6566
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Chaffis
285 Inlägg
25 april 2008
Severin skrev:
AnteraMAN skrev:
Severin skrev:

Nehhe, men då behöver du inte komma heller smile.. Vi betalar tillståndet till markägare.. Och tyvärr så kan inte vi tjäna nåt i egen ficka eftersom allt ska bokföras wink Och sen i slutet av året så ska det kontrolleras åxå smile .. Men vill du inte betala så kom inte heller, men om vi har betalat tillstånd o cu vill vara på parkeringen, då har vi rätten att köra bort dig.. Eftersom vi har betalat tillstånd och vi bestämmer vad som sker på parkeringen.. smile Så enkelt är det bara, tror du mig inte så kontakta polisen eller markägare o fråga dom smile !!

Plötsligt tycker jag att det är väldigt dumt att ni har skapat en Crew för att kunna samla bilar i knalleland. Eftersom vad jag vet så har det alltid varit bilträff i Borås och det brukar vara i just knalleland. Inte för att jag tycker det är dyrt med 20 spänn, men ni har gjort nåt som är gratis till någonting som kostar. Skit i alla jävla markägare. Vi kör OLD SCHOOL, åka till en parkering och äga den helt enkelt. Vem har sagt att bilträff, konbanekörning och Streetrace ska vara lagliga? Jag tycker personligen att det är mycket roligare och intressant när man är andra sidan lagen den lilla stund man är.

Jo du.. Jag tycker åxå att det är roligare med olagligt, lite mer action, spänning osv.. Men de som är saken är att vi siktar högt.. Vi siktar på att få igenom saker som inte många andra lyckats med.. O ja säger dig att vi är på jävligt god väg dit smile !!

De låter väldigt bra att ni gör detta och siktar så högt. Men jag har en annan ide som är mycket större, inte lika lätt o få det gjort men ganska värt o försöka. PMa mig om du vill höra mer.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

2 164 Inlägg
25 april 2008
Jag säger bara, LYCKA TILL.. Mig kommer ni inte lyckas att köra bort.. jag är på Mc Donalds HUR MYCKET JAG VILL!! GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Life´s too short to drive a boring car"

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
25 april 2008
dadde skrev:
Jag säger bara, LYCKA TILL.. Mig kommer ni inte lyckas att köra bort.. jag är på Mc Donalds HUR MYCKET JAG VILL!! GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte ens poliseskort? big_smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
26 april 2008
dadde skrev:

Men shit... Tagga ner lite kanske?

Sump Runk Rätt O Slätt!

Avstängd
1 557 Inlägg
26 april 2008
dadde skrev:

Vi kommer nog o lyckas frågan e om det e det vi vill ??? Ingen av oss har för mycket pengar men vi har ett stort inresse för detta därför vi drog igång det/försöker dra igång det. E lite tradigt när folk inte vill va med o hjälpa till för tanken va liksom att alla bil glada prickar skulle få göra lite mer (lagligt) än innan...
Pengarna är inte till oss i crew utan till föreningen o i dags läget ligger den ca 1500 back hur skall vi då kunna fixa fler tillstånd prylar till tävlingar allt runtom kring??? Back ligger den pga av tidigare tillstånd o matrial...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
26 april 2008
RouziMotorsport skrev:
Men behöver man inte söka tillstånd om man drar en träff på dagarna, då för att slippa vanligt folk, dem som inte tillhör träffen eller vill betala?
Annars krävs det väl ingen tillstånd att parkera där på kvällarna, som många här i borås har gjort i flera år...Någon som vet?

Jo det krävs tillstånd men det är ganska sällan man har användnig för det men det finns ett par exempel i tråden..
Hittar du det inte eller inte förstår så kan PMa mig smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
26 april 2008
muppsson skrev:
Ja 20 spänn e ingenting, men dom 20 spännen har inget syfte just nu, utan går rätt ner i deras fickor. läs mitt tidigare inlägg det är inget direkt slit att skriva upp datum o plats o bilarna trillar in, ok om man får lite rabatter osv eller konkörning.

Kolla på dom som tex anordnar streetrace, där är det lite pengar investerat. polisradio osv. Där får man inte enbart se bilarna stillastående, utan även när dom gasar lite oxå. Och dom tar inte ett enda öre betalt!
men snart börjar väl dom oxå ta betalt, inträde, under 12 år får kolla gratis osv, 2 nattspass. big_smile

"..lite pengar investerat. polisradio osv".

Den som investerar pengar i en polisradio enbart för det syftet är bra dum. De tar ingenting via radion längre, allt sköts via telefon innan RAKEL träder i kraft. Om man får höra något på radion så är det i smart syfte, delvis för att skrämmas. Jag får in allt på mina polisradior, har kontakter inom polisen, har kontakter som sköter om polisens radiosystem. Osv, osv. Så ja. Men är det ändå någon som vill köpa en polisradio för att lyssna när det är race, jag har 5 stycken till salu. Funkar i Borås-området. 500:-.

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Team RmR
393 Inlägg
26 april 2008
dadde skrev:

Det hade jag velat se .

tror du ärligt talat severin och co sitter och ljuger för dig här eller . jag hade då inte vågat ljuga om en bokföring för hade polisen fått reda på att dom tog pengar för detta då hade Gbrt få det ganska varmt om öronen om dom nu inte hade haft bokföring som en förening för då kan jag tänka mig det hade klassas som svarta pengar isåfall . blir bara så trött på folk som säger att dom får stå där hur mycket dom vill. om det nu hade blitt ändringar i det hela så att GBrt hade flyttat sin plats och sökt tillstånd till ett nytt ställe att stå på hade ni från borås fortfarande stått kvar på knalleland ?

