För 2veckor sedan i Borås så kom jag typ kl 22:00 o det var jätte mkt folk. Idag var jag vid sisjön när det var utställning. Åkte sedan dit igen på kvällen för att se ifall det var samma som det var i Borås typ. Var där kl 21:30 o jag kan tänka mig att det var fler bilar i tjockavelinga. Hur kommer det sig? Blev det inställt elle vad?
För 2veckor sedan i Borås så kom jag typ kl 22:00 o det var jätte mkt folk. Idag var jag vid sisjön när det var utställning. Åkte sedan dit igen på kvällen för att se ifall det var samma som det var i Borås typ. Var där kl 21:30 o jag kan tänka mig att det var fler bilar i tjockavelinga. Hur kommer det sig? Blev det inställt elle vad?
det va träff.. men det blev väll lite bakslag eller nått... va inte så många bilar från Borås eller Gbg.. Men på kvällen i stan så tog de sej iallafall
Det var väl lite väl många träffar på en dag helt enkelt, kan tänka att de flesta hade vart där under dagen för PM redan och vart lite trötta när kvällen kom.
Kul å se/träffa alla ni som heja på lilla mej igår
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Sevve, min 6åriga lillasyster har en fisk som man kan vrida upp så simmar den runt i badkaret, du kan få en sån
haha nä nu ska vi vara snälla;) Det va grymt roligt igår iaf vissa va ju rätt trötta på sista parkeringen eller?
hahaha jaja edil .. Trötta va vi nog alla men inget man kände av just då, bara att man skrattar lite lätt åt allt möjligt, blir lite flummig osv haha Men de va skojj som fan
Vem i Borås vill till donkan o ta en kaffe/kaffe latte ??