4638
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
6 april 2008
hoppas borås polisen inte är så efterhängsen då smile för den skulle va i borås eller!?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

1 311 Inlägg
6 april 2008
båge skrev:
hoppas borås polisen inte är så efterhängsen då smile för den skulle va i borås eller!?

japp nästa är i borås men de blir nog inte nästa helg för de blir nog en vecka i paus nu!

men kolla i tråden då och då så ser ni!

2 672 Inlägg
6 april 2008
låter trevligt smile hoppas på mer värme då också smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu

julgran
214 Inlägg
6 april 2008
Någon som läst dagens GT eller annan tidning som vi ev kommer finnas med i? Eller är det morgondagens tidning? Iaf säg till om ni hittar något smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 april 2008
Jag kan fortfarande inte släppa bärgningsbilen som förföljde oss. Enligt Severin o co så tillhörde den gänget, någon som kan bekräfta detta? För jag och nicke stod kvar utanför Siba och väntade in Liy, och när vi sakta rullade därifrån kom bärgarn efter på avstånd. Sen försökte vi dra ifrån honom, men han kom ikapp iallafall.

Syntes ju även till på övriga platser under kvällen, men verkade inte ha något direkt deltagande.

Som sagt, vill bara ha bekräftat om det var någon som tillhör "gänget", så man kan släppa misstankarna wink

Förövrigt, skitbra träff! smile

Har ungefär 40-50 min material på FILM (Billsson fick agera kameraman igår, var lite småskoj när vi lurade upp han på taket på Bilprovningen och polisen kom. Då var han så smart att han kastar sig ner på taket, och lämnar kameran kvar uppe på stativet. lol), och runt 100 bilder!
Senast redigerat av Edil_ (6 april 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

32 Inlägg
6 april 2008
riktigt bra kväll... synd att de var så jäkla kallt bara smile

85 Inlägg
6 april 2008
Riktigt rolig träff igår big_smile många fräscha bilar smile 

Men det blev ganska snurrigt när vi skulle åka från Jula, alla åkte åt 100 olika håll å ingen visste vart vi skulle. Sen när vi skulle åka från Bilprovningen så sa några att vi skulle till Jula igen å andra sa att vi skulle åka å räjsa på ett ställe, så man visste inte vart man skulle ta vägen hmm 
Hoppas att det löser sig till nästa gång smile

Hoppas att mer bilder kommer å att mitt filmande blir ihop klippt till en film snart big_smile

Tack för igår big_smile

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

2 672 Inlägg
6 april 2008
jo den där bärgarn.. tillhörde den eller förföljde den!? var ju precis överallt!
nu börjar klockan närma sig middag, hoppas på bilder snart smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu

EliasM
6 april 2008
Jag vill också se massa bilder, det var en person som tog en bild med lång slutartid på min bil brevid en 850.
Den bilden vill jag gärna ha smile

Det var lite kul när vi åkte från Jula, ingen fattade nått, jag åkte till Partille, några kompisar till Aröd och sen visa det sig att vi bara skulle åkt några 100 meter.. big_smile
Senast redigerat av EliasM (6 april 2008)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 april 2008
båge skrev:
jo den där bärgarn.. tillhörde den eller förföljde den!? var ju precis överallt!

Ja, och vi tog en helt annan väg ut från Siba, helt plötsligt låg de långt bakom på motorvägen, sen drog de på och kom strax bakom tongue

Kände oss väldigt förföljda >.<
Senast redigerat av Edil_ (6 april 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

44 Inlägg
6 april 2008
grym träff igår;)
står i GT om träffen på sida 18 för er som vill läsa;)
när blir nästa träff då, blir det borås då eller?

Eclipse;)

Avstängd
210 Inlägg
6 april 2008
båge skrev:

de va nog inte bärgaren nej....
de va nog en killle i gänget som hade jouren å var tvungen å ha bärgaren med sig.... plus att en sån e alltid bra å ha på stora tillställningar ..
alltid nån bil som pajjar eller krockar .... förutom igår då....

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

Yrkesförare
1 267 Inlägg
6 april 2008
Edil_ skrev:
båge skrev:

Ja, och vi tog en helt annan väg ut från Siba, helt plötsligt låg de långt bakom på motorvägen, sen drog de på och kom strax bakom tongue

Kände oss väldigt förföljda >.<

Ja.... hmm Förföljda kände vi oss allt wink

Som sagt så kommer jag lägga upp bilder ikväll smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

43 Inlägg
6 april 2008
Bra träff igår. mcket fina bilar. synd det med bilprovning å dom andra ställena.. ingen som fick någon bild på min E30 den svarta?

MVh

1 311 Inlägg
6 april 2008
http://img363.imageshack.us/img363/8521/dsc00141bf7.jpg

http://img363.imageshack.us/img363/2820/dsc00142wc1.jpg

Här har ni lite bilder från ingången och kan säga att de VAR MKT MER BILAR EFTER 30 MINUTER! smile

sedan de där me brodalen så hade vi inte bestämmt att åka dit och vi hade inget me det att gö!

och men bärgaren så var de någon som kännde han för att han snackade mee folk så jag är säkert på att han inte var snuten eller tjallade  big_smile

EliasM
6 april 2008
KABOZ skrev:
grym träff igår;)

Scanna in/fota och lägg in här! big_smile

1 311 Inlägg
6 april 2008
EliasM skrev:
KABOZ skrev:
grym träff igår;)

Scanna in/fota och lägg in här! big_smile

tänkte gå ner och köpa den nu , kan fixa de sedan när jag kommer hem roll

2 672 Inlägg
6 april 2008

där rullar ju ja å polarna in smile min bmw, en 855 å en S40

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu

143 Inlägg
6 april 2008
mrdanjel skrev:
riktigt lyckad kväll, bortsätt från alla blåvita bilar, inte för att svart å grön e bättre men. Grym gjorta av GBRT.

Personligen tycker ja att fler folk får skaffa walkie Talkies, så alla, å då menar jag ALLA, kan ta del av min vackra sång som brukar frammanas av för mycket energidryck (eller öl).

Tjau o godnatt.

Ska fixa en till nästa gång smile Någon speciell typ av walkie Talkies som rekommenderas? Om så fallet Netonnet, någon som vill köpa den andra halvan? tongue

2 672 Inlägg
6 april 2008
vad kör ni på för frekvens på walkiesarna!? har ett par från GeKås! kan det funka tro!?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu

Sök