6876
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 779 Inlägg
24 april 2008
Mollan_86 skrev:
North skrev:
Vad fattiga folk är, 20 kr, haha!
dom som inte har råd kan väl stanna hemma då, och sluta gnälla. smile

håller med.. folk lägger flera tusen på sina bilar men gnäller över en ynka tjuga tongue

själv har ja nog lagt nån hundring till just onsdagsträffens smslista men de e ju bara för att de ska kunna komma ut lite sms då å då om de händer något. men då va de ju ifs till ett lotteri där man kunnde vinna fotografering, oljebyte m.m.
och kommer jag att komma på dom flesta gbrt träffarna så har ja inga problem att lägga en liten 20. skulle kunna lägga mer med om de skulle behövas men då vill man ju ha lite underhållning på lördagarna med. men men, har varit på en av era träffar än så länge och gillade de skarpt. synd bara att vädret va så kasst som de va. sen har de tyvärr krockat med andra event ja vart på men kommer nog att bli mer träffar..

sen de med alkoholen så kommer den nog inte kunnas stoppa för de ligger ju på en lördag och många tar sig nöjet till att ta en öl eller flera.. då jag var uppe i borås på gbrt så fick ja ett tomt öl-lock som fastna i fronten som jag inte såg, sen en glasflaska körde jag på med men inte över, själv tycker jag inte bilar och alkohol hör ihop, men de kan ju bero på alla som skämmer ut sig under elmia mässan.

ser fram emot en sommar med gbrt och hoppas de blir trevligt med mycke bilar å brudar big_smile hehe..

skäpp å hojj.. akakabotoooo

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
akakaboto skrev:
Mollan_86 skrev:
North skrev:
Vad fattiga folk är, 20 kr, haha!
dom som inte har råd kan väl stanna hemma då, och sluta gnälla. smile

håller med.. folk lägger flera tusen på sina bilar men gnäller över en ynka tjuga tongue

själv har ja nog lagt nån hundring till just onsdagsträffens smslista men de e ju bara för att de ska kunna komma ut lite sms då å då om de händer något. men då va de ju ifs till ett lotteri där man kunnde vinna fotografering, oljebyte m.m.
och kommer jag att komma på dom flesta gbrt träffarna så har ja inga problem att lägga en liten 20. skulle kunna lägga mer med om de skulle behövas men då vill man ju ha lite underhållning på lördagarna med. men men, har varit på en av era träffar än så länge och gillade de skarpt. synd bara att vädret va så kasst som de va. sen har de tyvärr krockat med andra event ja vart på men kommer nog att bli mer träffar..

sen de med alkoholen så kommer den nog inte kunnas stoppa för de ligger ju på en lördag och många tar sig nöjet till att ta en öl eller flera.. då jag var uppe i borås på gbrt så fick ja ett tomt öl-lock som fastna i fronten som jag inte såg, sen en glasflaska körde jag på med men inte över, själv tycker jag inte bilar och alkohol hör ihop, men de kan ju bero på alla som skämmer ut sig under elmia mässan.

ser fram emot en sommar med gbrt och hoppas de blir trevligt med mycke bilar å brudar big_smile hehe..

skäpp å hojj.. akakabotoooo

Tack..
E så trist att man inte kan hålla en städad nivå på alkoholen hmm
Jupp hoppas vi ses mycket i sommar smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

144 Inlägg
24 april 2008
alminjo skrev:
Gör det enkelt för er alla och skippa "kravet". Gör som vi på de riktiga GBG-träffarna, dvs de som ville ge 10 kr eller 500 kr får avgöra det själva hur mkt de vill ge och när de skall ge....

Riktiga träffarna? Mig veterligen har GBG alldrig dragit så många bilar som GBrt på en och samma gång!

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
omegaman1 skrev:
MrKerm skrev:
Mollan_86 skrev:

Håller med er men vi visste dock att det skulle reageras på detta kanske inte så stark men ändå..
Tror det är en prinsip sak för många men då kanske man inte tänker tillräckligt långt... Det är inga stålar till oss (absolut inga svarta pengar allt kommer att bokföras) utan till föreningen o dess aktiviteter i framtiden och även då rullande kostnader som det sagt tidigare..

framtida aktiviteter roll   lite musik skivor kanske big_smile

Skivor?
Det e en kille som gör skit bra musik som brukar vara på våra träffar "North" hör med han wink
Fast va ute i god tid hansskivor brukar ta slut väldigt fort roll

297 Inlägg
24 april 2008
MrKerm skrev:
omegaman1 skrev:
MrKerm skrev:

Håller med er men vi visste dock att det skulle reageras på detta kanske inte så stark men ändå..
Tror det är en prinsip sak för många men då kanske man inte tänker tillräckligt långt... Det är inga stålar till oss (absolut inga svarta pengar allt kommer att bokföras) utan till föreningen o dess aktiviteter i framtiden och även då rullande kostnader som det sagt tidigare..

Skivor?
Det e en kille som gör skit bra musik som brukar vara på våra träffar "North" hör med han wink

north kommer o spelas mkt på scf nu på lördag lol
det är som du skrev mrkerm : riktigt bra !

