5156
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Avstängd
1 557 Inlägg
27 april 2008
GBrt skrev:
Vår kommande Träff ! cool !

Var ? Göteborg/Sisjön !
Kommer tyvärr bli lite spritt bland parkeringarna runt Jula, Coop, Expert och "Billhälls huset" för att efter Power meet o affärer är stängda ha träff samling vid Jula !

När? 3/5-08 kl. 16.00 !

Varför? Vi skall ha roligt så klart och få se massor av bilar

Caravan från Borås/Knalleland samling kl. 14.45 med avgång kl. 15.00 !
Lista för uppskrivning är i denna tråd !
Skriv gärna upp i er listan om ni skall haka på vårat Borås gäng !

Powermeet kommer att pågå under dagen och avslutas med prisutdelning ca kl.16.00 !
Tanken är att vi skall hinna se detta !

Denna gång kommer vi ha en frivillig Träff-avgift *ler* - Det kan löna sig !

Vi hälsar alla bilglada folk välkomna !

Gött big_smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 587 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
JaZoR skrev:
va trött när jag skrev de wink

ne men menar att ni INTE skulle ljuga om att bokföra det . menar att ni inte ljuger alltså

svårt att förklara men menar inte något illa tongue

Förstår du severin ?

Jahaaa nu fattar jag.. Klart vi inte ljuger om bokföringen herregud.. Det är ju allvarliga saker asså.. Då ljuger man inte om de smile Men ja lovar att vi gör så gott vi kan för att alla ska trivas.. 20 kr är inte mkt, inget man känner av asså smile !! Men men.. Vissa är positiva och vissa är starkt negativa.. sad tyvärr.. Så är de i världen hehe:D

Team RmR
393 Inlägg
27 april 2008
precis det är riktigt allvarligt big_smile  ne nu får det ta och bli träff dag tongue hmm undra om man har kvar bilen tills dess då det ska komma en i morgon och kolla på bilen så nu måste man ut och polera Dohh yikes

Avstängd
1 557 Inlägg
27 april 2008
JaZoR skrev:
precis det är riktigt allvarligt big_smile  ne nu får det ta och bli träff dag tongue hmm undra om man har kvar bilen tills dess då det ska komma en i morgon och kolla på bilen så nu måste man ut och polera Dohh yikes

Klart du måste ha en bil big_smile

O alla backa en sida o läs i tråden om ni vill ha info ! cool

Team RmR
393 Inlägg
27 april 2008
jo jag måste ju hitta någon bil tongue den här gången blir det en bensinsnål bil då jag fortfarande är studerande och inte har någon inkomst tongue 940 turbo var eller är en dyr första bil typ 11800kr om året där någonstans blir det tongue autogiro på studiebidraget haha wink

12 Inlägg
27 april 2008
Mr Kerm. kör med ett litet jippo. tryck upp 500 stycken stickers.

varje person som betalar 20 kronor får en stickers som ett visat tack från GBRT för stödet.

sedan kan ni väl strukturera upp lite mer vad ni hade tänkt att använda pengarna till. detta ger trovärdighet till den som betalar. 20 kronor är 1.5 Liter bensin. det är ändå ett par strög.. hehe .

kort och gott :
ge lite klarhet i vad man betalar till.

Avstängd
1 557 Inlägg
28 april 2008
Sandblom_ skrev:

varje person som betalar 20 kronor får en stickers som ett visat tack från GBRT för stödet.

sedan kan ni väl strukturera upp lite mer vad ni hade tänkt att använda pengarna till. detta ger trovärdighet till den som betalar. 20 kronor är 1.5 Liter bensin. det är ändå ett par strög.. hehe .

kort och gott :

Vill inte vara otrevlig på något sett men har du läst tråden?
Sedan kostar dom också pengar sad
GBrt är inget företag utan en förening och när allt är klart, en ideell sådan försök o tänk på det ALLA !

Team RmR
393 Inlägg
28 april 2008
500 st stickers lär ju kosta en hel del att trycka upp va ?

Yellow bug!
1 640 Inlägg
28 april 2008
JaZoR skrev:

Beror väl på vem som gör det, går väl att fixa någon kontakt som gör det i princip gratis tongue

"Han känner hans brorsa, som kan göra det så billigt" du vet tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

824 Inlägg
28 april 2008
North skrev:
omegaman1 skrev:
North skrev:

hehe kunde väl inte tänka mig något annat.
har en ny låt förresten, en hyllnings låt till team spån smile

En blir alldeles tårögd nord smile  Låten kommer väl o premiärspelas på lördag ?

Jag gjorde den med nöje smile ja självklart kommer den premiärspelas på lördag. en premiärspelning ingen får missa, kan inte bli annat än bra smile

här är den: http://www.garaget.org/video/5q2vzaajxkro

12 Inlägg
28 april 2008
JaZoR skrev:

2 kronor styck om du har rätt kontakter.. 5 kronor styck om du letar lite.

12 Inlägg
28 april 2008
MrKerm skrev:
Sandblom_ skrev:

kort och gott :

GBrt är inget företag utan en förening och när allt är klart, en ideell sådan försök o tänk på det ALLA !

