3389
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Mazda 323Racing!-->*Crew of GBrt*
103 Inlägg
6 april 2008
Vi va ca250bilar samlade på jula parkeringen, mer än va vi på GBRT hade väntat oss.. Vi trode att det skulle dyka upp ca 100bilar... Synd att polisen va runt/efter oss hela tiden:(

GBRT-Göteborg&Borås raceteam!

julgran
214 Inlägg
6 april 2008
Riktig kanon träff, hur ball som helst smile Synd bara att polisen låg steget före denna gång. Dom var ju istortsett före oss till varje ställe :S

1 587 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Crall skrev:
Riktig kanon träff, hur ball som helst smile Synd bara att polisen låg steget före denna gång. Dom var ju istortsett före oss till varje ställe :S

Jo men dom tillgång till saker som inte vanliga civila människor har smile Dom är steget före oss men de löser sig big_smile!

Avstängd
210 Inlägg
6 april 2008
mycket bra träff på jula... sen sket det sig vid besiktningen för snuten kom..... sen vart dom oss hack i häl vad vi än gjorde....
men de va bra jobbat åv gbrt att snuten fick åka fram å tillbax som jojjosar efter oss....

arken kom snuten till innan alla hann samlas

i rollsbo stod snuten redan där när vi kom....   

en som hörde en polis säga att de va nån som ringt dom ang race

sen när vi var på väg till partille så hann snuten dit innan alla ens hann dit....

men jag tror att boråsarna kan götet lite bättre nu iallafall efter allt åkandes fram å tillbax

men de blev en trevlig avslutning i sm garaget iallla fall.... tack deamon

natti natti
Senast redigerat av fransman (6 april 2008)

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

1 311 Inlägg
6 april 2008
fransman skrev:
mycket bra träff på jula... sen sket det sig vid besiktningen för snuten kom..... sen vart dom oss hack i häl vad vi än gjorde....
men de va bra jobbat åv gbrt att snuten fick åka fram å tillbax som jojjosar efter oss.... för utom i rollsbo för där stod dom redan när vi kom....   

en som hörde en polis säga att de va nån som ringt dom ang race i rollsbo.......

sen när vi var på väg till partille så hann snuten dit innan alla ens hann dit....

natti natti

japp, de är så jävla surt! de måste ju vara någon som tjallar mad

var de var en bra träff! vill tacka er att ni kom me roll

big_smile big_smile big_smile

julgran
214 Inlägg
6 april 2008
Såg att det var många som gick runt med "bra" kameror smile Vore kul om dom bilderna kom upp här.

Såg väldigt fint ut vid JULA när alla hade parkerat och folket mingla runt wink

4 554 Inlägg
6 april 2008
har slängt upp lite bilder  tog inte så många då ja bara va där i en kvart eller nått ska ta mej lite mer tid nästa gång jag tittar förbi http://elektrikern.no-ip.org/traff

313 Inlägg
6 april 2008
riktigt lyckad kväll, bortsätt från alla blåvita bilar, inte för att svart å grön e bättre men. Grym gjorta av GBRT.

Personligen tycker ja att fler folk får skaffa walkie Talkies, så alla, å då menar jag ALLA, kan ta del av min vackra sång som brukar frammanas av för mycket energidryck (eller öl).

Tjau o godnatt.

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
6 april 2008
Jag var allmänt sur på min kamera under dagen så bilderna blev lite knäppa, men fick lite bilder från caravanen. och lite andra.

!!!OBS!!! det finns bilder från våran egna uställning som vi hade under dagen också! bara så ni vet
http://madebyme.bilddagboken.se/p/dayvi … =188909442

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
Hej hallå alla glada smile
Kul att ni gillade det...
Ja synd på kon körningen men det va nära.. På måndag skall det fixas med tillstånd från polisen så nästa gång vi är i Göteborg så blir det helt laglig kon körning smile
Ang bilderna så kommer det o komma upp senast på måndag.. Skall fixas i hop med vår fotograf samt pressen som va där, därför det tar lite tid...