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
omegaman1 skrev:
MrKerm skrev:
omegaman1 skrev:

Skivor?

Jaja förlåt otroligt bra musik smile
Fatta inte riktigt din undran om skivor tongue

824 Inlägg
24 april 2008
omegaman1 skrev:
MrKerm skrev:
omegaman1 skrev:

Skivor?

vad gulliga ni är, det värmer smile då kommer jag stå länge å lyssna vid din bil på lördag smile

Mrkerm: haha hmm men jag hade ju gömt undan några i reserv till dig, synd att man e glömsk och glömmer vart man lagt dom bara =P

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
North skrev:
omegaman1 skrev:
MrKerm skrev:

Skivor?

vad gulliga ni är, det värmer smile då kommer jag stå länge å lyssna vid din bil på lördag smile

Mrkerm: haha hmm men jag hade ju gömt undan några i reserv till dig, synd att man e glömsk och glömmer vart man lagt dom bara =P

Ha ha jag tänkte fktiskt inte på mina skivor denna gången smile
Utan vet att dom går som smör i solsken wink

297 Inlägg
24 april 2008
North skrev:
omegaman1 skrev:
MrKerm skrev:

Skivor?

teamet ska linka ihop bilarna tongue tre system me synkad musik cool kan nog låta lite ......
mcKerm : skivorna va bara plan B åt er om ni inte hittar nånstans o stoppa pengarna tongue långtråkigt me samma musik ....

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
omegaman1 skrev:
North skrev:
omegaman1 skrev:

teamet ska linka ihop bilarna tongue tre system me synkad musik cool kan nog låta lite ......
mcKerm : skivorna va bara plan B åt er om ni inte hittar nånstans o stoppa pengarna tongue långtråkigt me samma musik ....

cool Jag behöver ju en bas låda också cool
Senast redigerat av MrKerm (24 april 2008)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 april 2008
R0b1n skrev:
jo visst, jag tror jag mötte dig i fredags, vid viskstrand, du är lite större i kroppsbyggnad så jag kan ju inte verka lite stöddig när jag pratar så wink. visst jag ska försöka framföra mina åsikter smile. över några cheese ;D

Hahaha, vår lille severin gör inte en fluga förnär xD

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 april 2008
Severin skrev:
Japp.. Nu vet jag att enorm avandsjuka finns bland oss.. Planer för att förstöra för GBrt.. sad lite synd.. Falsk stil killen kör.. SYnd för honom... SOm han behandlar ska han bli behandlad wink

Ja, som sagt, "det här är GBrt, det är GREJER grabbar!"

Räcker väl att träffen i Götet blev förstörd, ska nån förstöra ännu mer nu mad

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
MrKerm skrev:
Nu vet jag fan inte vad jag skall svara på längre e rätt mycket skit i tråden hmm

Vi hade tillstånd till kl. 23.30 hade det vart folk kvar då hade träffen vart slut då !

Vi kan visst ta betalt fast våran regestrering av föreningen ej är klar, bara det tas upp i bokföringen/deklaration. Våran sträcker sig till sista december 2008 innan dess har inte skattmyndigheten så mycket med oss att göra !

Sedan är det en ideell förening vi jobbar för föreningen o den skall ha betalt för att i sin tur kunna fixa tillstånd, papper med info, sopsäckar, blomma till markägaren, ge feed back till medlemmarna, eventuella priser på kommande träffar, o ändå mer tillstånd.. Finns hur mycket som helst e väl bara o tänka efter en stund..

Tycker det e jävligt synd att det reagerades som det gjorde för en 20as skull hmm
Vi kommer att få det mycket jobbigare att nå våra mål med lagliga race o konbanekörningar, kunna ha tävlingar med priser o överhuvudtaget ens ha träffar för allt kostar pengar !

Personligen tror jag inte det kommer att gå o få bort alkoholen helt ur bilden men självklart måste vi jobba för att det skall se bättre ut.

I dags läget är vi inte så många som håller i träffarna men när all papperexercis e klar med myndigheter o skit e klar så får vi förhoppningsvis fler medlemmar o då blir nog allt mycket lättare.

Ang. bidrag så har vi tankar på det också men vi vill vänta tills alla papper är klara.

Tack Sevve för att du orka svara så många smile

Har jag glömt något ...

Jo vi har träff varannan helg om det ej krockar med något annat stort jippo !

Våra träffar skall ej o går ej att jämföra med onsdags träffarna eller några andra träffar då vi som sagts många ggr tidigare vill i framtiden göra lite mer än att bara träffas. Därav har vi, är på g med att starta en Ideell förening som kommer o göra allt för att få så många glada medlemmar som möjligt !

