20:- är inte mycket.. men jag vill inte betala för att göra samma som jag alltid har gjort, fast gratis.. men nu när ni har förklarat om massa saker, så kan jag gå med på att betala. förut kändes det som att man skulle betala för att få vara på mc donalds parkering precis som typ vilken helg som helst.. men nu när ni talat om att det är massa tillstånd och massa sånt, så förstår jag varför ni vill ha 20:-.. det va själva syftet till 20:- som jag inte fattade förut.
Tack för att du förstått vad det handlar om Mvh Martin
AA ja kommer att komma men kommer att köra runt i en jävla röd vectra med en liten krockskada bak och en snyck smiles inpolerad i huven så fan ta er om ni skrattar åt bilen
AA ja kommer att komma men kommer att köra runt i en jävla röd vectra med en liten krockskada bak och en snyck smiles inpolerad i huven så fan ta er om ni skrattar åt bilen
Ska försöka dyka upp med cabben under sommaren Vart håller träffen till nånstans ?
Dom flesta går av stapeln i Göteborg o Borås men vi skall även ut o sväva lite grann är tanken... Typ Halmstad den 10/5 blandannat skall även försöka komma till Trollhättan plus lite fler städer Så håll koll på Garaget och även vår hemsida (inte riktigt klar ännu)