MrKerm skrev:
Nu vet jag fan inte vad jag skall svara på längre e rätt mycket skit i tråden

Vi hade tillstånd till kl. 23.30 hade det vart folk kvar då hade träffen vart slut då !
Vi kan visst ta betalt fast våran regestrering av föreningen ej är klar, bara det tas upp i bokföringen/deklaration. Våran sträcker sig till sista december 2008 innan dess har inte skattmyndigheten så mycket med oss att göra !
Sedan är det en ideell förening vi jobbar för föreningen o den skall ha betalt för att i sin tur kunna fixa tillstånd, papper med info, sopsäckar, blomma till markägaren, ge feed back till medlemmarna, eventuella priser på kommande träffar, o ändå mer tillstånd.. Finns hur mycket som helst e väl bara o tänka efter en stund..
Tycker det e jävligt synd att det reagerades som det gjorde för en 20as skull

Vi kommer att få det mycket jobbigare att nå våra mål med lagliga race o konbanekörningar, kunna ha tävlingar med priser o överhuvudtaget ens ha träffar för allt kostar pengar !
Personligen tror jag inte det kommer att gå o få bort alkoholen helt ur bilden men självklart måste vi jobba för att det skall se bättre ut.
I dags läget är vi inte så många som håller i träffarna men när all papperexercis e klar med myndigheter o skit e klar så får vi förhoppningsvis fler medlemmar o då blir nog allt mycket lättare.
Ang. bidrag så har vi tankar på det också men vi vill vänta tills alla papper är klara.
Tack Sevve för att du orka svara så många

Har jag glömt något ...
Jo vi har träff varannan helg om det ej krockar med något annat stort jippo !
Våra träffar skall ej o går ej att jämföra med onsdags träffarna eller några andra träffar då vi som sagts många ggr tidigare vill i framtiden göra lite mer än att bara träffas. Därav har vi, är på g med att starta en Ideell förening som kommer o göra allt för att få så många glada medlemmar som möjligt !
Mvh
Jimmie/MrKerm
Ps Skall till läggas att jag själv gillar just Onsdags träffarna, har vart på dom till o från i ca 5-6 år ds