Mvh
Jimmie/MrKerm

Ps Skall till läggas att jag själv gillar just Onsdags träffarna, har vart på dom till o från i ca 5-6 år ds

Någon som vill ha mer svar men kanske inte vill hängas i tråden kan väl PMa mig cool
Senast redigerat av MrKerm (24 april 2008)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
24 april 2008
Edil_ skrev:
Severin skrev:
Japp.. Nu vet jag att enorm avandsjuka finns bland oss.. Planer för att förstöra för GBrt.. sad lite synd.. Falsk stil killen kör.. SYnd för honom... SOm han behandlar ska han bli behandlad wink

Vad hände i lördags?? neutral

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
baca skrev:
Edil_ skrev:
Severin skrev:

Vad hände i lördags?? neutral

Jag vet inte hände det något i lördags? hmm
Vet inget mer än att det var lyckat som fan big_smile
Fanns några missöden dock hmm
Ganska många flaskor som inte blev tillsagda av sina ägare att dom skulle gå o lägga sig i pappers korgar utan att det va bättre om dom la sig under bilarna för då försvinner dom ju roll

En bil som hade problem på motorvägen på väg bort till Borås vi/han lyckades lösa problemet, tyvärr flög huven upp när vi va på väg igen o det gick väl bra fast ändå inte hmm
(såg bilen på volvo i går nu blir den riktigt fin igen)

O en som va tvungen o veja för en tant som inte visste att det va väjningsplikt.
(han mosa sig själv o ett träd i ställer för tanten)

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
24 april 2008
MrKerm skrev:
O en som va tvungen o veja för en tant som inte visste att det va väjningsplikt.
(han mosa sig själv o ett träd i ställer för tanten)

Så ser den ut nu! kan ju också säga att hastigheten inte heller var 50km/h
http://www.garaget.org/show_ext.php?car … age=831038

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
MrKerm skrev:
MrKerm skrev:
Nu vet jag fan inte vad jag skall svara på längre e rätt mycket skit i tråden hmm

Vi hade tillstånd till kl. 23.30 hade det vart folk kvar då hade träffen vart slut då !

Vi kan visst ta betalt fast våran regestrering av föreningen ej är klar, bara det tas upp i bokföringen/deklaration. Våran sträcker sig till sista december 2008 innan dess har inte skattmyndigheten så mycket med oss att göra !

Sedan är det en ideell förening vi jobbar för föreningen o den skall ha betalt för att i sin tur kunna fixa tillstånd, papper med info, sopsäckar, blomma till markägaren, ge feed back till medlemmarna, eventuella priser på kommande träffar, o ändå mer tillstånd.. Finns hur mycket som helst e väl bara o tänka efter en stund..

Tycker det e jävligt synd att det reagerades som det gjorde för en 20as skull hmm
Vi kommer att få det mycket jobbigare att nå våra mål med lagliga race o konbanekörningar, kunna ha tävlingar med priser o överhuvudtaget ens ha träffar för allt kostar pengar !

Personligen tror jag inte det kommer att gå o få bort alkoholen helt ur bilden men självklart måste vi jobba för att det skall se bättre ut.

I dags läget är vi inte så många som håller i träffarna men när all papperexercis e klar med myndigheter o skit e klar så får vi förhoppningsvis fler medlemmar o då blir nog allt mycket lättare.

Ang. bidrag så har vi tankar på det också men vi vill vänta tills alla papper är klara.

Tack Sevve för att du orka svara så många smile

Har jag glömt något ...

Jo vi har träff varannan helg om det ej krockar med något annat stort jippo !

Våra träffar skall ej o går ej att jämföra med onsdags träffarna eller några andra träffar då vi som sagts många ggr tidigare vill i framtiden göra lite mer än att bara träffas. Därav har vi, är på g med att starta en Ideell förening som kommer o göra allt för att få så många glada medlemmar som möjligt !

Mvh
Jimmie/MrKerm

Ps Skall till läggas att jag själv gillar just Onsdags träffarna, har vart på dom till o från i ca 5-6 år ds

Någon som vill ha mer svar men kanske inte vill hängas i tråden kan väl PMa mig cool

Finns det ingen som har något dom vill ha svar på ? tongue

824 Inlägg
24 april 2008
MrKerm skrev:
North skrev:
omegaman1 skrev:

haha okej tongue kommer nu framöver ta en liten avgift för skivorna, skulle gjort det i helgen egentligen men det blev aldrig så. men avgiften kommer inte att vara hög, så oroa er inte =P

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
24 april 2008
North skrev:
MrKerm skrev:
North skrev:

haha okej tongue kommer nu framöver ta en liten avgift för skivorna, skulle gjort det i helgen egentligen men det blev aldrig så. men avgiften kommer inte att vara hög, så oroa er inte =P

Fyy fan vad dålig stil alltså... bara för de så kommer jag i ren protest stå på en parkering 200 meter ifrån dej o dela ut mina helt gratis! Så MESIGT att ta betalt för nått man kan få gratis!..

*Lool* tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

824 Inlägg
24 april 2008
HyperSonica skrev:
North skrev:
MrKerm skrev:

Fyy fan vad dålig stil alltså... bara för de så kommer jag i ren protest stå på en parkering 200 meter ifrån dej o dela ut mina helt gratis! Så MESIGT att ta betalt för nått man kan få gratis!..

*Lool* tongue

mest för att få ihop pengar för det jag lägger på att köpa skivor å omslag

hoppas att du skrev det med lite ironi vaa?? =P
Senast redigerat av North (24 april 2008)

Sök