Inte många kommer vara beredda att betala om dem inte vet till vilket ändamål pengarna är till.
Tror du att oskar 19 år bonde som aldrig sitter vid datorn har en blekaste aning om vad ni tänker använda pengarna till?

strukturera upp och visa klart och tydligt vad pengarna skall gå till. många har som du märkt trott att pengarna går rakt ner i eran ficka. och är detta fallet hur många är villiga att betala då tror du?

Bevisa istället klart och tydligt.

Pengarna läggs i en kassa. de används för hyrning av parkeringen.
De kommer att användas till inköp av startgran.
osv osv . hajjar du? lägg ner lite tid på en seriös planering och visa medlemmarna som skall anslutas till föreningen vad föreningen sysslar med. vad är det som kostar pengar.

(Inget illa menat alls. försöker bara hjälpa er att få en bra struktur på det hela)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
28 april 2008
Sandblom_ skrev:
MrKerm skrev:
Sandblom_ skrev:

kort och gott :

Inte många kommer vara beredda att betala om dem inte vet till vilket ändamål pengarna är till.
Tror du att oskar 19 år bonde som aldrig sitter vid datorn har en blekaste aning om vad ni tänker använda pengarna till?

strukturera upp och visa klart och tydligt vad pengarna skall gå till. många har som du märkt trott att pengarna går rakt ner i eran ficka. och är detta fallet hur många är villiga att betala då tror du?

osv osv . hajjar du? lägg ner lite tid på en seriös planering och visa medlemmarna som skall anslutas till föreningen vad föreningen sysslar med. vad är det som kostar pengar.

(Inget illa menat alls. försöker bara hjälpa er att få en bra struktur på det hela)

Pengarna kommer att gå till betalning av Tillstånd, material, och så vidare...
Inget kommer att hamna i våran ficka.. För tillfället försöker vi bygga upp en budget så vi ska kunna anårdna större saker... Saker i stil med olika aktiviteter Tex Hyrning av Mantorp, bussresor till typ Gatebil, vallåkra, Allt som kommer in kommer till slut gå tillbaka till medlemmarna i form av aktiviteter...
säger det IGEN.. inga av de pengar som kommer in går ner i vår ficka..

Jag förstår inte varför folk ska hålla på o gnabba... Nu på träffen på lördag kommer de vara så att de som vill betala 20 kr, betalar 20 kr.. Det kommer INTE vara nått tvång!..
Är det nått mer angående detta så skicka ett PM snälla smile
Mvh Martin

Sump Runk Rätt O Slätt!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
28 april 2008
....
Senast redigerat av Edil_ (28 april 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Avstängd
1 557 Inlägg
28 april 2008
HyperSonica skrev:
Sandblom_ skrev:
MrKerm skrev:

Pengarna kommer att gå till betalning av Tillstånd, material, och så vidare...
Inget kommer att hamna i våran ficka.. För tillfället försöker vi bygga upp en budget så vi ska kunna anårdna större saker... Saker i stil med olika aktiviteter Tex Hyrning av Mantorp, bussresor till typ Gatebil, vallåkra, Allt som kommer in kommer till slut gå tillbaka till medlemmarna i form av aktiviteter...
säger det IGEN.. inga av de pengar som kommer in går ner i vår ficka..

Jag förstår inte varför folk ska hålla på o gnabba... Nu på träffen på lördag kommer de vara så att de som vill betala 20 kr, betalar 20 kr.. Det kommer INTE vara nått tvång!..
Är det nått mer angående detta så skicka ett PM snälla smile
Mvh Martin

Skall dock tilläggas att det kan löna sig att betala träff-avgift (underkvällen) wink tongue

Sedan har jag skrivit det innan i tråden nästan precis så som du skrivit smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
28 april 2008
Sandblom_ skrev:

Varför skriva mitt namn och min ålder? =0, men bonde är jag inte, så antar att det inte skulle va jag big_smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Avstängd
1 557 Inlägg
28 april 2008
Ni som har lust/skall åka med i vår caravan till Göteborg från Borås på lördag, glöm inte skriva upp er på listan smile
Senast redigerat av MrKerm (28 april 2008)

Avstängd
1 557 Inlägg
29 april 2008
Skall bara tillägga att det kan bli lite rörigt i sisjön på lördag pga. av att det är vädigt mycket folk/bilar i rörelse dag tid roll

Men vi tror dock att efter Power meet e slut o affärer börja stänga så skall det gå lite smidigare för alla att hitta/komma in på Julas parkering cool
Senast redigerat av MrKerm (29 april 2008)

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
29 april 2008
Hoppas att träffen i göteborg blir bra, Kan dock inte närvara pga familjeärende i helgen...

BTW. Har tyvärr satt på mina 14" are på bilen pga dåliga däck och kass enkonomi!!

CheerZ AssVipeR

------> 850 T5 Racer <-------

2 164 Inlägg
29 april 2008
20:- är inte mycket.. men jag vill inte betala för att göra samma som jag alltid har gjort, fast gratis.. men nu när ni har förklarat om massa saker, så kan jag gå med på att betala. förut kändes det som att man skulle betala för att få vara på mc donalds parkering precis som typ vilken helg som helst.. men nu när ni talat om att det är massa tillstånd och massa sånt, så förstår jag varför ni vill ha 20:-.. det va själva syftet till 20:- som jag inte fattade förut.

"Life´s too short to drive a boring car"

Sök