nä dom gillar väl inte mig bara.. nä men ja har ju min nummer plåt i rutan så de gillade dom inte så 1500:- för d
Polisen stoppade mig oxå, precis när jag åkte iväg från götaplatsen så vände dom om o stoppade mig. Jag frågade varför jag blir stoppad o han sa att ja hade parkerat i götaplatsen. Då kontrade jag med att de fanns flera bilar och varför just jag. Då sa han att jag hade finast bil och just därför ville dom stoppa mig.
Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
nä dom gillar väl inte mig bara.. nä men ja har ju min nummer plåt i rutan så de gillade dom inte så 1500:- för d
Polisen stoppade mig oxå, precis när jag åkte iväg från götaplatsen så vände dom om o stoppade mig. Jag frågade varför jag blir stoppad o han sa att ja hade parkerat i götaplatsen. Då kontrade jag med att de fanns flera bilar och varför just jag. Då sa han att jag hade finast bil och just därför ville dom stoppa mig.
Moahahahaha, kommer kommer kanske dyka upp på lördag ni slipper mig inte... I en gammal cabbad bubbla från -72
du skulle ju inte komma om du inte blev pistolhotad sa du ju på sms. :S
hehe hon sade så till mig då sa ja att ja ska skaffa en för hon skall med på träffarna så ja får la ta en med mig då hehe någon som har en varmluftspistol eller något med pistol kke ska köpa en vatten pistol haha:D