Tycker ditt bild repotage var en fullträff , härligt o se ! Jag gjorde andra grejer istället när jag insåg att det inte skulle bli någon uppslutning idag. Lite synd att träffen har tappat så många besökare. Är ju annars ett väldigt trevligt café med mycket gott att äta, men det är klart det är trevligt med sällskap också /David
HAHA wadde!!! Du verkar vare en rolig typ, varför har aldrig du varit där när jag har? Vi får hoppas på bättre lycka nästa gång, jag kollade aldrig efter mitt sista inlägg om nån skulle komma, hade jag kollat så hade jag kommit, SORRY!
Kul att se att det iallafall en som var på träffen igår, även om det måste varit lite ensamt... Efter lite frågor och funderingar från diverse människor har jag tänkt till lite och klurat... Hur vore det om vi istället för söndagar skulle testa att ha träffen på en lördag eftermiddag vid 15? Är det en jätte tokig dag och tid, eller kan det funka för folk? Jag menar, jag vet att det är flertalet (jag inkluderad) som gärna vill se F1 och det krockar rejält (varannan söndag) med träffens tid och dessutom har jag fått frågan gång på gång hur jag kan välja att lägga min träff på samma dag som Morabergsträffarna i Södertälje, även om dom kör kvällstid och jag hållt mig till sen-eftermiddag.
Hur ser ni på det och finns det något intresse för en fika-snack-bilkörningsstund nu på lördag eller SÖNDAG? Jag LOVAR att nu bli mer aktiv på forumet och styra upp Eldtomta träffen till det den en gång var
Kram Anna
I like money right where I can see it, standing in my front yard...
Härligt Anna! Nu blir det ordning . Angående att ha träffarna på lördagar kan nog vara en god idé. Men ett annat förslag kan ju även vara att göra träffen rörlig och på så sätt välja den dagen i helgen som passar majoriteten bäst. För egen del skulle jag gärna komma dit nu i helgen, lördag eller söndag spelar ingen större roll. /David