2719
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 396 Inlägg
30 mars 2008
akakaboto skrev:
NiclasT skrev:
Rätt kul träff! Lite synd med vädret dock!!
Vilka var det som krockade? sad

de va squadron med sin s40, sen va de en gul polo eller golf tror jag, sen en vinröd 740 och nån mer, om jag inte såg fel då.. men de blir inga personskador, tror de blev minst 2 av bilarna som fick skrotas,

Helvete då! Var Sqaudrons en av de som får skrotas?? sad

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 833 Inlägg
30 mars 2008
NiclasT skrev:
akakaboto skrev:
NiclasT skrev:

de va squadron med sin s40, sen va de en gul polo eller golf tror jag, sen en vinröd 740 och nån mer, om jag inte såg fel då.. men de blir inga personskador, tror de blev minst 2 av bilarna som fick skrotas,

Nej. Bara baken som är skrot, jag var längst fram.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

85 Inlägg
30 mars 2008
Squadron skrev:
NiclasT skrev:
akakaboto skrev:

Hoppas inte den vinröde 740 fick åka till skroten sad

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

85 Inlägg
30 mars 2008
Tycker detta var annars en lyckad och rolig träff igår big_smile många fräscha bilar och lite pållar wink kan de bli bättre big_smile

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
nicke_34 skrev:
Edil_ skrev:
-Sjoblom- skrev:

blev ja också förvånad över!..dom brukar ju komma fort som fan tongue

tss, ja brukar väll inte ligga nära eller?

Haha, joho. Lär dej räkna stolpar big_smile 1001, 1002, 1003.. tongue

Förresten, 3 platser i bil sökes till gbg i helgen wink jag själv + 2 (som det ser ut nu) sköp wink

Säg till om ni har 3 lediga big_smile

Jag har 4 platser lediga inför lördag. Ska te gislaved på fredag åker hem på lörda. Så om ni vill och vågar wink så kan ni åka med mig te GBG big_smile

Samt bilder från träffen i Borås igår kommer jag att lägga upp under dagen big_smile

Men gött big_smile Då säger vi att vi åker me dej då nicke tongue

Samma här, dock fick ja ju inte min fina idé genomförd.. Stå på "bron" över fristavägen, och ställa upp alla bilar snett mot där, och folket framför tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
Billsson skrev:
Squadron skrev:
NiclasT skrev:

Hoppas inte den vinröde 740 fick åka till skroten sad

Fyfan, måste få tag på totte sad

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Avstängd
210 Inlägg
30 mars 2008
de va en helt ok lyckad träff.... glatt humör å skit go stämmning... synd på olyckan bara....

viared va bra tills snuten kom....

men ska nog undvika ramnaslätt....... det blev som en enda stor parkbänk .... de e nåt magiskt me den platsen,,,, varje söndag man har vart där tidigare år så står i stort sett alla bara å tittar.....
förare ska inte behöva vänta på folk för å få köra....

det hördes flera komentar om att den hade den ene dratt den å den...... å den andre hade kört ifrån någon lätt.... men ändå så står de bara å titta på bara....???? 

men jag kommer lätt på lördag.. det vart skit skojj att det händer nåt ...

stor eloge till de som tagit tag i det hela å ser till att nåt händer....

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

5 Inlägg
30 mars 2008
akakaboto skrev:
NiclasT skrev:

De var ingen golf eller polo, De var en Seat. O polarens opel fick dom värsta skadorna, blev bara skrot av bilen:(.

Hör av er om ni har en Saab og900a AERO o sälja:)

69 Inlägg
30 mars 2008
trevlig träff...ser fram emot nästa lördag här i gbg. Någon som lagt upp några bilder ännu??

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
fan vilken skön träff då. va gött att se så mkt folk big_smile men tyckte dte va lite fattigt me körningar. menmen. perfekt avslut på en lördag kväll big_smile

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
muffl0n skrev:
fan vilken skön träff då. va gött att se så mkt folk big_smile men tyckte dte va lite fattigt me körningar. menmen. perfekt avslut på en lördag kväll big_smile

Jo men man får tänka på att vädret va inte särskilt bra.. Så om man kör min bil så har man inte mkt fäste, tro mig !! tongue hehe

Men de kommer bli bättre med tiden tongue

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
Severin skrev:
muffl0n skrev:

Jo men man får tänka på att vädret va inte särskilt bra.. Så om man kör min bil så har man inte mkt fäste, tro mig !! tongue hehe

jo jag förstår framhjulsdrivet är ju inte det bästa på blöt asfalt. ja spann rätt mkt me. ja det blir väl bara mer och mer folk, får man hoppas på iaf

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
muffl0n skrev:
Severin skrev:
muffl0n skrev:

jo jag förstår framhjulsdrivet är ju inte det bästa på blöt asfalt. ja spann rätt mkt me. ja det blir väl bara mer och mer folk, får man hoppas på iaf

Mm precis tongue vintersulor gör de ännu värre åxå tongue Men men..

Joodå, de kommer komma mer o mer folk för varje gång.. Ryktet sprids och vi blir större och bättre för varje gång smile !

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
Severin skrev:
muffl0n skrev:
Severin skrev:

Joodå, de kommer komma mer o mer folk för varje gång.. Ryktet sprids och vi blir större och bättre för varje gång smile !

hur blir man medlem, vad kostar det? och vad måste man göra för att fortsätta va medlem. `?

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
muffl0n skrev:
Severin skrev:
muffl0n skrev:

hur blir man medlem, vad kostar det? och vad måste man göra för att fortsätta va medlem. `?

Medlem kommer man kunna bli men det går inte än.. Dyrt kommer det inte vara smile ! Man måste inget men man vill ju gärna ha sina medlemmar med på alla träffar smile !!

Mer information kommer att komma snart.. smile

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
Severin skrev:
muffl0n skrev:
Severin skrev:

Medlem kommer man kunna bli men det går inte än.. Dyrt kommer det inte vara smile ! Man måste inget men man vill ju gärna ha sina medlemmar med på alla träffar smile !!

Mer information kommer att komma snart.. smile

bra de ! då ska ja nog tamejfan bli medlem.

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
kan någon lägga upp bilder från gårdagen någonstans idag så man får se lite? smile

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
muffl0n skrev:
kan någon lägga upp bilder från gårdagen någonstans idag så man får se lite? smile

Bilder verkar vara utlovade tills eftermiddag idag smile !

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
Severin skrev:
muffl0n skrev:

perfekt, då ska man sitta här hela dagen då ;P

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
muffl0n skrev:
Severin skrev:
muffl0n skrev:

perfekt, då ska man sitta här hela dagen då ;P

Haha de får du nog göra tongue

Sök