MrKerm skrev:
Tack ALLA för en Kul träff ivart fall ur mina ögon sett ...
Visst mycket kan bli bättre, jävligt trist med krocken fatta aldrig vad som hänt men ändå (kanske skall hålla avstånd o inte leka för mycket).. Sedan va det en liten miss när vi åkte rakt ut i mörka intet (vi blev lovade av någon att dett det skulle vara upplyst) men som tur va så sluta det ändå med lite ostörd lek

Tack alla ni som kom o Välkomna till GBrt`s nästa träff i Göteborg nu på lördag kl 20.00
Det roliga är att jag bor ungefär 1 km därifrån, och är där och sladdar en del. Och det har aldrig varit belysning där när jag varit där

men iallafall. Fick inte riktig klarhet i vem det var som varit uppe där.
Och sen var det väl jag som föreslog tre snäckor från första början.
Men igår så var det lite väl mörkt. Tre snäckor är perfekt när det är lite klart och månen lyser upp lite. Eller sent på en sommarkväll. Då ser man tillräckligt. Ni kan ju kolla mina videoklipp, "race i borås". Är med ett race från tre snäckor där om jagi nte minns fel.
Det bor inte mycket folk runtomkring och så.
Ramnaslätt är dock inte det bästa stället, det gick bra igår. Men det hörs milsvida omkring att man är där och kör, och polisen kommer upp på fem röda så fort någon orkar ringa. Förra året drog de dit i princip så fort några bilar kom i karavan dit. Har väl lugnat ner sig nu då det inte varit några större race på ett tag. Men kör vi där flera gånger efter varandra, kommer vi defintivt dra på oss polisen igen. Och det var uppe förra året att civilen stod och filmade samt tog reg-nr på de bilar som körde. Så ja, det ska man helst undvika.
Men ja, jag vill inte låta som jag ger massa kritik hela tiden, lät kanske så igår också, utan kommer bara med tips. Håller liksom inte inne med vad jag tycker. Har några få månader kvar till körkortet, och då kommer en bil stå färdig, så den kvällen jag får kortet ska jag princip ut och .. leka.. som vi kanske ska kalla det här? Så ja, vill gärna vara med och bygga upp något seriöst.