3230
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

824 Inlägg
30 mars 2008
schysst träff igår. hoppas på lika bra snart igen. ska ju ha ut den lilla räsern i veckan smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
Viktorsson skrev:
HyperSonica skrev:
Viktorsson skrev:
Blir det bra väder nästa vecka ska ni få se på muskler smile

Då håller jag alla mina tummar för att de ska bli fint väder big_smile

Edil_ får ha koll på de och rapportera big_smile

Hahaha, jag håller er uppdaterade med väderläget xD

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

120 Inlägg
30 mars 2008
blev en lyckad träff igår iaf smile synd bara det där med krocken.. hmm
några kompisar åkte till sjukhuset igår.. och bilen står snart på fraggen sad

Away From Keyboard. Detta betyder att personen du pratar
med har blivit arg, och kastat tangentbordet för långt bort.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
30 mars 2008
Liy skrev:
blev en lyckad träff igår iaf smile synd bara det där med krocken.. hmm
några kompisar åkte till sjukhuset igår.. och bilen står snart på fraggen sad

Vilken av bilarna som var med i krocken hamnar på fraggen? Och vilka va de som smällde? sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Edil_ skrev:
Viktorsson skrev:
HyperSonica skrev:

Då håller jag alla mina tummar för att de ska bli fint väder big_smile

Edil_ får ha koll på de och rapportera big_smile

Hahaha, jag håller er uppdaterade med väderläget xD

Ja du får spåra vädret o hålla oss uppdaterade big_smile!!! haha

The Weather Man - Ediil big_smile haha

Synd med krocken men de e sånt som händer när man kör för fort.. sad 3-4 bilar körde om mig i hög fart igår, när ja kom ikapp dom på väg in i rondellen så krocka dom.. sad Jag visste att nåt skulle hända.. Blött som fasen vare ute och man har vinterdäck.. De gliider på rätt bra..

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
blev det någon film på min bil från någon? eller bild hade vart kul att veta big_smile

Yrkesförare
1 267 Inlägg
30 mars 2008
Nu så har jag lagt upp lite bilder från igår http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=47667 big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
30 mars 2008
Tänkte bara meddela att jag eventuellt kan ta 2 kanske 3 personer till gbg nästa helg.. beror dock på hur min ekonomi ser ut.. Just so u know!;D

------> 850 T5 Racer <-------

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
AssVipeR skrev:
Tänkte bara meddela att jag eventuellt kan ta 2 kanske 3 personer till gbg nästa helg.. beror dock på hur min ekonomi ser ut.. Just so u know!;D

Och du har min radio smile Ja måste ha den så hör av dig när du är i Borås så hämtar jag den..

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
Gött att det finns platser att välja på tongue Som sagt, jag och 2 brudar behöver ta oss till och från gbg big_smile Och nicke, du åker väl bara ner, eller skjutsar du oss hem till borås också för lite ersättning isåfall? smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
Förresten, fina bilder nicke. Blir inga från mig den här gången, vet inte riktigt vad som hände, men alla är typ svarta :S

Får kompensera de nästa helg smile

Yrkesförare
1 267 Inlägg
30 mars 2008
Edil_ skrev:
nicke_34 skrev:
Edil_ skrev:

Haha, joho. Lär dej räkna stolpar big_smile 1001, 1002, 1003.. tongue

Förresten, 3 platser i bil sökes till gbg i helgen wink jag själv + 2 (som det ser ut nu) sköp wink

Säg till om ni har 3 lediga big_smile

Jag har 4 platser lediga inför lördag. Ska te gislaved på fredag åker hem på lörda. Så om ni vill och vågar wink så kan ni åka med mig te GBG big_smile

Samt bilder från träffen i Borås igår kommer jag att lägga upp under dagen big_smile

Men gött big_smile Då säger vi att vi åker me dej då nicke tongue

Samma här, dock fick ja ju inte min fina idé genomförd.. Stå på "bron" över fristavägen, och ställa upp alla bilar snett mot där, och folket framför tongue

Gött då vet ja wink Men vi får snacka mer om de i veckan som kommer smile Vart jag ska hämta dig/er tongue

Yrkesförare
1 267 Inlägg
30 mars 2008
Edil_ skrev:
Gött att det finns platser att välja på tongue Som sagt, jag och 2 brudar behöver ta oss till och från gbg big_smile Och nicke, du åker väl bara ner, eller skjutsar du oss hem till borås också för lite ersättning isåfall? smile

Som det ser ut nu så ska ja tebaks mot borås för sedan dra vidare ut i skogen till en polare tongue
Senast redigerat av nicke_34 (30 mars 2008)

Yrkesförare
1 267 Inlägg
30 mars 2008
Edil_ skrev:
Förresten, fina bilder nicke. Blir inga från mig den här gången, vet inte riktigt vad som hände, men alla är typ svarta :S

Får kompensera de nästa helg smile

Tackar,Tackar big_smilebig_smile
De har också hänt att bilderna blir helt svarta när jag har plåtat. Men denna gång blev dom ikke de tongue. Har även hänt att jag har glömt minneskortet hemma...fan va sur man blir då mad

Bajsapa
316 Inlägg
Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
jag måste bara säga att jag är glad idag, bilen presterade bra igår tyckte jag. behöver dock byta låda och byta bakaxel också

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
nicke_34 skrev:
Edil_ skrev:
nicke_34 skrev:

Jag har 4 platser lediga inför lördag. Ska te gislaved på fredag åker hem på lörda. Så om ni vill och vågar wink så kan ni åka med mig te GBG big_smile

Samt bilder från träffen i Borås igår kommer jag att lägga upp under dagen big_smile

Samma här, dock fick ja ju inte min fina idé genomförd.. Stå på "bron" över fristavägen, och ställa upp alla bilar snett mot där, och folket framför tongue

Gött då vet ja wink Men vi får snacka mer om de i veckan som kommer smile Vart jag ska hämta dig/er tongue

Du kan ju plocka upp oss hos mig isåfall, vi kan ta de i veckan smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
muffl0n skrev:
min bil va ju me yikes

Den e fin tongue Polaren var helnöjd, han kände igen sig.

https://www1.garaget.org/archive/64850/60820/60820-566277.jpg
Förstår du varför? roll

Ska i en B230FT i den där pärlan, småtrimmas lite och så. Introducerade han lite i hur det här med GbRt och så funkar, blivande medlem i framtiden wink
Senast redigerat av Edil_ (30 mars 2008)

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
Edil_ skrev:
muffl0n skrev:
min bil va ju me yikes

Den e fin tongue Polaren var helnöjd, han kände igen sig.

http://www1.garaget.org/archive/64850/6 … 566277.jpg
Förstår du varför? roll

Ska i en B230FT i den där pärlan, småtrimmas lite och så. Introducerade han lite i hur det här med GbRt och så funkar, blivande medlem i framtiden wink

nämen va fan det ska ju va b20in i, o trimma den, det är mer retro tongue tror fan ja ska bli medlem ja me big_smile om man får det vill säga. men den bilen va ju fin ju.

Yrkesförare
1 267 Inlägg
30 mars 2008
Edil_ skrev:
nicke_34 skrev:
Edil_ skrev:

Du kan ju plocka upp oss hos mig isåfall, vi kan ta de i veckan smile

Ajjemen de kan ja gö cool Men som sagt vi får snacka mer om de i veckan smile

Sök