3421
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 396 Inlägg
30 mars 2008
Fina bilder! big_smile Ingen som fick med min bil på bild ? smile

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
någon från borås som ska ut o kika vid parkeringen idag eller?

jag ska iaf dra ut en sväng snart.

35 Inlägg
30 mars 2008
Skit att man missade detta, bor ett stenkast i från så borde vinklat upp parabolerna hehe... till nästa träff ska jag se till vara där, då är bilen förmodligen regbes samt bes och körklar smile

874 Inlägg
30 mars 2008
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=47681

Äntligen här är några av bilderna ^^

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
brillmongo skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=brillmongo&cat=47681

trevliga bilder, mkt mkt fina..

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
30 mars 2008
brillmongo skrev:

Sweet Duude big_smile
Tack för coca colan o bullarna inatt föresten... Glömde säga de innan jag gick smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

874 Inlägg
30 mars 2008
HyperSonica skrev:
brillmongo skrev:

Sweet Duude big_smile
Tack för coca colan o bullarna inatt föresten... Glömde säga de innan jag gick smile

Haha, det e lungt vet du ^^ bara kul att ni uppskatta det smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
Vad har jag nu missat? yikes

Jag vill också haaa cooola o bullar yikes  sadsad

roll

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 311 Inlägg
30 mars 2008
Edil_ skrev:

roll

inget tror jag lol

GBRT hade eftersnack hemma hos Brillmongo tongue

syns nästa vecka edil_ roll
Senast redigerat av Glansen (30 mars 2008)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
Glansen skrev:
Edil_ skrev:

roll

inget tror jag lol

Haha, hamen, det lät seriöst. Så nu helt plötsligt kallas det "eftersnack" när man käkar bullar och dricker cola. wink roll

Ja , de gör vi. Jobba duktigt nu i veckan med att rensa fisk wink
Senast redigerat av Edil_ (30 mars 2008)

1 311 Inlägg
30 mars 2008
Edil_ skrev:
Glansen skrev:
Edil_ skrev:

roll

inget tror jag lol

Haha, hamen, det lät seriöst. Så nu helt plötsligt kallas det "eftersnack" när man käkar bullar och dricker cola. wink roll

Ja , de gör vi. Jobba duktigt nu i veckan med att rensa fisk wink

HAHAHAH nej de skall jag inte för jag har en hel vecka för mig nu och då är de skola nu igen hmm

Japp vi var tvungen att ha lite eftersnack för att planera och se hur de gick roll

2 Inlägg
30 mars 2008
Ooops missa länkarna ovan..

<Eagle Talon till salu>

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
Extremealexxx skrev:
Nån som vet vart bilderna är från gårdagens träff? //Alex

Finns några utlagda några steg upp i tråden hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
Tack ALLA för en Kul träff ivart fall ur mina ögon sett ...

Visst mycket kan bli bättre, jävligt trist med krocken fatta aldrig vad som hänt men ändå (kanske skall hålla avstånd o inte leka för mycket).. Sedan va det en liten miss när vi åkte rakt ut i mörka intet (vi blev lovade av någon att dett det skulle vara upplyst) men som tur va så sluta det ändå med lite ostörd lek smile

Tack alla ni som kom o Välkomna till GBrt`s nästa träff i Göteborg nu på lördag kl 20.00

46 Inlägg
30 mars 2008
fan va kul med lite träffar..

när blir det i borås nästa gång??

mvh robb

You are so far behind you´re think your first...

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
MrKerm skrev:
Tack ALLA för en Kul träff ivart fall ur mina ögon sett ...

Visst mycket kan bli bättre, jävligt trist med krocken fatta aldrig vad som hänt men ändå (kanske skall hålla avstånd o inte leka för mycket).. Sedan va det en liten miss när vi åkte rakt ut i mörka intet (vi blev lovade av någon att dett det skulle vara upplyst) men som tur va så sluta det ändå med lite ostörd lek smile

Tack alla ni som kom o Välkomna till GBrt`s nästa träff i Göteborg nu på lördag kl 20.00

Det roliga är att jag bor ungefär 1 km därifrån, och är där och sladdar en del. Och det har aldrig varit belysning där när jag varit där hmm men iallafall. Fick inte riktig klarhet i vem det var som varit uppe där.

Och sen var det väl jag som föreslog tre snäckor från första början.

Men igår så var det lite väl mörkt. Tre snäckor är perfekt när det är lite klart och månen lyser upp lite. Eller sent på en sommarkväll. Då ser man tillräckligt. Ni kan ju kolla mina videoklipp, "race i borås". Är med ett race från tre snäckor där om jagi nte minns fel.

Det bor inte mycket folk runtomkring och så.

Ramnaslätt är dock inte det bästa stället, det gick bra igår. Men det hörs milsvida omkring att man är där och kör, och polisen kommer upp på fem röda så fort någon orkar ringa. Förra året drog de dit i princip så fort några bilar kom i karavan dit. Har väl lugnat ner sig nu då det inte varit några större race på ett tag. Men kör vi där flera gånger efter varandra, kommer vi defintivt dra på oss polisen igen. Och det var uppe förra året att civilen stod och filmade samt tog reg-nr på de bilar som körde. Så ja, det ska man helst undvika.

Men ja, jag vill inte låta som jag ger massa kritik hela tiden, lät kanske så igår också, utan kommer bara med tips. Håller liksom inte inne med vad jag tycker. Har några få månader kvar till körkortet, och då kommer en bil stå färdig, så den kvällen jag får kortet ska jag princip ut och .. leka.. som vi kanske ska kalla det här? Så ja, vill gärna vara med och bygga upp något seriöst.

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
Det e skit bra att alla säger va dom tycker smile
O vill inte hänga ut någon ang. mörker. Sedan race vet jag inget om, hörde bara att det va lek wink
Senast redigerat av MrKerm (30 mars 2008)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
MrKerm skrev:
O vill inte hänga ut någon ang. mörker. Sedan race vet jag inget om, hörde bara att det va lek wink

Det kan mycket väl vart upplyst där, så det ska vi nog inte diskutera mer. Lysena runt om därnere är i funktion vad jag vet, och styrs väl någonstans ifrån. Så ja..

Haha, precis. Lek. Det var häftigt när den 740in stod och gasade på tomgång roll

Nej, men ja. Ni har ju bra ställen i gbg menar jag. Där vi va sist förra gången *nämner inga namn här* var perfekt! smile

Några skulle behöva ta en söndagsutflykt och leta rakor i borås med omnejd för.. vidare tomgångskörning wink

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
Edil_ skrev:
MrKerm skrev:

Det kan mycket väl vart upplyst där, så det ska vi nog inte diskutera mer. Lysena runt om därnere är i funktion vad jag vet, och styrs väl någonstans ifrån. Så ja..

Haha, precis. Lek. Det var häftigt när den 740in stod och gasade på tomgång roll

Nej, men ja. Ni har ju bra ställen i gbg menar jag. Där vi va sist förra gången *nämner inga namn här* var perfekt! smile

Några skulle behöva ta en söndagsutflykt och leta rakor i borås med omnejd för.. vidare tomgångskörning wink

big_smile
Mm fast vi fick höra att det som kommer efter 3 snäckor -------------------- skulle vara belyst
(med lampor)  men det skiter vi i nu ....

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Edil_ skrev:
MrKerm skrev:

Kan du låta bli att skriva om Race i denna tråden.. Vi rejsar inte big_smile !!!

Sök