MrKerm skrev:Hello Alla..Va det bra i Borås? Vi hade det sådär Eller vi hade det bra men va lite rörigt på kvällen o kanske lite lite bilar i Uddevalla...Nästa träff hoppas jag skall bli bra för alla som kommer istället
Dainty skrev:Jag missade som vanligt allt... eller jag va med på Götaplatsen på natten sen men allt det roliga missade jag som vanligt
-Sandra skrev:Dainty skrev:Jag missade som vanligt allt... eller jag va med på Götaplatsen på natten sen men allt det roliga missade jag som vanligt haha så det skall vara! haha
Cizla skrev:Är den i gbg eller borås nästa gång?ska nog fan dyka upp...//cizla
akakaboto skrev:kvällen va ju jätte trevlig. synd bara att sandra fixade en bot till mig..
Shaboy skrev:Dainty skrev:Jag missade som vanligt allt... eller jag va med på Götaplatsen på natten sen men allt det roliga missade jag som vanligt Sluta tycka synd om dig själv. Du hade din chans o hänga med men om jag kommer ihåg rätt så tackade du nej.
Sara_Den_Grymme skrev:akakaboto skrev:kvällen va ju jätte trevlig. synd bara att sandra fixade en bot till mig.. Hahah sandra gör alltid så det händer något Bla man blir av med kortet när hon är med sen så blir det olycka på angeredsbron hehe:P
akakaboto skrev:nä dom gillar väl inte mig bara..nä men ja har ju min nummer plåt i rutan så de gillade dom inte så 1500:- för d
Glansen skrev:akakaboto skrev:nä dom gillar väl inte mig bara..nä men ja har ju min nummer plåt i rutan så de gillade dom inte så 1500:- för daj då kevin fan att jag inte tjännade dom pengar igår asså ville ha dom idag hahaha
akakaboto skrev:Glansen skrev:akakaboto skrev:nä dom gillar väl inte mig bara..nä men ja har ju min nummer plåt i rutan så de gillade dom inte så 1500:- för daj då kevin fan att jag inte tjännade dom pengar igår asså ville ha dom idag hahaha hahah.