3544
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 april 2008
ja... vad ska man säga.. allt var helt över förväntan...
Tack till alla ni som tog er tid att komma..
Och tack far att man fick se Supran, Mantan och de där andra monstret i sin rätta miljö...
Inte i en Monter på elmia ;P

Mvh Martin

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Jäävligt synd att nån ska förstöra sånt här.. Men Avandsjuka kan ju vissa vara, vanlig publik är inte avandsjuk utan dom som känner sig ... Aa ni vet vad jag menar wink

God natt big_smile!

Tackar allihopa för att ni kom och alla är jätte välkomna till Borås inför nästa träff big_smile förutom personen som ringer 112 wink

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
mrdanjel skrev:
MrKerm skrev:
mrdanjel skrev:
killen måste tykt han vart väldigt tjeck.

Jag ?roll

Nej inte du:P haha, asså, han, eller hon, som tjallade hela tiden. Du var bara söt smile

big_smile Tack

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
Tack alla för ert deltagande !
Är det någon som har några frågor om GBrt ang medlems skap osv. så tveka inte utan hör av er...
Först o främst till Hypersonica han är vår medlems värd..

ett litet
ps jag själv kommer att köpa GT i mon kan inte lova men tror att det kommer o vara med något om dagen ds

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 april 2008
MrKerm skrev:
Är det någon som har några frågor om GBrt ang medlems skap osv. så tveka inte utan hör av er...

ett litet
ps jag själv kommer att köpa GT i mon kan inte lova men tror att det kommer o vara med något om dagen ds

Om vi är med.. så köp en extra till mej... har ju itne den tidningen här sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

14 Inlägg
6 april 2008
tack för en go kväll gbrt=)
varför skulle polisen ha reg..nr till  som dom tog??

Team RmR
393 Inlägg
6 april 2008
Va ju en riktigt lyckad kväll smile synd att vi inte fick köra på någon raka bara men kvällen var lyckad för de . och J''vlar va bilar det kom wink   ett stor tack till crew som fick det att funka med allt smile hoppas på kon körning nästa  gång

mvh/jocke

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
T_P_C skrev:
tack för en go kväll gbrt=)
varför skulle polisen ha reg..nr till  som dom tog??

Kommer inte ihåg va det heter men dom har typ ett snabb register som dom kan kolla upp i... Typ den bilen va med där o där så cicil polisen tex kan följa dom o se om det är olagligheter på gång o så...
Nu blev det snurrigt men du kanske fattar...
Det är ingen fara i vart fall smile

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
HyperSonica skrev:
MrKerm skrev:

ett litet

Om vi är med.. så köp en extra till mej... har ju itne den tidningen här sad

Nja du kan få se på min för jag skall rama in den smile

Intresseklubben
673 Inlägg
6 april 2008
Severin skrev:
Jäävligt synd att nån ska förstöra sånt här.. Men Avandsjuka kan ju vissa vara, vanlig publik är inte avandsjuk utan dom som känner sig ... Aa ni vet vad jag menar wink

God natt big_smile!

Tackar allihopa för att ni kom och alla är jätte välkomna till Borås inför nästa träff big_smile förutom personen som ringer 112 wink

det va jag, satt och drack öl och ringde 112 och läste om tråden här på garaget.. hoppas jag förstörde allt smile

nästa gång, inget möte utan mig smile

/Mvh Andreas

66 Inlägg
6 april 2008
Kul Träff Synd Att Snuten Kom O Satte Sig På Tvären=(
Mvh Ante

ante va namnet 26 år jobbar som mekaniker,

Yrkesförare
1 267 Inlägg
6 april 2008
Riktigt trevligt igår big_smile Synd bara att dom Blå/Vita bilarna dök upp.... wink
Vill tacka alla som kom dit igår big_smilebig_smile
Senast redigerat av nicke_34 (6 april 2008)

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Yrkesförare
1 267 Inlägg
6 april 2008
Bilder från träffen igår kommer upp senare idag smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

264 Inlägg
6 april 2008
va la okej igår förutom idiotjäveln i den vita supran som bestämmt skulle lägga en börn på en parkering fullt me folk o sen köra iväg helt utan kontroll. mogojävel säger jag bara. hade man stått en meter till höger hade man iaf fått chansen och spöa cpbarnet om man nu hade kunnat stå upp efter.

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

50 Inlägg
6 april 2008
Var jävligt sugen på att köra kon banan, polisen var på leden mellan BK i järnbrott och stan daghammarsköjds leden eller va fan den heter och stoppade folk iallafall mig.

35 Inlägg
6 april 2008
Såg ut att va en riktigt trevlig kväll smile blir det något nästa lördag i borås ? vore kul och glida förbli med golfen en sväng. Känner inte speciellt många här i staden så vore kul knyta lite nya bekantskaper samt visa upp sitt bygge smile

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
6 april 2008
vart riktigt trevligt under kvällen smile många fina bilar och bra organiserat tyker jag smile
och tack MrKerm för bra vägledning när man tappade bort er wink synd bara på polisen å sånt.. men får hoppas det är bättre nästa gång smile
hoppas på många och fina bilder smile hade inget stativ så fick inte bra bilder sad bara suddiga hmm

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Bajsapa
316 Inlägg
6 april 2008
för mig som inte var där. hur många bilar blev det? verkar ju iaf som en bra kväll

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
6 april 2008
det vart runt 250 bilar! smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Bajsapa
316 Inlägg
6 april 2008
båge skrev:
det vart runt 250 bilar! smile

gött. big_smile jag tror fanimej jag får dra tummen ur röven o komma på nästa träff då.

Sök