6874
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
9 juli 2008
NOL skrev:
-Sandra skrev:
NOL skrev:
wheels and wings annars tongue hehe

Nämen oj kunde du det:P haha

japp fast en ragger som dig tvivlar ja inte på kan de haha;)

Jänketräff alltså? smile

dragkruka
275 Inlägg
9 juli 2008
hehe de kan du ge dig fan på:D skitmycke fina jänkare där under denna helg:D och mycket mycket fylla haha;)

Bajsapa
316 Inlägg
9 juli 2008
synd att träffen är det datumet. wheels and wings får man ju inte missa. ifs vill man ju inte missa eran träff heller. men ja kan nog komma på den me big_smile

368 Inlägg
9 juli 2008
NOL skrev:
hehe de kan du ge dig fan på:D skitmycke fina jänkare där under denna helg:D och mycket mycket fylla haha;)

Tar du nån av bilarna ner då??
Kommer bli skeeeet kul där nere smile

dragkruka
275 Inlägg
9 juli 2008
Sara_Den_Grymme skrev:
NOL skrev:

Tar du nån av bilarna ner då??
Kommer bli skeeeet kul där nere smile

hehe farsan tar capricen ner för oldsmobilens bromsar krånglar så den hinner nog tyvärr inte fixas tills dess då alla har semester sad

Yellow bug!
1 640 Inlägg
9 juli 2008
Wheels & Wings ja...

Inte renodlad jänkarträff.. Det är mycket veteranare av olika slag, samt volvoraggare som jag själv..

Men jänkarna brukar vara lite övervägande.. Men själv njuter jag mest av folket.. Är riktigt mycket trevligt folk ute på ströget på WnW, har ju blivit en riktigt familjefest. Väl värt ett besök! smile Har själv inget direkt intresse av jänkare, men som sagt, finns mycket annat som gör WnW värt ett besök, och det är framförallt kvällslivet!

På kvällen när polisen går och lägger sig och låter folket leva fritt, är det som att bli tagen tillbaks till 50-talet, riktigt härlig stämning, mycket burnande och fina åk! smile

Men ja, kanske lite dumt att lägga GBrt-träffen på lördagskvällen.. tongue
Senast redigerat av Edil_ (9 juli 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Xtreme
281 Inlägg
9 juli 2008
Edil_ skrev:
Wheels & Wings ja...

Inte renodlad jänkarträff.. Det är mycket veteranare av olika slag, samt volvoraggare som jag själv..

Men jänkarna brukar vara lite övervägande.. Men själv njuter jag mest av folket.. Är riktigt mycket trevligt folk ute på ströget på WnW, har ju blivit en riktigt familjefest. Väl värt ett besök! smile Har själv inget direkt intresse av jänkare, men som sagt, finns mycket annat som gör WnW värt ett besök, och det är framförallt kvällslivet!

På kvällen när polisen går och lägger sig och låter folket leva fritt, är det som att bli tagen tillbaks till 50-talet, riktigt härlig stämning, mycket burnande och fina åk! smile

e en träff bestämd nu eller va menar ni nu med Varberg hänger ju inte med nu hehe! (som vanligt) smiletongue

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

1 312 Inlägg
9 juli 2008
vonlord skrev:
Edil_ skrev:
Wheels & Wings ja...

e en träff bestämd nu eller va menar ni nu med Varberg hänger ju inte med nu hehe! (som vanligt) smiletongue

GBRT träff är på lördag 19:00 men edil skall till varberg...

Xtreme
281 Inlägg
9 juli 2008
Glansen skrev:
vonlord skrev:
Edil_ skrev:
Wheels & Wings ja...

nu på lördag eller den 19 som ja har hört????

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
9 juli 2008
Vart i Varberg ett par år tycker det är sådär Mycket fylla o glaskross på kvällen hmm

Kommer inget folk så ställer vi in o tar vår grej vid ett senare tillfälle, slutet på Augusti någon gång..

GSR kommer säkert ha lite kul på kvällen också smile
Senast redigerat av GBrt (9 juli 2008)

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
9 juli 2008
GBrt skrev:
Nu är det bestämt ett datum big_smile

19/7-08  kl 19.00 Är nästa GBrt träff !

Mer info kommer senast att läggas ut nu på Lördag så håll till godo wink
(vi skall ha möte fredag kväll för detaljarbete)

Det kommer att vara lek och bus, inget olagligt och med prisutdelning efteråt lol
Några av oss får gå runt med mössan i hand o tigga pengar så priserna går ihop ekonomiskt sad

Någon som inte ser vad det står ? big_smile

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Xtreme
281 Inlägg
9 juli 2008
GBrt skrev:
GBrt skrev:
Nu är det bestämt ett datum big_smile

19/7-08  kl 19.00 Är nästa GBrt träff !

Mer info kommer senast att läggas ut nu på Lördag så håll till godo wink
(vi skall ha möte fredag kväll för detaljarbete)

Det kommer att vara lek och bus, inget olagligt och med prisutdelning efteråt lol
Några av oss får gå runt med mössan i hand o tigga pengar så priserna går ihop ekonomiskt sad

Någon som inte ser vad det står ? big_smile

hehe ja det har ja sett men såg bara Varberg o det gjorde mig vilsen:P ser i fram emot nästa träff iaf hoppas att man kan då bara men som det ser ut nu så kan ja iaf! smile

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Yellow bug!
1 640 Inlägg
10 juli 2008
Glansen skrev:
vonlord skrev:
Edil_ skrev:
Wheels & Wings ja...

Precis som resten av Borås! tongue

Och för att underlätta för Vonlord:

Wheels & Wings är den 18-19 juli. Och GBrt-träffen är den 19 Juli klockan 19.00.
Senast redigerat av Edil_ (10 juli 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
10 juli 2008
Vill bara tala om att i Hökerum är det nog en träff. börjar kl 12 tror jag och slutar, när alla åker hem! tongue

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

368 Inlägg
10 juli 2008
Fy fan va gött hoppas ni sätter de någon annan helg för ja å sandra kan ju inte missa någon träff:P

Avstängd
1 557 Inlägg
10 juli 2008
Missa nu inte mötet i mon så vi kan ge klara besked här på gorg smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
11 juli 2008
Mattias_Anderss skrev:
MadeByMe skrev:
Vill bara tala om att i Hökerum är det nog en träff. börjar kl 12 tror jag och slutar, när alla åker hem! tongue

det är väll nu på Lördag den 12 va? höde att garage polarna skulle ha det men tyvär så kommer inte jag åker till turkiet idag big_smile men om du ska så ta lite bilder vem vet min bil kanske fastnar på bild lol

just de ja, tänkte lite fel.. hehe

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 587 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
MrKerm skrev:

Tyvärr så kan jag inte komma på vårt möte.. Har jävla massa att ordna upp som är väldigt viktigt för mig.. Tyvärr.. sad

Avstängd
1 557 Inlägg
11 juli 2008
Severin skrev:
MrKerm skrev:

Tyvärr så kan jag inte komma på vårt möte.. Har jävla massa att ordna upp som är väldigt viktigt för mig.. Tyvärr.. sad

sad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Xtreme
281 Inlägg
12 juli 2008
blev det något bestämmt ang den 19:e?

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Sök