2587
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 587 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
jokke_b skrev:
Ni får ursäkta om jag frågar men skulle nån förklara lite vad det är för grejer ni diskuterar här? Så som jag har fattat det så har ni träffar ihop varanan helg? Är ni som en *club* som anordnar det hela? och vad är det som händer när ni träffas? Ska till gbg till helgen på dop är det nått som händer då och vart?
Vore snällt om nån tog sig tid och förklara lite för lästa den sista sidan bara och blev fan yr i huvet utav bara det hehe

Ingen fara fråga på bara smile !! Ja vi håller träffar, kolla bilar o ha de skojj helt enkelt.. Mer än så anordnar inte GBrt !! Alltså inga olagliga aktiviteter om du förstår vad jag menar smile !

I helgen blir det en träff ja, på lördag i Göteborg.. Vart exakt vi ska träffas är inte riktigt bestämt än.. Men Torsdag kväll kommer ni få veta vart träff platsen är, tiden är iaf 20:00 som vanligt smile !

Avstängd
1 557 Inlägg
31 mars 2008
jokke_b skrev:
Ni får ursäkta om jag frågar men skulle nån förklara lite vad det är för grejer ni diskuterar här? Så som jag har fattat det så har ni träffar ihop varanan helg? Är ni som en *club* som anordnar det hela? och vad är det som händer när ni träffas? Ska till gbg till helgen på dop är det nått som händer då och vart?
Vore snällt om nån tog sig tid och förklara lite för lästa den sista sidan bara och blev fan yr i huvet utav bara det hehe

Hmm vet att det e lite mycket sido spår i tråden men :

Vi e 10st personer som startat en förening GBrt Göteborg Borås race team. Det vi vill är att träffas ha kul o göra det dom flesta personer vill göra när det gäller bilar. Hälften av oss kommer från Borås o andra hälften från Gbg just för vi vill hålla ihop dessa 2 städer.. Det kommer alltid starta med en träff vid varje tillfälle och info kommer då under träffen vad som kommer att ske just den träffen...

På lördag e träffen i Göteborg kl 20.00

Hoppas du fått något av det du undra besvarat..

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

315 Inlägg
31 mars 2008
Japp låter ju skit nice detta... får ju komma ner nån helg och kika lite hehe e ju inte så jävla långt att åka men på lördag  crusar jag no allt förbi en sväng tror ja

Allt eller inget!!!

1 396 Inlägg
31 mars 2008
GBRt
Men inga RACE? Hyr in oss på Ale ring någon söndag fööörr faaan!!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 587 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
NiclasT skrev:
GBRt

Hahaha In på Ale ??

1 396 Inlägg
31 mars 2008
Severin skrev:
NiclasT skrev:
GBRt

Hahaha In på Ale ??

Gokart turnering??? Svinkul! Var där i söndags och körde en runda! 51.7s cool  7 grader kallt!

Men det skulle la va en kul grej?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Yellow bug!
1 640 Inlägg
31 mars 2008
Severin skrev:
John Polman !!!! Hahaha:d

Ja de kunde ja tänka mej att du skulle få dej ett gott skratt wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
31 mars 2008
NiclasT skrev:
De som kommit på GBrt-träffen är ju samma personer som har kommit på alla andra träffar smile Så det med att några krockade har ju inget med att det var just GBrt som anordnade träffen tongue

Edil, sluta titta på smhi.se, dom ljuger...

Va mer Nicke och en polare te som påpekade det wink

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
31 mars 2008
NiclasT skrev:
Severin skrev:
NiclasT skrev:
GBRt

Hahaha In på Ale ??

Gokart turnering??? Svinkul! Var där i söndags och körde en runda! 51.7s cool  7 grader kallt!

Men det skulle la va en kul grej?

Det är ingen omöjlighet i framtiden ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!

Avstängd
1 557 Inlägg
31 mars 2008
jokke_b skrev:
Japp låter ju skit nice detta... får ju komma ner nån helg och kika lite hehe e ju inte så jävla långt att åka men på lördag  crusar jag no allt förbi en sväng tror ja

Tycker jag absolut du skall göra smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
31 mars 2008
Förresten severin, du som är trådskapare. Redigera första inlägget och beskriv vad det är vi diskuterar här, så ser alla det direkt? smile

Avstängd
1 557 Inlägg
31 mars 2008
Vi e 10st personer som startat en förening GBrt Göteborg Borås race team. Det vi vill är att träffas ha kul o göra det dom flesta personer vill göra när det gäller bilar. Hälften av oss kommer från Borås o andra hälften från Gbg just för vi vill hålla ihop dessa 2 städer.. Det kommer alltid starta med en träff vid varje tillfälle och info kommer då under träffen vad som kommer att ske just den träffen...

Detta e vad som skall skrivas om i denna tråd !

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
31 mars 2008
Vi kan ju ta o börja med att förklara för alla vila som är medlem i "Crew"
Hade varigt kul att få svara på nån fråga nån gång...

Sump Runk Rätt O Slätt!

242 Inlägg
31 mars 2008
är jag medlem i crew? tongue

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
31 mars 2008
GiGanT skrev:

ja det är ju klart att du är tongue he he...

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 779 Inlägg
31 mars 2008
GiGanT skrev:

själv e ja crew i Göteborgs Finest big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

242 Inlägg
1 779 Inlägg
31 mars 2008
GiGanT skrev:
E du?... inte bilen? tongue

hehe nä hehe nä jag e de. eller min avatar

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Intresseklubben
673 Inlägg
31 mars 2008
blir det bra väder nu ihelgen då? big_smile

edit: eller rättare sagt, bjuder GBrt på det? smile
Senast redigerat av IMPRAZERN (31 mars 2008)

/Mvh Andreas

874 Inlägg
31 mars 2008
Som vanligt har det skrivits en himla massa, skitkul big_smile Får ju snart sluta jobba bara för att hänga med här tongue

GBrt CreW, trodde att vi fastslog Hjula parkeringen i Sisjön eller? Missförstog jag?
Om det kommer snö till helgen kan jag ej vara med tyvärr hmm Orkar inte skifta däck igen tongue

Kul med så positiva reaktioner, GBrt träffarna kommer bara bli bättre och bättre cool
Men som sagt olagliga aktiviteter tar vi inget som helst ansvar för, däremot som någon tog upp tidigare så kan ju vi eventuellt ordna lagliga racing alternativ i framtiden wink

Som den "stillbilds ansvarige" i GBrt-CreW lägger jag återigen upp en länk till fotografierna från senaste träffen, för er som eventuellt missat dem.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=47681

Håll till godo smile

brillmongo
Senast redigerat av brillmongo (31 mars 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Sök