7614
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 587 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
Blir det nån karavan till Säve ?smile

143 Inlägg
26 juni 2008
Severin skrev:

Från centrala göteborg eller borås?

1 587 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
Qoffe skrev:
Severin skrev:

Från centrala göteborg eller borås?

Från Borås behövs la inte.. SNarare från Gbg smile ! haha

Yellow bug!
1 640 Inlägg
27 juni 2008
Hur går det med träffar och liknande? Varit dött ett tag nu tycker jag, och här är ju inte mycket aktivitet! smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 587 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
Ja vet.. VI får se vad som händer.. Mkt andra grejer framöver nu i sommar, man vill inte krocka med andra stora events tongue

QueenBitch
536 Inlägg
27 juni 2008
Synd att man inte hade bil å kort sad Hade lätt velat åka till Mantorp och träffa gamla polare men men sad

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Yrkesförare
1 267 Inlägg
27 juni 2008
Jaha, då så blev man stoppad av Polisen i Borås och dom gjorde en flygande besiktning och glada blev dom inte.
Följande var inte ok....Positionslyktor höger & vänster fel färg samt Sidorutor främre försätt med lättare färgad sikt.
Summa av det här då...BESIKTNING AV BILEN SENAST 27-Juli-08!!!! mad
Senast redigerat av nicke_34 (27 juni 2008)

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
27 juni 2008
nicke_34 skrev:
Jaha, då så blev man stoppad av Polisen i Borås och dom gjorde en flygande besiktning och glada blev dom inte.
Följande var inte ok....Positionslyktor höger & vänster fel färg samt Sidorutor främre försätt med lättare färgad sikt.

Fyfan tongue Lär ju åka dit så det skriker om det på samma grunder såfort jag ger mej ut på vägen sad

Lider med dej nicke.. Minns du vad herr konstapeln hette? tongue

Yrkesförare
1 267 Inlägg
28 juni 2008
Edil_ skrev:
nicke_34 skrev:

Fyfan tongue Lär ju åka dit så det skriker om det på samma grunder såfort jag ger mej ut på vägen sad

Lider med dej nicke.. Minns du vad herr konstapeln hette? tongue

Hehe tongue
Japp de vet ja....Kjell Svensson står de på den ena lappen och på den andra kan jag ej se vad de står tongue

Yellow bug!
1 640 Inlägg
28 juni 2008
Kjell Svensson, silvrig saab WYB321. Två små extralysen fram. Sänd från helvetet för att göra vårt liv här på jorden till något icke njutbart.

Samma gubbfan som fått fast mig, samt fler som körde traktor här i stan. Och satt dit andra för allt möjligt.

Akta er för han!

1 312 Inlägg
28 juni 2008
nicke_34 skrev:

grattis roll

Yrkesförare
1 267 Inlägg
28 juni 2008
Glansen skrev:
nicke_34 skrev:

grattis roll

Hehe Tackar smile

874 Inlägg
28 juni 2008
stackars nicke sad

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Yellow bug!
1 640 Inlägg
28 juni 2008
brillmongo skrev:
stackars nicke sad

Längesen man hörde av dig nu Johnnie, hur är det yikes

dragkruka
275 Inlägg
28 juni 2008
Edil_ skrev:
Kjell Svensson, silvrig saab WYB321. Två små extralysen fram. Sänd från helvetet för att göra vårt liv här på jorden till något icke njutbart.

Samma gubbfan som fått fast mig, samt fler som körde traktor här i stan. Och satt dit andra för allt möjligt.

Akta er för han!

är han en äldre gubbfan? så fall var de nog han som tog min kompis med.. för gula ljus fram och tonade rutor fram...

Yrkesförare
1 267 Inlägg
28 juni 2008
NOL skrev:
Edil_ skrev:

Akta er för han!

är han en äldre gubbfan? så fall var de nog han som tog min kompis med.. för gula ljus fram och tonade rutor fram...

Japp,de é en gammal gubbfan mad

QueenBitch
536 Inlägg
29 juni 2008
Är det inte dags att ngn ska klaga å säga att ni inte håller er till ämnet?.. eller har ni lagt ner med sånt nu? tongue

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Avstängd
1 557 Inlägg
30 juni 2008
Suck sad Jaja...

Hoppas vi ses på Säve på Lördag alla big_smile

Och att ni som ville vara med som funkissar har sagt till mig ...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Chaffis
285 Inlägg
30 juni 2008
Dainty skrev:
Är det inte dags att ngn ska klaga å säga att ni inte håller er till ämnet?.. eller har ni lagt ner med sånt nu? tongue

Du som har så mkt emot GBrt men på nåt sätt kan du inte hålla dig borta från forumet.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

Sök