Är det inte dags att ngn ska klaga å säga att ni inte håller er till ämnet?.. eller har ni lagt ner med sånt nu?
Vi håller oss faktiskt till ämnet, diskussionen rör polisen i Borås agerande mot oss som har ett bilintresse. Då de i nuläget bedriver en hetsjakt mot oss, så kommer detta i högsta grad spela in på framtida GBrt-träffar i Borås.
Har lämnat klagomål till både Polismyndigheten och högre instanser om polisens agerande. Har planer på att föra detta vidare och försöka få Expressen eller liknande media intresserade. Vi ska inte bli särbehandlade och i pricip brända på bål pga vårat intresse. En modern häxjakt?
Senast redigerat av Edil_ (30 juni 2008)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Är det inte dags att ngn ska klaga å säga att ni inte håller er till ämnet?.. eller har ni lagt ner med sånt nu?
Vi håller oss faktiskt till ämnet, diskussionen rör polisen i Borås agerande mot oss som har ett bilintresse. Då de i nuläget bedriver en hetsjakt mot oss, så kommer detta i högsta grad spela in på framtida GBrt-träffar i Borås.
Har lämnat klagomål till både Polismyndigheten och högre instanser om polisens agerande. Har planer på att föra detta vidare och försöka få Expressen eller liknande media intresserade. Vi ska inte bli särbehandlade och i pricip brända på bål pga vårat intresse. En modern häxjakt?
vädergud å polissnackare
Hahahahhaa
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Alla andra som känner er träffade, håll er till ämnet! Detta är en tråd om träffar, då diskuteras var när hur träffar ska vara och är, inte allt annat runt omkring, det får ni ta i PM!
Jag har rensat upp lite onödiga inlägg på sista sidan här...
Seriöst Dainty, hur orkar du, lägg ner istället, jag vet inte vad som ligger bakom, men det börjar bli väldigt tjatigt nu....
i don't give a fuck! vet du varför?.. Mjo för att nu e det så många från dom träffarna.. visst alla är inte med i GBrt så ska inte säga att det e GBrt som håller på men många som är på dom träffarna har nu i snart 3 jävla månader kommenterat/kritiserat/förstört allt jag har sagt och gjort typ.. såååå....
Se det från 2 sidor då, har du gjort något mot de också, eller är du helt oskyldig? , det här är även helt offtopic för tråden, så är väl bättre att du låter det vara och tar kontakt med en moderator istället.
Allt jag gjorde.. som startade detta "krig" va att bli intresserad av en kille som jag sedan fick veta playade mig och skröt om det... jag blev JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT arg.. så arg att jag va tvungen att radera mina bloggar så jag inte skulle bli kickad.. aa du förstår jag sa inga fina saker om honom... DÅ började alla som känner honom lägga sig i mitt liv, dom besöker min sida varje dag, läser alltid min blogg.. nu har jag inte skrivit ngt dumt på as länge men dom fortsätter.. när jag försöker bli positiv å glad å gör en egenbilträff så är dom där å klagar på allt så att tråden tillslut blir låst å dom säger att JAG mobbar dom..!?
Alla andra som känner er träffade, håll er till ämnet! Detta är en tråd om träffar, då diskuteras var när hur träffar ska vara och är, inte allt annat runt omkring, det får ni ta i PM!
Mvh Erick Moderator
Vart va du när dom spammade sönder min tråd så den blev låst då!? tack för den
Mvh Erick Moderator
Vart va du när dom spammade sönder min tråd så den blev låst då!? tack för den
Vi är många moderatorer, och vi kan inte vara inloggade allihopa 24/7. Att din förra tråd blev spammad i är bara att beklaga men det är absolut ingen anledning att fortsätta spamma "hämd-inlägg" på forumet.
tyvärr kan inte jag rå för att dom har "väck monstret inom mig"... Ju mer dom håller på ju "galnare" blir jag.. men jag tror att allt kanske ska lugna ner sig snart då jag känner en väldigt bra människa som kan hjälpa oss ur detta smidigt
Lyssna på erick! Sluta snacka skit, det svi ska prata om är hur kul det kommer bli på lördag när GBrt är repsresenterat där med både bilar och funktionärer ^^ tyvärr har jag ju knappt nån bil men jag e fan där som funktionär om de vill ha mig
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-