jobbar jag lördag som jag gjort övrigt denna vecka så kan det bli svårt. Kom hem runt midnatt i dag. Hade varit kul att komma loss, dock. Ut och glida lite med brukisen. De andra två är inte respektabla än hehe.
I'm not driving to make great time. I'm driving to have a great time.
Jo det blir en del men det va ju tråkigt väder i dag dock, vi hoppas inte det skall paja för mycket o vi hoppas på bra väder i mon... Men det e ju ingen ide o titta på smhi för det har fan inte stämt någon gång i år än
Jo det blir en del men det va ju tråkigt väder i dag dock, vi hoppas inte det skall paja för mycket o vi hoppas på bra väder i mon... Men det e ju ingen ide o titta på smhi för det har fan inte stämt någon gång i år än
hehe det e la sant.... blir det mkt mer än i borås tror du eller??
jobbar jag lördag som jag gjort övrigt denna vecka så kan det bli svårt. Kom hem runt midnatt i dag. Hade varit kul att komma loss, dock. Ut och glida lite med brukisen. De andra två är inte respektabla än hehe.
Då får vi hoppas du får ledigt Hade vart kul o se dig göra en viss grej som jag inte får tala om förän i mon va det är
hehe det e la sant.... blir det mkt mer än i borås tror du eller??
Jag tror det blir fler, många fler men vi kanske inte skall hoppas på för mycket heller Men jag vet att det kommer folk från: Göteborg, Borås, Varberg, Trollhättan, Tanum, Vårgårda, Alingsås sedan får vi väl se vad vädret ställt till med