8859
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

874 Inlägg
18 oktober 2008
HyperSonica skrev:
yesbox- skrev:
Edil_ skrev:
Boråsarna är så jääävla tråkiga och enformiga tongue

Och det grundar du på?

Det är ju för fan så... Donkan - Särla koket - Donkan - Strög - Särla koket - Donkan - Pissepaus - Bresladd vid Max - Strög - Svarttaxi - Donkan - Fyllechaffis - Viared - Donkan - Viared - Särlakoket - sen är klockan typ 3 och alla åker hem...

lol så klockrent, haha tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Yellow bug!
1 640 Inlägg
18 oktober 2008
yesbox- skrev:
Edil_ skrev:

Och det grundar du på?

Lilla ponken, vet inte hur dina läskunskaper är, men om du kollar under min bild så står det "Från: Borås". Så jag har faktiskt jävligt mycket att grunda det påståendet på, har bott här i 18 år. Varav de 2-3 senaste är bakom ratten.

Förövrigt har Hypersonica beskrivit en "Motorburen Boråsares" liv förjävla bra, det är just vad jag menar med tråkiga och enformiga Boråsare. Det ska hända saker hela tiden, annars blir det tråkigt. Och ingen är någonsin på att hitta på något nytt, utan allt ska gå i sina gamla banor..

Osv.

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Xtreme
281 Inlägg
18 oktober 2008
Edil_ skrev:
yesbox- skrev:
Edil_ skrev:

Och det grundar du på?

Lilla ponken, vet inte hur dina läskunskaper är, men om du kollar under min bild så står det "Från: Borås". Så jag har faktiskt jävligt mycket att grunda det påståendet på, har bott här i 18 år. Varav de 2-3 senaste är bakom ratten.

Förövrigt har Hypersonica beskrivit en "Motorburen Boråsares" liv förjävla bra, det är just vad jag menar med tråkiga och enformiga Boråsare. Det ska hända saker hela tiden, annars blir det tråkigt. Och ingen är någonsin på att hitta på något nytt, utan allt ska gå i sina gamla banor..

Osv.

hehe kke dags att lägga ner detta samtals ämne innan dom låser tråden hehe

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

3 390 Inlägg
19 oktober 2008
Som sagt, Håll er gärna till ämnet så slipper tråden låsas.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Yellow bug!
1 640 Inlägg
19 oktober 2008
Nu anser jag faktiskt vår diskussion höra till ämnet då det berör om träffar ska hållas i Borås eller GBG roll

Nej, men jag håller fast vid i att GBG är ett bättre ställe för träffar. Visst, jag hittar inte för fem öre i GBG och så. Men det finns mer roliga platser och folket är mer på med träffar än Boråsare! smile

Och Glansen, 40 grader och strålande sol här utanför nu.. Kan inte bli bättre wink roll
Senast redigerat av Edil_ (19 oktober 2008)

1 587 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
yesbox- skrev:
Edil_ skrev:

Och det grundar du på?

Det är ju för fan så... Donkan - Särla koket - Donkan - Strög - Särla koket - Donkan - Pissepaus - Bresladd vid Max - Strög - Svarttaxi - Donkan - Fyllechaffis - Viared - Donkan - Viared - Särlakoket - sen är klockan typ 3 och alla åker hem...

Hahaha ungefär nåt sånt ja tongue

Xtreme
281 Inlägg
19 oktober 2008
Severin skrev:
HyperSonica skrev:
yesbox- skrev:

Och det grundar du på?

men sevve! va tycker du om vinterträffar? det har ju med trådens namn att göra tongue

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

1 587 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
vonlord skrev:
Severin skrev:
HyperSonica skrev:

men sevve! va tycker du om vinterträffar? det har ju med trådens namn att göra tongue

Ja vet inte hur mkt folk respekterar det ja säger så ja har väl ingen röst i det hela längre men ja uttrycker mig ändå..

Joo så här tycker jag, bara för att vintern är här behöver inte det hela vara över liksom... Vi la ner säsongen så sätt ja men vi kan la ändå ordna nåt när snön kommer på riktigt lr så.. Visst skulle det vara kul men de krävs som sagt tid och planeringen för alla sorters träffar..
Ja har inget körkort längre som de flesta kanske redan vet, så ja kan ju inte ta mig till nån träff eller så, men ni andra kan ändå träffas o ha kul de skulle va bra big_smile !!

