7330
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

375 Inlägg
3 maj 2008
Hoppas alla har/hade en riktigt bra och rolig träff smile

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
3 maj 2008
Kom direkt från bankörning på Mantorp park, var där lite efter 19 och hoppades på det bästa då det var fint väder... Men det var helt tomt sad

Jaja, det får bli en annan gång. Har ju haft rätt kul på banan i Mantorp så jag får väl vara nöjd... big_smile

2 Inlägg
3 maj 2008
För 2veckor sedan i Borås så kom jag typ kl 22:00 o det var jätte mkt folk. Idag var jag vid sisjön när det var utställning. Åkte sedan dit igen på kvällen för att se ifall det var samma som det var i Borås typ. Var där kl 21:30 o jag kan tänka mig att det var fler bilar i tjockavelinga. Hur kommer det sig? Blev det inställt elle vad?

1 312 Inlägg
4 maj 2008
Erunamo skrev:
För 2veckor sedan i Borås så kom jag typ kl 22:00 o det var jätte mkt folk. Idag var jag vid sisjön när det var utställning. Åkte sedan dit igen på kvällen för att se ifall det var samma som det var i Borås typ. Var där kl 21:30 o jag kan tänka mig att det var fler bilar i tjockavelinga. Hur kommer det sig? Blev det inställt elle vad?

nee vi åkte där ifrån vid halv åtta...

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 maj 2008
Erunamo skrev:

det va träff.. men det blev väll lite bakslag eller nått... va inte så många bilar från Borås eller Gbg.. Men på kvällen i stan så tog de sej iallafall smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

född blåvit
624 Inlägg
4 maj 2008
Det var väl lite väl många träffar på en dag helt enkelt, kan tänka att de flesta hade vart där under dagen för PM redan och vart lite trötta när kvällen kom.

hej
291 Inlägg
4 maj 2008
hyffsad träff endå.. lite dåligt med bilar tycker ja. men roligt som fan när vi åkte överallt smile.

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

21 Inlägg
4 maj 2008
Va det någon som tog kort igår? Isf kan den personen lägga upp lite så kan får se?

Inte lägga massa pengar på trim när lättning är nästan gratis!
SMDS!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 maj 2008
dBergsten skrev:
Va det någon som tog kort igår? Isf kan den personen lägga upp lite så kan får se?

Alltså, så länge jag lever och har hälsan, så behöver du inte fråga OM någon tog bilder, utan NÄR de kommer upp. smile

Och på den frågan har jag ett svar:

Under dagen förhoppningsvis, beror helt på tid. smile

----

Tack alla för en otroligt trevlig kväll! big_smile

Hahaha, skönast var ju avslutet på kvällen vid Burger King, var det nån av oss som inte var övertrött? wink
Senast redigerat av Edil_ (4 maj 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 maj 2008
R0b1n: Mjoo.. håller med dej.. va rätt skoj faktiskt smile Körde du nått med cossien?

dabby: Mjoo.. lite glest med bilar va de.. men men... Tycker de va kul endå smile

Edil_: Hmmm.. Dum fråga tongue Men jag tyckte att sevves bil såg lite hungrig ut ju tongue ha ha
Senast redigerat av HyperSonica (4 maj 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 maj 2008
HyperSonica skrev:
R0b1n: Mjoo.. håller med dej.. va rätt skoj faktiskt smile Körde du nått med cossien?

dabby: Mjoo.. lite glest med bilar va de.. men men... Tycker de va kul endå smile

Edil_: Hmmm.. Dum fråga tongue Men jag tyckte att sevves bil såg lite hungrig ut ju tongue ha ha

Hahahaha, håller med, den såg nästan ut som en tiggande HUND roll

Tror vi får införa totalt hund och katt förbud på nästa träff, eller vad säger ni lol
Senast redigerat av Edil_ (4 maj 2008)

Yrkesförare
1 267 Inlägg
4 maj 2008
dBergsten skrev:

Även mina bilder kommer upp ikväll big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

368 Inlägg
4 maj 2008
hund å katt förbjud för sevves skull då;) ska köpa en fisk till han wink

103 Inlägg
4 maj 2008
Verkade som det vart en bra träff igår smile

Surt för den röda Camaro(?) som fick sig lite repor på bakstötfångaren på göta platsen bara när vissa inte kan köra ordentligt...

Better stay on the road, the road to heaven

1 120 Inlägg
4 maj 2008
Kul å se/träffa alla ni som heja på lilla mej igår tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

1 587 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Mmm. inga stora hundar nästa gång tongue haha Fisk, njae dom är jobbiga.. DOm dö bara hela tiden.. haha

368 Inlägg
4 maj 2008
Severin skrev:
Mmm. inga stora hundar nästa gång tongue haha Fisk, njae dom är jobbiga.. DOm dö bara hela tiden.. haha

haha va du va kräsen nu då;) hehe

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 maj 2008
Sara_Emelie skrev:
Severin skrev:

Sevve, min 6åriga lillasyster har en fisk som man kan vrida upp så simmar den runt i badkaret, du kan få en sån wink

368 Inlägg
4 maj 2008
Edil_ skrev:
Sara_Emelie skrev:
Severin skrev:

Sevve, min 6åriga lillasyster har en fisk som man kan vrida upp så simmar den runt i badkaret, du kan få en sån wink

haha nä nu ska vi vara snälla;) Det va grymt roligt igår iaf smile vissa va ju rätt trötta på sista parkeringen eller?wink

1 587 Inlägg
4 maj 2008
Trådstartare
Sara_Emelie skrev:
Edil_ skrev:
Sara_Emelie skrev:

haha nä nu ska vi vara snälla;) Det va grymt roligt igår iaf smile vissa va ju rätt trötta på sista parkeringen eller?wink

hahaha jaja edil wink .. Trötta va vi nog alla men inget man kände av just då, bara att man skrattar lite lätt åt allt möjligt, blir lite flummig osv tongue haha big_smile Men de va skojj som fan big_smile

Vem i Borås vill till donkan o ta en kaffe/kaffe latte tongue ??

Sök