hmm, egentligen e karavan å ta i för oss som bor i Borås, hehe. Vi ska bara till almenäs fast det vore väl kul å samlas i knalleland först ändå fösstås
jo man kan missförstå första sidan lite.. vore kanske oxå bra att skriva att man ska till Almenäs om folk undrar och/eller blir sena... bara ett förslag
Nu har jag inte läst första sidan om ja ska va ärlig men den här tråden handlar ju ändå inte om grillningen iof det finns ju en separat tråd om grill träffen, står det inte där heller?
Den här tråden e ju om den kommande kungälv träffen som kommer bli heet hmm, nu ska jag leta backspeglar till bea
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
har rensat bort en satanbs massa inlägg som inte hör hemma här håll er till topic: Angående: Gbg & Borås träffar ! Träff I halmstad 10:e Maj. annars låses tråden
har rensat bort en satanbs massa inlägg som inte hör hemma här håll er till topic: Angående: Gbg & Borås träffar ! Träff I halmstad 10:e Maj. annars låses tråden
Tack.. Men innan du får för dej o Låsa en tråd med närmare 3000 inlägg och typ 75000 visningar så tycker jag du kan ge en bra anledning ;P hihi Tack för ränsningen... de behövdes
skulle mycke väl kunnat låsa då den spårade ur och den handlar angående en träff som redan varit. tacka mitt morgonhumör för de
Denna tråden handlar om GBrt´s påhitt.. Men det är bara de att våran lata trådskapare inte orkat/hunnit ändra... skulle vara bra om du gjurde det annars... Grillfest den 17/5 I Borås
skulle mycke väl kunnat låsa då den spårade ur och den handlar angående en träff som redan varit. tacka mitt morgonhumör för de
Denna tråden handlar om GBrt´s påhitt.. Men det är bara de att våran lata trådskapare inte orkat/hunnit ändra... skulle vara bra om du gjurde det annars... Grillfest den 17/5 I Borås
fast ni har redan en tråd om eran grillning. räcker med en va?
Jo det räcker med en.. Denna är viktigast för oss tycker jag.. Jag har ändrat den nu.. Tack för ditt tålamod
Jo det räcker med en.. Denna är viktigast för oss tycker jag.. Jag har ändrat den nu.. Tack för ditt tålamod
Du kan väl ta bort datumet också som ligger som tråd namn Lägg en länk på första sidan till träff sidan
Bajs på dig, fan hade ju sett fram emot att få träffa dig igen efter tre j*vla veckor nu Bobbin... försök skaffa fram pengar.. jag e oxå pank men dt hindrar inte mig... har iofs ingen bil som jag måste pröjsa bensinen till meeen... kom igen nu bobs
Tycker vi går ihop och gör en fond för robin ^^
DET TYCKER JAG MED!!! ÄR LÄTT PÅ
Men herregud.. Fan ni får mig att verka som jag bor på gatan.. Fast de vore iof inte fel med lite pengar;)