hela tiden tog in unga som fick lära upp sig....


RIP !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Greatsnyggo saabtok
27 februari 2008 · 1 306 Inlägg

fan älskade Roy och Boyd, och nu är bägge död tragiskt  R.I.P

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
fordelvis Ford Racing
27 februari 2008 · 479 Inlägg

Fan vad tråkigt...sad såg han senast idag på tv..då han skällde ut bluebear eller vad han heter.neutral

Ja Just!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang