6192
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 587 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
SwenssonGTI skrev:
har varit dålig med att komma på era träffar, har alltid hänt massa sjuka saker i sista stund, ska försöka hänga med på lördag, när åker ni från borås och vilken väg?

/Jesper

Läs första sidan wink

358 Inlägg
9 maj 2008
Severin skrev:
SwenssonGTI skrev:
har varit dålig med att komma på era träffar, har alltid hänt massa sjuka saker i sista stund, ska försöka hänga med på lördag, när åker ni från borås och vilken väg?

/Jesper

Läs första sidan wink

haha, sorry! såg inte att ni uppdaterat den.

1 587 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
Sidan är uppdaterad big_smile Läs den !

QueenBitch
536 Inlägg
9 maj 2008
AssVipeR skrev:
Hoppas att ni får det roligt imorgon.. Kan tyvärr inte medverka då jag sitter i en svår ekonomisk kris.. Försöker mitt bästa att lösa detta men vi får se... Hoppas att ni iaf får det bra.. Ta många kort nu "Edil" så att jag får se vad jag tyvärr missar!

Mvh AssVipeR

Bajs på dig, fan hade ju sett fram emot att få träffa dig igen efter tre j*vla veckor nu Bobbin... försök skaffa fram pengar.. jag e oxå pank men dt hindrar inte mig... har iofs ingen bil som jag måste pröjsa bensinen till meeen... kom igen nu bobs

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Yellow bug!
1 640 Inlägg
9 maj 2008
Dainty skrev:
AssVipeR skrev:
Hoppas att ni får det roligt imorgon.. Kan tyvärr inte medverka då jag sitter i en svår ekonomisk kris.. Försöker mitt bästa att lösa detta men vi får se... Hoppas att ni iaf får det bra.. Ta många kort nu "Edil" så att jag får se vad jag tyvärr missar!

Mvh AssVipeR

Bajs på dig, fan hade ju sett fram emot att få träffa dig igen efter tre j*vla veckor nu Bobbin... försök skaffa fram pengar.. jag e oxå pank men dt hindrar inte mig... har iofs ingen bil som jag måste pröjsa bensinen till meeen... kom igen nu bobs

Tycker vi går ihop och gör en fond för robin ^^

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

född blåvit
624 Inlägg
9 maj 2008
Severin skrev:
Sidan är uppdaterad big_smile Läs den !

Titeln är inte uppdaterad wink

21 Inlägg
9 maj 2008
Finns det någon tid då vi åker ifrån borås (vi som åker direkt till VBG) och någon snäll person som vill leda detta folk?

Inte lägga massa pengar på trim när lättning är nästan gratis!
SMDS!

Avstängd
1 557 Inlägg
9 maj 2008
dBergsten skrev:
Finns det någon tid då vi åker ifrån borås (vi som åker direkt till VBG) och någon snäll person som vill leda detta folk?

Martin/Hypersonica skall leda caravan för dom som åker direkt till Varberg smile
Jag vet dock inte vilken tid hmm men skulle tippa på typ kl. 15.30 från knalleland...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

21 Inlägg
9 maj 2008
Okay. vore najs om någon la ut tiden när ni vet. Synes i Halmstad allihopa!

Inte lägga massa pengar på trim när lättning är nästan gratis!
SMDS!

Avstängd
1 557 Inlägg
9 maj 2008
dBergsten skrev:
Okay. vore najs om någon la ut tiden när ni vet. Synes i Halmstad allihopa!

Mm vet inte varför han inte gjort det roll Han har nog fått jobba r*ven av sig eller nått o inte orkat hmm

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
10 maj 2008
MrKerm skrev:
dBergsten skrev:

Martin/Hypersonica skall leda caravan för dom som åker direkt till Varberg smile
Jag vet dock inte vilken tid hmm men skulle tippa på typ kl. 15.30 från knalleland...

14,45 faktiskt tongue he he... Men det blir säkert att vi rullar lite senare smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Avstängd
1 557 Inlägg
10 maj 2008
Nu jädrar e det dags snart cool
Vi ses snart smile

109 Inlägg
10 maj 2008
de va mej en aktiv trådjävel detta smile de KAN ju bara inte gå fel ikväll smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
10 maj 2008
santas_bitch skrev:
de va mej en aktiv trådjävel detta smile de KAN ju bara inte gå fel ikväll smile

Det kommet gå sååå Bra så big_smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

QueenBitch
536 Inlägg
10 maj 2008
Edil_ skrev:
Dainty skrev:
AssVipeR skrev:

Mvh AssVipeR

Tycker vi går ihop och gör en fond för robin ^^

DET TYCKER JAG MED!!! ÄR LÄTT PÅ wink

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

1 396 Inlägg
10 maj 2008
Sålde Camaron till Gällivare igår sad Hoppas det blir grymt ikväll!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 312 Inlägg
10 maj 2008
NiclasT skrev:

vf de? hmm

syns ikväll smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
10 maj 2008
NiclasT skrev:

Men våran rökmaskin :'( Dumma dej nästan juu tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 396 Inlägg
10 maj 2008
Jag vet sad Men nu blir det förgasare och 7.4 liter med manuell låda om jag hittar den jag vill ha wink

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Avstängd
1 557 Inlägg
11 maj 2008
Tack alla som följde med cool

Kul med så mycket bilar  smile
E lite besviken på planeringen dock hmm  Men vi får planera lite mer och bättre nästa gång..

Sjukt ball strand hade jag vetat att den såg ut så, så hade nog träffen vart där från början..

Jupp lite trist med respekt lösa folk men men det kommer det alltid att finnas tyvärr sad

Men om det blir någon mer träff där nere så kommer den att vara på stranden och med lite struktur på grejerna, den va ju bara så underbar smile
Någon som vet vem som äger stranden ? ? ?

Ännu en gång tack alla smile
Senast redigerat av MrKerm (11 maj 2008)

Sök