3927
Sök

Har fått ett rätt kul elfel på varvräknaren!

2 126 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
#1
Har lyckats få ett konstigt fel på min varvräknare på XR2:an när jag har stereon igång, då följer varvräknaren med i basdunkandet samt ligger ca 1000-1500 varv över det riktiga varvet!
Har inga andra fel på el sidan vad det gäller basdunkandet utan bara varvräknaren! Någon som vet vad felet beror på?


Smålänning
7 887 Inlägg
7 mars 2008
#2
Hur är det med batteriet och generatorn?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

2 126 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
#3
twin_cam skrev:
Hur är det med batteriet och generatorn?

Nytt batteri och kraftigare generator sitter på!
Har inga som helst problem med nånting annat, utan det e bara varvräknaren som som jävlas med mig!



Sök