Tack alla som kom verkligen skit kul !
Nästa gång är vi Borås detta återkommer vi naturligtvis om...

Puss o Kram på er alla (förutom du som fixa till det med snuten)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

QueenBitch
536 Inlägg
6 april 2008
Blabla synd att snuten kom... det e ju fan UPPENBART att ngn läcker i gänget!
Men det va kul att åka runt hela gbg å alla små "förorter" hehe.. halvdöv på båda öronen nu pga musiken i bilen big_smile Jag ska inte ens nämna det som va svinigast under kvällen men...

Just ja, om ngn tycker att jag har varit lite tyken å uppkäftig så får jag la säga sry då... men jag e sån "/ speciellt när dt e kallt och jag e övertrött...

(e säkert bara cirkus 3 st som ens vet vem fan jag e men...)

GODNATT

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
6 april 2008
Säger ju bara att Team Spån Borås spelade lätt bäst musik under kvällen

*fjäsk till TSB*

Edit* Varning, En heldag med med Team Spån Borås kan medföra dålig hörsel, sjuk humor och aldrig en trist sekund! big_smile
Senast redigerat av MadeByMe (6 april 2008)

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

313 Inlägg
6 april 2008
Dainty skrev:
Men det va kul att åka runt hela gbg å alla små "förorter" hehe.. halvdöv på båda öronen nu pga musiken i bilen big_smile Jag ska inte ens nämna det som va svinigast under kvällen men...

Just ja, om ngn tycker att jag har varit lite tyken å uppkäftig så får jag la säga sry då... men jag e sån "/ speciellt när dt e kallt och jag e övertrött...

GODNATT

ey va inte du med på jockes fest:D?

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
MadeByMe skrev:

*fjäsk till TSB*

Mm men dom glömde kolla på min bil sad

QueenBitch
536 Inlägg
6 april 2008
mrdanjel skrev:
Dainty skrev:

GODNATT

ey va inte du med på jockes fest:D?

på påskafton?+ jopp

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

313 Inlägg
6 april 2008
MadeByMe skrev:

*fjäsk till TSB*

Men vi GBGare (torslandabor) vann lätt med kareokesång. Synd bara att inte så många folk hade walkie så dom kunde höra oss. Nästa gång tar vi med oss en megafon eller liknande så kan vi kareoka för er smile

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
MrKerm skrev:
Hej hallå alla glada smile
Kul att ni gillade det...
Ja synd på kon körningen men det va nära.. På måndag skall det fixas med tillstånd från polisen så nästa gång vi är i Göteborg så blir det helt laglig kon körning smile
Ang bilderna så kommer det o komma upp senast på måndag.. Skall fixas i hop med vår fotograf samt pressen som va där, därför det tar lite tid...

Tack alla som kom verkligen skit kul !
Nästa gång är vi Borås detta återkommer vi naturligtvis om...

Puss o Kram på er alla (förutom du som fixa till det med snuten)

Skulle kunna skriva en bok men skall försöka hålla mig..

Ang kon körningen så är det helt riktigt att vi får vara där o köra under ordnade former o tänker på säkerhet o allt det där... Men polisen ville att vi skulle ha tillstånd från dom (högsta ledningen) o det gick inte o ordna med så kort varsel så som sagt det skall vi ta tag i på måndag..
Sedan va vi väldigt många bilar 250 st o det e svårt o få reda på vem det e som har ett kort nummer till polisen för de måste den människan ha haft för dom visste innan vi själva visste vart vi skulle ta vägen, men vi skall försöka hitta han/hon ...
Senast redigerat av MrKerm (6 april 2008)

313 Inlägg
6 april 2008
killen måste tykt han vart väldigt tjeck.

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
mrdanjel skrev:

Jag ?roll

313 Inlägg
6 april 2008
MrKerm skrev:
mrdanjel skrev:

Jag ?roll

Nej inte du:P haha, asså, han, eller hon, som tjallade hela tiden. Du var bara söt smile

Sök