Avstängd
1 557 Inlägg
26 april 2008
muppsson skrev:
Ja 20 spänn e ingenting, men dom 20 spännen har inget syfte just nu, utan går rätt ner i deras fickor. läs mitt tidigare inlägg det är inget direkt slit att skriva upp datum o plats o bilarna trillar in, ok om man får lite rabatter osv eller konkörning.

Kolla på dom som tex anordnar streetrace, där är det lite pengar investerat. polisradio osv. Där får man inte enbart se bilarna stillastående, utan även när dom gasar lite oxå. Och dom tar inte ett enda öre betalt!
men snart börjar väl dom oxå ta betalt, inträde, under 12 år får kolla gratis osv, 2 nattspass. big_smile

Visst har dom ett syfte läs tråden !

1 587 Inlägg
26 april 2008
Trådstartare
JaZoR skrev:
dadde skrev:

Det hade jag velat se .

tror du ärligt talat severin och co sitter och ljuger för dig här eller . jag hade då inte vågat ljuga om en bokföring för hade polisen fått reda på att dom tog pengar för detta då hade Gbrt få det ganska varmt om öronen om dom nu inte hade haft bokföring som en förening för då kan jag tänka mig det hade klassas som svarta pengar isåfall . blir bara så trött på folk som säger att dom får stå där hur mycket dom vill. om det nu hade blitt ändringar i det hela så att GBrt hade flyttat sin plats och sökt tillstånd till ett nytt ställe att stå på hade ni från borås fortfarande stått kvar på knalleland ?

Hmm, nu fattar jag inte riktigt vart du vill komma.. Vadå ljuga ??

Team RmR
393 Inlägg
26 april 2008
va trött när jag skrev de wink

ne men menar att ni INTE skulle ljuga om att bokföra det . menar att ni inte ljuger alltså

svårt att förklara men menar inte något illa tongue

Förstår du severin ?

10 Inlägg
26 april 2008
Vet nån vart träffen i GBG kommer hålla till? Jag är lätt på! Hör av er gärna nån som vet MVH Anton

1 312 Inlägg
26 april 2008
Annte skrev:
Vet nån vart träffen i GBG kommer hålla till? Jag är lätt på! Hör av er gärna nån som vet MVH Anton

Ja träffen kommer att vara på sisjön / jula i sisjön garaget..ligger vid coop...

power meet kommer att vara samma dag som detta fast vi har vårt senare på kvällen roll

79 Inlägg
26 april 2008
Glansen skrev:
Annte skrev:

Ja träffen kommer att vara på sisjön / jula i sisjön garaget..ligger vid coop...

power meet kommer att vara samma dag som detta fast vi har vårt senare på kvällen roll

Brukar det var i garaget? Inte ovanpå? tongue

1 312 Inlägg
26 april 2008
Karemil skrev:
Glansen skrev:
Annte skrev:

hahah spelar roll du big_smile under / uppe på roll big_smile

79 Inlägg
26 april 2008
Glansen skrev:
Karemil skrev:
Glansen skrev:

hahah spelar roll du big_smile under / uppe på roll big_smile

Sorry, va bara tvungen big_smilebig_smilebig_smile

5 Inlägg
26 april 2008
Men förihelvette, är det så svårt att ge Crew 20 spänn för en lördagkväll?

så mkt dom planerar och fixxar, så är det lätt värt det! smile

sluta lipa nu, 20 kr kan alla hosta upp ! dom lägger ju ner asmkt tid på att fixxa allt, och det blir ju bättre o bättre hela tiden.

Avstängd
1 557 Inlägg
26 april 2008
PG_ skrev:
Men förihelvette, är det så svårt att ge Crew 20 spänn för en lördagkväll?

så mkt dom planerar och fixxar, så är det lätt värt det! smile

sluta lipa nu, 20 kr kan alla hosta upp ! dom lägger ju ner asmkt tid på att fixxa allt, och det blir ju bättre o bättre hela tiden.

Tack smile
Vill bara tillägga att det inte är till oss i "crew" utan till föreningen och alla våra kommande medlemmar smile
Självklart även till kostnader runt omkring träffar nu och i framtiden !

OBS jag lovar att medlems ansökningar är klara tills nästa träff wink

Skall även ha fler dekaler "stickers" klara då om jag kan...
Senast redigerat av MrKerm (26 april 2008)

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
26 april 2008
Vår kommande Träff ! cool !

Var ? Göteborg/Sisjön !
Kommer tyvärr bli lite spritt bland parkeringarna runt Jula, Coop, Expert och "Billhälls huset" för att efter Power meet o affärer är stängda ha träff samling vid Jula !

När? 3/5-08 kl. 16.00 !

Varför? Vi skall ha roligt så klart och få se massor av bilar

Caravan från Borås/Knalleland samling kl. 14.45 med avgång kl. 15.00 !
Lista för uppskrivning är i denna tråd !
Skriv gärna upp i er listan om ni skall haka på vårat Borås gäng !

Powermeet kommer att pågå under dagen och avslutas med prisutdelning ca kl.16.00 !
Tanken är att vi skall hinna se detta !

Denna gång kommer vi ha en frivillig Träff-avgift *ler* - Det kan löna sig !

Vi hälsar alla bilglada folk välkomna !
Senast redigerat av GBrt (26 april 2008)

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
26 april 2008
Skall du med från Borås hållet i vår caravan gå in här o skriv upp dig i listan smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 70&p=6

OBS det är den nya listan inlagd lite längre ner på sidan av GBrt !
Senast redigerat av GBrt (26 april 2008)

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Sök