snart e sommaren slut och vi får la börja planera en träff
Mmm det låter bra det för börjar kännas nu att det va ett tag sen det va i borås
japp, kom me synpunkter
ja o assviper träffades igår i Ulricehamn o vi snackade om att det vore skoj o ta en träff i Ulricehamn för då kan man ju kke dra folk från Jönköping med o Göteborg o Borås. det finns ju trots allt en del bilar i Ulricehamn med såg några igår kväll. men det e ju va ni tycker om det!
Hej Allihop! Jag har inte läst på Forumet på ett bra tag nu. Hoppas att ni har haft massor med bra träffar och god uppslutning! Är allt klart så ni är en riktig förening på pappret, men styrelsemöten etc? Tänkte vi kunde ha ett möte tillsammans och snacka om framtiden?
Ha det bra! Mvh Niklas
Hallå Niklas..
Vi har haft det ganska lugnt med egna träffar nu i dryga 2 månader, har dock haft ett par med ganska god uppslutning
Nej tyvär så är den inte reggad o klar ännu Men jag har fått tag på papperna som en viss mr skulle ren skriva o skicka in, så nu skall det snart bli liv i luckan
Nu är det nya tag som gäller och det är Borås som står på tur har inte pratat runt något men 23 eller 30 Aug ser ganska lediga ut !
OBS ! Snabba synpunkter på datum hade vart bra spec om det skall bli den 23/8... Gärna även idèr på någon aktivitet man kan göra i Borås. För mig känns det lättare o hitta på saker i Gbg tyvärr
Såg idèn om Ulricehamn klart vi kan ha en träff där men inte denna gång som kommer Nu är det Borås som gäller
23/8 låter vettigt, kanske kommer om det blir i Gbg. Nya bakdäck beställdes idag efter helgens lek på Anderstorp strippen! Hoppas jag kan hålla mig från att burna slut dessa innan dess... Fick ju lite blodad tand av publikens jubel...
23/8 låter vettigt, kanske kommer om det blir i Gbg. Nya bakdäck beställdes idag efter helgens lek på Anderstorp strippen! Hoppas jag kan hålla mig från att burna slut dessa innan dess... Fick ju lite blodad tand av publikens jubel...