4080
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
nej rejsa gör vi inte. skulle jag aldrig göra iaf o.0

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
muffl0n skrev:
nej rejsa gör vi inte. skulle jag aldrig göra iaf o.0

Nej precis.. big_smile De e ju inte de vi köper bilarna för, vi köper dom för att åka ekonomiskt, ta oss från och till jobbet och inget mer big_smile haha !

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
Va ni än gör med bilarna så tack för Lördags träffen med GBrt....

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
30 mars 2008
hmm.. tänkte på en sak...
När de gäller de där lapparna.. ganka skoj att alla tog de seriöst.. fick ju inte in ett enda Mupp-förslag.. Typ Destruction race och liknande... fasst iofs.. de hade varigt kul *Blink blink*

Sump Runk Rätt O Slätt!

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
HyperSonica skrev:
När de gäller de där lapparna.. ganka skoj att alla tog de seriöst.. fick ju inte in ett enda Mupp-förslag.. Typ Destruction race och liknande... fasst iofs.. de hade varigt kul *Blink blink*

Ha ha jo vi fick några "mupp förslag" bada pool blandannat smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
30 mars 2008
MrKerm skrev:
HyperSonica skrev:

Ha ha jo vi fick några "mupp förslag" bada pool blandannat smile

ha ha.. joo... det glömde jag av tongue he he...
ser fram emot sammanställningen sen smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
Sedan något som liknar Destruction race, gasa till döds smile

1 311 Inlägg
30 mars 2008
Roligt mee så mkt folk som kom till våran träff smile

hoppas på att de kan komma så dubbelt så mer folk till Göteborg på lördagen!

syns gubbar och tjejer smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
30 mars 2008
MrKerm skrev:
Sedan något som liknar Destruction race, gasa till döds smile

ha ha ha... ja ja.. det är ju en hobby tongue
nää.. nu blir de sova smile ha de fint alla smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Tyskstuk.se
630 Inlägg
30 mars 2008
Vad va poängen med att ha varningsblinkers hela vägen från SM till knalleland??

1 587 Inlägg
30 mars 2008
Trådstartare
Samma här.. Gonatt allihopa big_smile!!

874 Inlägg
30 mars 2008
Fan räcker man kollar på en liten film så missar man ju hur mycket somhelst tongue

Ha d gött alla^^

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
Zairon skrev:

Nja vet inte riktigt. Det syns mer o en liten kul grej tyckte jag för dom som låg lite längre bak som trots allt kan se bilen som ligger först.. Det va flera som kom fram på träffen o sa att det va en kul o en bra grej...
Störde det dig så ber jag om ursäkt men om jag kör först nästa gång så kommer dom nog va på igen smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 mars 2008
Severin skrev:
Edil_ skrev:
MrKerm skrev:
Det e skit bra att alla säger va dom tycker smile
O vill inte hänga ut någon ang. mörker. Sedan race vet jag inget om, hörde bara att det va lek wink

Det kan mycket väl vart upplyst där, så det ska vi nog inte diskutera mer. Lysena runt om därnere är i funktion vad jag vet, och styrs väl någonstans ifrån. Så ja..

Haha, precis. Lek. Det var häftigt när den 740in stod och gasade på tomgång roll

Nej, men ja. Ni har ju bra ställen i gbg menar jag. Där vi va sist förra gången *nämner inga namn här* var perfekt! smile

Några skulle behöva ta en söndagsutflykt och leta rakor i borås med omnejd för.. vidare tomgångskörning wink

Kan du låta bli att skriva om Race i denna tråden.. Vi rejsar inte big_smile !!!

".. vidare tomgångskörning" står det faktiskt, lär dej läsa wink

Men baah, vart ska jag göra av mina åsikter då >.< . Skickar PM till dej i fortsättningen med vad jag tycker Severin, så får du göra vad du vill ^^
Senast redigerat av Edil_ (30 mars 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
Edil_ skrev:
Severin skrev:
Edil_ skrev:

Det kan mycket väl vart upplyst där, så det ska vi nog inte diskutera mer. Lysena runt om därnere är i funktion vad jag vet, och styrs väl någonstans ifrån. Så ja..

Haha, precis. Lek. Det var häftigt när den 740in stod och gasade på tomgång roll

Nej, men ja. Ni har ju bra ställen i gbg menar jag. Där vi va sist förra gången *nämner inga namn här* var perfekt! smile

Några skulle behöva ta en söndagsutflykt och leta rakor i borås med omnejd för.. vidare tomgångskörning wink

Kan du låta bli att skriva om Race i denna tråden.. Vi rejsar inte big_smile !!!

Men baah, vart ska jag göra av mina åsikter då >.< . Skickar PM till dej i fortsättningen med vad jag tycker Severin, så får du göra vad du vill ^^

Om du har för många åsikter kan du väl sprida ut dom på oss smile

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
30 mars 2008
bra träff (Y)

Grattis till mig själv för det 1000e inlägget wink

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

Avstängd
1 557 Inlägg
30 mars 2008
MrKerm skrev:
Edil_ skrev:
Severin skrev:

Om du har för många åsikter kan du väl sprida ut dom på oss smile

Sedan får du fixa till dig själv tills nästa träff också smile En som filmar brukar ha något o filma med wink

Bajsapa
316 Inlägg
30 mars 2008
finns det någon som har någon film på min bil.. skulle hemskt gärna vilja ha det big_smile

1 311 Inlägg
30 mars 2008
muffl0n skrev:
finns det någon som har någon film på min bil.. skulle hemskt gärna vilja ha det big_smile

Filmar dig om du kommer ner till GBG på lördag roll
Senast redigerat av Glansen (30 mars 2008)

Tyskstuk.se
630 Inlägg
30 mars 2008
MrKerm skrev:
Zairon skrev:

Nja vet inte riktigt. Det syns mer o en liten kul grej tyckte jag för dom som låg lite längre bak som trots allt kan se bilen som ligger först.. Det va flera som kom fram på träffen o sa att det va en kul o en bra grej...
Störde det dig så ber jag om ursäkt men om jag kör först nästa gång så kommer dom nog va på igen smile

Kul grej? Känns ganska oseriöst faktiskt. skapade bara oro i trafiken, men det märkte väl inte ni där framme. Skippa varningsblinkersen nästa gång, så blir det en bra och trevligare karavan.

Vi lyckades köra karavan från Järnbrott till SM varje onsdag halva förra sommaren, utan varningsblinkers och utan problem. Men ni i KBrt kanske inte inser att även dessa små "störelsemoment" mot trafiken skapar osämjan mellan oss och medtrafikanter, polis och allmänheten.

Sök