5998
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Avstängd
1 557 Inlägg
5 maj 2008
North skrev:
MrKerm skrev:
Tack till er som kom i Lördags smile

Ursäkta alla att det va lite rörigt o inte så strukturerat. Vi viste inte vad som skulle bli bäst när Power meet va på dagen därför blev det som det blev hmm

Nästa helg där i mot så kommer det va lite mer ordning när vi skall åka till Halmstad o vi hoppas på att fler bilar kommer att haka på/skriva upp på listan cool

fungerade skivan eller? =P

Jupp smile tack så mycket... Gillar den skarpt, mycket bra musik smile fast nu måste jag ha större stereo ju sad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
5 maj 2008
Hallå alla Glöm eller missa nu inte nästa träff nu på Lördag 10/5-08 cool

Skriv nu upp er på Listan om ni skall med smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80654

1 312 Inlägg
5 maj 2008
akakaboto skrev:
vart va alla när ja kom till gbg då? inte nån såg jag.. kom typ 23:45 till gbg men inte nån sad blir lite lessen....

såg dig komma men du kanske inte såg mig? vinkade på dig

79 Inlägg
5 maj 2008
Glansen skrev:
Karemil Här kommer några av mina bilder från igår:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/52071/335591_nswe46.jpg
Glansen i centrum

vem e du ?cool

Jag som gick omkring med MDS-keps och den ganska rejäla kameran överallt wink
Körde en liten svart Polo i lördags, mer kommer jag inte på som identifierar mig...
Dig var lite enklare med tanke på tröjan big_smile

hej
291 Inlägg
5 maj 2008
hur långt äre till halmstad från borås? Cossien drar rätttttt mö soppa med SVIN stora Spridare och orginal programvara hmm..

kanske eventuellt måste tanka smile. men jag kommer nog ikapp wink. kanske står i den tråden ?tongue

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 maj 2008
R0b1n skrev:
hur långt äre till halmstad från borås? Cossien drar rätttttt mö soppa med SVIN stora Spridare och orginal programvara hmm..

kanske eventuellt måste tanka smile. men jag kommer nog ikapp wink. kanske står i den tråden ?tongue

Kör man direkt härifrån så är det ca 15 mil smile kör man Via GBG så är de liite mer smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 312 Inlägg
5 maj 2008
Karemil skrev:
Glansen skrev:

Glansen i centrum

vem e du ?cool

Körde en liten svart Polo i lördags, mer kommer jag inte på som identifierar mig...

ok men glöm inte ` nästa gång roll

Yellow bug!
1 640 Inlägg
5 maj 2008
HyperSonica skrev:
R0b1n skrev:

Kör man direkt härifrån så är det ca 15 mil smile kör man Via GBG så är de liite mer smile

Ja, GBG är ju en liten omväg tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

hej
291 Inlägg
5 maj 2008
HyperSonica skrev:
R0b1n skrev:

okej det är såpass iaf, då får jag nog räkna med 2 full tankningar. kanske om man ska köra som en idiot hem som man gjorde i lördags från gbg ^^..

bra deee. ses alla på lördag eventuellt om man inte har bilen på pallbockar igen wink.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 maj 2008
R0b1n skrev:
HyperSonica skrev:
R0b1n skrev:

okej det är såpass iaf, då får jag nog räkna med 2 full tankningar. kanske om man ska köra som en idiot hem som man gjorde i lördags från gbg ^^..

bra deee. ses alla på lördag eventuellt om man inte har bilen på pallbockar igen wink.

He he... ja jag kommer iallafall ta vägen via Vargerg.. känner inte för att åa omvägen till Gbg typ sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

hej
291 Inlägg
5 maj 2008
HyperSonica skrev:
R0b1n skrev:
HyperSonica skrev:

He he... ja jag kommer iallafall ta vägen via Vargerg.. känner inte för att åa omvägen till Gbg typ sad

absolut, varför åka genom gbg ?smile. bättre om gbg o borås möts typ vid vbg eller nåt isåfall o åker ner till halmstad i samlad trupp..

Bamse940Ltt
5 maj 2008
när åker vi?

1 587 Inlägg
6 maj 2008
Trådstartare
VI får la se hur vi gör... Jag vill faktiskt inte heller åka en omväg liksom.. Känns riktigt onödigt.. sad

79 Inlägg
6 maj 2008
Glansen skrev:
Karemil skrev:
Glansen skrev:

Glansen i centrum

vem e du ?cool

ok men glöm inte ` nästa gång roll

Jag lovar att säga hej nästa gång jag ser dig cool

Avstängd
1 557 Inlägg
6 maj 2008
Det va väl någon Bil grej i Borås under dagen också tror jag. Ev. folk som ville åka med där i från har jag för mig smile

Vi tänkte nog stanna i varberg (statoil) e gott om parkeringar o folk kan tanka både bil o mage smile
Senast redigerat av MrKerm (6 maj 2008)

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
6 maj 2008
Severin skrev:
VI får la se hur vi gör... Jag vill faktiskt inte heller åka en omväg liksom.. Känns riktigt onödigt.. sad

Dags att uppdatera förstasidan med länk till Halmstadsträffen?
Står i tråden om Halmstad att GBrt Borås/Gbg samlas vid Jula. Kanske ska ändra det också om ingen från GBrt tänkt dyka upp i Gbg?

1 587 Inlägg
6 maj 2008
Trådstartare
TCG skrev:
Severin skrev:

Dags att uppdatera förstasidan med länk till Halmstadsträffen?
Står i tråden om Halmstad att GBrt Borås/Gbg samlas vid Jula. Kanske ska ändra det också om ingen från GBrt tänkt dyka upp i Gbg?

Det kanske vi får ta o göra.. smile

hej
291 Inlägg
6 maj 2008
MrKerm skrev:
Det va väl någon Bil grej i Borås under dagen också tror jag. Ev. folk som ville åka med där i från har jag för mig smile

Vi tänkte nog stanna i varberg (statoil) e gott om parkeringar o folk kan tanka både bil o mage smile

låter bra de! inte fel o tanka lite wink...

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
6 maj 2008
MrKerm skrev:

Det kommer bra förslag lite här och där. Skriv lite planering på första sidan i trådarna, det börjar närma sig lördag.

^^När jag läser det själv så kan det låta gnälligt, det är det inte. Vill bara att planen spikas snart så folk vet vad som gäller. Inte alla som hinner vara inne här flera ggr/dag. smile

Sök