2614
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Avstängd
1 557 Inlägg
31 mars 2008
Bamse940Ltt skrev:
var riktigt kul i lördags.. kanske skulle ta svängen förbi gbg en gång o kika.. men om inte så kommer team spån tillbaka o kommer låta mera smile

Klart du skall komma till Gbg på lördag.. Jätte kul att spån spelade för oss smile Hade vart kul om dom kom till Gbg också smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Chaffis
285 Inlägg
31 mars 2008
vad står GBrt för? Är det Göteborg Borås Racing Team?
Senast redigerat av AnteraMAN (31 mars 2008)

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
31 mars 2008
AnteraMAN skrev:
vad står GBrt för?

Göteborg, Borås race ream

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

Avstängd
1 557 Inlägg
31 mars 2008
Edil_ skrev:
MrKerm skrev:
MrKerm skrev:

Om du har för många åsikter kan du väl sprida ut dom på oss smile

Sedan får du fixa till dig själv tills nästa träff också smile En som filmar brukar ha något o filma med wink

Nu strör du faktiskt salt i såren yikes

Haha, nej, men kameran låg hemma, stendöd. Behöver en natts laddning för att klara en kvälls filmning, och ja. Jag upptäckte en halvtimme innan jag skulle till stan att batteriet var tomt, och då var det strömavbrott >.<

lol cool

Avstängd
1 557 Inlägg
31 mars 2008
Puppen skrev:
AnteraMAN skrev:
vad står GBrt för?

Göteborg, Borås race ream

team

Chaffis
285 Inlägg
31 mars 2008
hmm man kanske vill bli medlem. Men det här med olyckorna i lördags skrämmer mig o vara med lite grann.

1 779 Inlägg
31 mars 2008
AnteraMAN skrev:
hmm man kanske vill bli medlem. Men det här med olyckorna i lördags skrämmer mig o vara med lite grann.

olyckan i lördags har inget med GBrt att göra. för dom höll tyligen inge bra avstånd på motorvägen. senblev de tvärstopp på avfarten och alla han inte få stopp..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Avstängd
1 557 Inlägg
31 mars 2008
AnteraMAN skrev:

Urmff...
Vill bara säga att tyvärr har vi svårt att styra när andra skall krocka sad
Tråkigt om du inte vill bli medlem pga av det jag/vi hoppas du ändrar din uppfattning och faktiskt kommer på att det inte är vårt fel när folk krockar hmm

Chaffis
285 Inlägg
31 mars 2008
MrKerm// Jag skyller inte på er. Men det hände på eran träff, har det hänt en gång så kan det hända igen. Men jag skulle gärna vilja vara med och vad är kraven man ska fylla förutom att ha bil då.

Avstängd
1 557 Inlägg
31 mars 2008
AnteraMAN skrev:
MrKerm// Jag skyller inte på er. Men det hände på eran träff, har det hänt en gång så kan det hända igen. Men jag skulle gärna vilja vara med och vad är kraven man ska fylla förutom att ha bil då.

Tyvärr händer det olyckor på många träffar pga av för korta avstånd, för höga farter, lek osv..
Sedan har vi inga större krav på medlemmar kontakta goteborg via PM för mer info här e den adressen smile
http://www.garaget.org/forum/message_send.php?id=77026
Senast redigerat av MrKerm (31 mars 2008)

Chaffis
285 Inlägg
31 mars 2008
MrKerm skrev:
AnteraMAN skrev:

Tyvärr händer det olyckor på många träffar pga av för korta avstånd, för höga farter, lek osv..
Sedan har vi inga större krav på medlemmar kontakta goteborg via PM för mer info här e den adressen smile
http://www.garaget.org/forum/message_send.php?id=77026

då var de skickat. ska titta på en film nu kollar mailen senare.

1 587 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Återigen.. Träffen är nu på lördag.. Vart exakt det kommer ni få veta i tid, ingen oro över det grabbar..

Nu i lördags var det jätte bra förutom krocken men den har fan inget med oss att göra.. Även om den hände på våran träff.. Jag kan inte bestämma om hur nån ska köra.. Men om nån gör något dumt på parkeringen liksom står o sladdar nära folk eller liknande så va säker på att den personen inte är välkommen igen.. jag vill inte att nån blir påkörd eller något liknande.. Sen om nån missköter sin körning på Motorvägen har ingenting med oss i GBrt att göra smile !!