Så kanske nån "Jul Träff" eller kanske nåt liknande skulle varit kul...
Ja tänkte igår på kanske Fira nyår tillsammans i en riktigt stor lokal i Gbg eller Borås.. big_smile De tror ja skulle varit jävligt niiice !! big_smile

Eller va säger ni andra om det smile ?

1 587 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
Ni kan PMa svaren eller skriva till mig på MSN... Dom som inte har mig på msn kan be om min adress wink

170 Inlägg
19 oktober 2008
Edil_ skrev:
yesbox- skrev:
Edil_ skrev:

Och det grundar du på?

Osv.

Dags att flytta te götet verkar det som?!?!?!?

Gbg

Yellow bug!
1 640 Inlägg
20 oktober 2008
siggi skrev:

Funderar på det! Fast Göteborg är lite väl stort för mig, men kan tänka mig att bo utanför någonstans! smile

Sevve, din idé om nyår tyckte ja lät skoj! big_smile Vad finns det för lokaler man kan hyra här i Borås / GBG? Nån som har nåt tips? big_smile

1 587 Inlägg
20 oktober 2008
Trådstartare
Edil_ skrev:
siggi skrev:

Funderar på det! Fast Göteborg är lite väl stort för mig, men kan tänka mig att bo utanför någonstans! smile

Sevve, din idé om nyår tyckte ja lät skoj! big_smile Vad finns det för lokaler man kan hyra här i Borås / GBG? Nån som har nåt tips? big_smile

Haha Det är ju det jag inte vet tongue Finns la säkert nånstans i götet tongue Men hur många Boråsare vill åka dit o fira nyår ?? De e ju de som är frågan, typ åka en hel karavan från Borås dit och festa tillsammans allihopa big_smile De tror ja skulle vara grymmt skojj smile !

348 Inlägg
20 oktober 2008
Severin skrev:
Edil_ skrev:
siggi skrev:

Haha Det är ju det jag inte vet tongue Finns la säkert nånstans i götet tongue Men hur många Boråsare vill åka dit o fira nyår ?? De e ju de som är frågan, typ åka en hel karavan från Borås dit och festa tillsammans allihopa big_smile De tror ja skulle vara grymmt skojj smile !

ska dom sova i gbg på hotell då? :S

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
20 oktober 2008
Nej.. vi alla åker rattfulla tillbaka.. Lixom... Hur svårt kan de vara... Tycker att jag kör jättebra på fyllan typ... Plus att det skulle vara jättekul att åka i 190 blås på motorvägen hem.. o se vem av som som kommer fram först... *Ironin flödar sönner!*
Senast redigerat av HyperSonica (20 oktober 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

Xtreme
281 Inlägg
20 oktober 2008
HyperSonica skrev:
Nej.. vi alla åker rattfulla tillbaka.. Lixom... Hur svårt kan de vara... Tycker att jag kör jättebra på fyllan typ... Plus att det skulle vara jättekul att åka i 190 blås på motorvägen hem.. o se vem av som som kommer fram först... *Ironin flödar sönner!*

hehe gör du så! sista träffen för dig då eller för du lär ju hamna i diket med Hondan! haha:P

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Avstängd
1 557 Inlägg
21 oktober 2008
Edil_ skrev:
siggi skrev:

Det skulle troligtvis gå att vara där vi hade sista träffen i gbg.. Om intresse finnes så kan jag kolla upp detta.. Skulle säkert även gå och fixa en liten Bar med bra priser osv.. (krävs slutet sällskap för detta)
Men säg till om jag skall kolla vidare på detta smile
Senast redigerat av MrKerm (21 oktober 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
21 oktober 2008
MrKerm skrev:
Edil_ skrev:
siggi skrev:

Det skulle troligtvis gå att vara där vi hade sista träffen i gbg.. Om intresse finnes så kan jag kolla upp detta.. Skulle säkert även gå och fixa en liten Bar med bra priser osv.. (krävs slutet sällskap för detta)

Tycker du ska gå vidare med det faktiskt smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
21 oktober 2008
HyperSonica skrev:
MrKerm skrev:
Edil_ skrev:

Tycker jag med! big_smile

Xtreme
281 Inlägg
21 oktober 2008
Edil_ skrev:
HyperSonica skrev:
MrKerm skrev:

Tycker jag med! big_smile

låter underbart om det blir så  beredd att tacka nej te den ja e bjuden på då hehe

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

1 587 Inlägg
21 oktober 2008
Trådstartare
Det var bara ett förslag asså.. big_smile Upp till folket wink

Sök