5859
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 312 Inlägg
6 maj 2008
Karemil skrev:
Glansen skrev:
Karemil skrev:

Jag som gick omkring med MDS-keps och den ganska rejäla kameran överallt wink
Körde en liten svart Polo i lördags, mer kommer jag inte på som identifierar mig...
Dig var lite enklare med tanke på tröjan big_smile

ok men glöm inte ` nästa gång roll

Jag lovar att säga hej nästa gång jag ser dig cool

gö så smile

1 587 Inlägg
6 maj 2008
Trådstartare
Skitsamma... Ja åker till gbg ändå big_smile Det handlar om 100kr extra liksom.. tongue
Folk gör som dom vill.. Men karavanen gör som den har planerats att göra.. Åker från Borås till Gbg.. Möter upp alla andra där för att bege sig därifrån till Halmstad big_smile!

Yrkesförare
1 267 Inlägg
7 maj 2008
Å jag hakar på karavanen vid Falkenberg wink Ska vara på campingen under dagen och sätta upp tält och golv så nån får gärna sms:a mig när ni närmar er Falkenberg så hakar ja på karavanen därifrån big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Avstängd
1 557 Inlägg
7 maj 2008
TCG skrev:
Severin skrev:
VI får la se hur vi gör... Jag vill faktiskt inte heller åka en omväg liksom.. Känns riktigt onödigt.. sad

Dags att uppdatera förstasidan med länk till Halmstadsträffen?
Står i tråden om Halmstad att GBrt Borås/Gbg samlas vid Jula. Kanske ska ändra det också om ingen från GBrt tänkt dyka upp i Gbg?

Våran tråd skapare e lite trött men han har lovat o uppdat. tråden...
Klart det kommer vara folk från GBrt på plats i Sisjön smile

Här är lite info om Lördag
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80654
Senast redigerat av MrKerm (7 maj 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
7 maj 2008
Hoppas det kommer fler nu på Lördag som skall haka på förutom dom som skrivit upp sig...
Fast bara det inte blir för många oanmälda för då kommer vi inte få plats hmm
Ni som skall med o inte har skrivit upp er... Skriv nu upp er smile

375 Inlägg
7 maj 2008
Kommer det bara vara från 17:30 - 20:00 eller är det mer efter de?

Avstängd
1 557 Inlägg
7 maj 2008
Emelie_244 skrev:
Kommer det bara vara från 17:30 - 20:00 eller är det mer efter de?

Själva träffen är slut då...
Sedan kommer det med all säkerhet hända grejer under kvällen men inget som GBrt arrar..
Tror Blomman vet vad som kommer att hända smile

375 Inlägg
7 maj 2008
Okej smile Tänkte bara så det är någon idé att åka dit smile

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
7 maj 2008
Nu är det snart Lördag cool
Hoppas det kommer mycket folk och att det är fler som skriver upp sig på listan smile
Sevve kommer att hålla i en caravan från Borås till GBG för att sedan åka vidare mot Halmstad !
Senast redigerat av GBrt (7 maj 2008)

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Yellow bug!
1 640 Inlägg
7 maj 2008
http://i29.tinypic.com/2ppm34z.jpg

wink
Senast redigerat av Edil_ (7 maj 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 maj 2008
guilty_ skrev:
måste bara säga att ni hela tiden påpekar att det med största säkerhet kommer hända saker efter att eran träff är slut men att ni inte arrangerar. Så då borde ni egentligen inte ha någon koll på det. Och framför allt inte ha med det att göra så då kan ni ju hålla er till erat och låta folk ta reda på vad dom nu vill veta på egen hand.

För ni förnekar så starkt och därför känns det som om motsatsen bevisats.

det är väll inte förbjudet att hålla koll eller?
Bara för att man är med i GBrt så behöver väll inte de betyda att man inte får veta nått?
Vi kan ju inte bestämma vad folk ska göra effter våra träffar?

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 maj 2008
guilty_ skrev:
Koll hade nog de som ville det även innan ni kom till världen.. menar bara på att det låter lite skumt att ni har en bilträff och att ni "tipsar" om andra aktiviteter på kvällen som ni absolut inte ska ha arrangerat.

men visst alla har rätt till sin talan och att säga och skriva vad de känner för.
Det enda jag gjorde var att framföra min åsikt.

Ingen som har klagat på vad du skriver..
Men ska du gnälla så finns det en "Gnäll tråd"
Och vad vi tipsar om är väll sak samma? :S

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 maj 2008
guilty_ skrev:
vad jag menade var att alla har rätt att föra sin talan även ni.

Bara att jag inte riktigt förstår poängen med det. Eftersom ni backar tillbaka och avsäger er all inblandning
i vad som händer efteråt och då lät det som om ni inte har det i intresse och ändå har ni stenkoll på att det absolut kommer hända något efteråt.

en gnälltråd? nä du jag framför min åsikt det är skillnad på det och att gnälla.

Återigen.. vad spelar det för roll.. vi har väll all rätt i världen att säga vad som händer efter våran träff eller?
Sen är det väll skit samma vilken ställning vi har till det... Vi kan ju inte stoppa ett pågående race.. Vi skulle ju bli idiotförklarade.. o de vill vi ju knappast...
Vi kan fortsätta denna diskutionen antingen Via PM eller oxå I Halmstad om du ska med dit..

Sump Runk Rätt O Slätt!

824 Inlägg
7 maj 2008
guilty_ skrev:
vad jag menade var att alla har rätt att föra sin talan även ni.

Bara att jag inte riktigt förstår poängen med det. Eftersom ni backar tillbaka och avsäger er all inblandning
i vad som händer efteråt och då lät det som om ni inte har det i intresse och ändå har ni stenkoll på att det absolut kommer hända något efteråt.

en gnälltråd? nä du jag framför min åsikt det är skillnad på det och att gnälla.

hmm. dom har en träff fram till 20.00, och bara för att deras träff är slut då får dom inte vara med på aktiviteter som det garanterat kommer att bli efteråt då? bara för att dom vet att det händer saker efteråt behöver det ju inte vara just gbrt som arrangerar det?

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
7 maj 2008
Släpp detta nu innan tråden riskerar att bli spärrad. Denna diskussion har varit uppe tidigare i tråden. Fortsatta diskussioner tas med någon i GBrt via PM.

Jag är inte Moderator men vill inte ha dålig stämning i tråden och inte heller att den blir spärrad...

375 Inlägg
7 maj 2008
Någon som vet när nästa träff i borås blir? smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
7 maj 2008
Emelie_244 skrev:

Inget officiellt bestämt, men lördagen den 17:e maj känns som ett troligt datum smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

375 Inlägg
7 maj 2008
Edil_ skrev:
Emelie_244 skrev:

Inget officiellt bestämt, men lördagen den 17:e maj känns som ett troligt datum smile

Jaha okej... tråkigt. sad

hej
291 Inlägg
7 maj 2008
GBrt skrev:
Nu är det snart Lördag cool
Hoppas det kommer mycket folk och att det är fler som skriver upp sig på listan smile
Sevve kommer att hålla i en caravan från Borås till GBG för att sedan åka vidare mot Halmstad !

ë ni goa elle? ska vi från borås åka till gbg och sen ner, nej nej då åker jag hellre vbg vägen alone. det är ju rätt så onödig väg.

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

hej
291 Inlägg
7 maj 2008
bättre att mötas i vbg boråsarna och gbgarna isåfall..

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Sök