Hemsidan är väl snart uppe antar jag... Så fort den är uppe så kommer ni att få veta det i god tid precis som träffarna.. smile

Är de några fler frågor så kan ni PM:a mig eller nån annan i GBrt Crew ! smile

MVH // Severin

Yellow bug!
1 640 Inlägg
31 mars 2008
Lägger mig väl också i debatten. Hade det hänt en olycka på kp, att någon fått för sig att börja sladda eller på annat vis gjort något "olagligt" och kört in i/på någon där på parkeringen. Då hade man ju kunnat se det som GBRT:s ansvar.

Men den enda lilla olycka som skedde var på väg till ideelt race på Viared, delvis inget som GBRT ska hållas det minsta ansvariga för. Jag känner ägaren till en av bilarna, och det som skedde var helt och hållet otur. Det finns ingen anledning att dilla om vårdslös körning m.m. En av bilarna höll dåligt avstånd och körde därmed in i alla andra, som jag förstått det hela! Det hade likagärna kunnat hända en söndagseftermiddag med tre bilar fulla med pensionärer.

PS. Detta är inget som är bekräftat, men det ryktas om att det ska komma snö i helgen sad
Senast redigerat av Edil_ (31 mars 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Bajsapa
316 Inlägg
31 mars 2008
ajdå snö är inget trevligt om det ska bli träff.

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
31 mars 2008
Edil_ skrev:
Lägger mig väl också i debatten. Hade det hänt en olycka på kp, att någon fått för sig att börja sladda eller på annat vis gjort något "olagligt" och kört in i/på någon där på parkeringen. Då hade man ju kunnat se det som GBRT:s ansvar.

Men den enda lilla olycka som skedde var på väg till ideelt race på Viared, delvis inget som GBRT ska hållas det minsta ansvariga för. Jag känner ägaren till en av bilarna, och det som skedde var helt och hållet otur. Det finns ingen anledning att dilla om vårdslös körning m.m. En av bilarna höll dåligt avstånd och körde därmed in i alla andra, som jag förstått det hela! Det hade likagärna kunnat hända en söndagseftermiddag med tre bilar fulla med pensionärer.

PS. Detta är inget som är bekräftat, men det ryktas om att det ska komma snö i helgen sad

Älskade: John Polman. big_smile

Hade folk sladdat och betett sig oansvarsfullt på parkeringen där våran träff vá (i närhet för fara) hade vi naturligtvis styrt upp detta.
En sak vi lärde oss från denna helg var att vi ska ha med oss stora soptunnor till nästa träff!

Nu ser vi framåt, inte bakåt..

Mvh/ Fredrik

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

1 587 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
muffl0n skrev:
ajdå snö är inget trevligt om det ska bli träff.

neeh faaan.. Ja som tänkte ha på sommardäcken sad

1 587 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
John Polman !!!! Hahaha:d

1 396 Inlägg
31 mars 2008
De som kommit på GBrt-träffen är ju samma personer som har kommit på alla andra träffar smile Så det med att några krockade har ju inget med att det var just GBrt som anordnade träffen tongue

Edil, sluta titta på smhi.se, dom ljuger...

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 587 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Jag ber om ursäkt till dom som jag anklagade för att ha kört för fort o orsakat krocken eller så.. Men jag var precis bakom och såg smällen.. De såg inte trevligt ut sad Men sånt som händer, blött ute, vinterdäck.. Då funkar inte bromsarna så bra de vet jag redan tongue haha

315 Inlägg
31 mars 2008
Ni får ursäkta om jag frågar men skulle nån förklara lite vad det är för grejer ni diskuterar här? Så som jag har fattat det så har ni träffar ihop varanan helg? Är ni som en *club* som anordnar det hela? och vad är det som händer när ni träffas? Ska till gbg till helgen på dop är det nått som händer då och vart?
Vore snällt om nån tog sig tid och förklara lite för lästa den sista sidan bara och blev fan yr i huvet utav bara det hehe

Allt eller inget!!!

Sök