Jag har en negativ sak, Mycket folk tryckte gärna på gasen inne bland bilarna, det är ju så idiotiskt, spc när det är mörk och många inte syns! tyckte de va konstigt att ingen blev påkörd osv!
Alltså, tryck inte för mycket på gasen bland folket som går runt SKÄRPNING.
Deamons supra var ju nära och köra på en tjej såg jag!
Deamons supra var ju nära och köra på en tjej såg jag
nej nej nej det var hon som var nära o gå på min bil nä det e sant men jag såg dock ingen tjej som va i närheten men men ber om ursäkt om nån blev rädd
Jag har en negativ sak, Mycket folk tryckte gärna på gasen inne bland bilarna, det är ju så idiotiskt, spc när det är mörk och många inte syns! tyckte de va konstigt att ingen blev påkörd osv!
Alltså, tryck inte för mycket på gasen bland folket som går runt SKÄRPNING.
Deamons supra var ju nära och köra på en tjej såg jag!
Yes det ska vi gå ut med till nästa gång.
NiclasT skrev:
GBrt skrev:
Tack för alla positiva saker man hört men det finns säkert en del negativa saker oxh, och får vi inte reda på dem, så kan vi ju inte bli bättre.. Ellerhur?? Så är de nått nån stör sej på så är ordet fritt
Ni får förklara lite bättre hur jag ska parkera Men det var nog jag som var trög och uppspelt inför vad som komma skulle!
Nej men en megafon borde ni nog skaffa er nu när vi blir så många
he he.. blev lite kaos där uppe på parkeringen, och de hoppas jag folket har övarseende med.. Men vi ska försöka bättra oss på den punkten.. Och ja, en Megafon är ju som sagt aldrig fel
Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica
Sedan va det någon som skrev om att det skulle vart rörigt när vi skulle åka till o från bilprovningen hmm vi va väldigt bestämda på hur det skulle vara tyvär kan vi inte styra över alla så det va någon eller några som promt skulle ut o köra race.. Det hade vi inget med o göra vi skulle köra kon körningen sedan åter möte på Jula ..... Ok nu blev det väldigt lite kon körning men så va vår tanke...
O ang walkie talkie så kommer inte vi köra med dom nästa gång så köp inga pga av det i vart fall !!
Sedan vem som ringde polisen det är en gåta för jag har hört att flera olika säga ha gjort det..
nej nej nej det var hon som var nära o gå på min bil nä det e sant men jag såg dock ingen tjej som va i närheten men men ber om ursäkt om nån blev rädd
750 hk, vem blev inte rädd?
hihihi det va kul i slutete när jag fick släppa loss de nån som hann ta bilder
750 hk, vem blev inte rädd?
hihihi det va kul i slutete när jag fick släppa loss de nån som hann ta bilder
nej man jag har filmer som jag kan lägga upp om jag får?
tack för en go kväll gbrt=) varför skulle polisen ha reg..nr till som dom tog??
Dom läggs i ett register som dom sedan samkör när dom ser bilar ute på vägaran.. kollar dom ditt regnummer å ser att du vart på race så e du körd Fucket up
God Morgon på er alla Nu vaknade jag med rätt stor chock.. Tidningen intervjuat min vän haha Men Jimmie du skötte de bra !!
För övrigt gick allting jätte bra förutom konkörningen De va lite synd men de blir bättre !! Den som anmälde hela grejen igår.. SKAFFA ETT LIV !! Va inte en sån glädjeförstörare för så mkt folk, har du inget hjärta lr ??? "de e bara vi som kör race i GBg " Va är de för skitsnack ja hör.. Är det verkligen sant att den personen sagt så ???
Det är väl nån jävla flöjt med storhetsvansinne för att han anordnade 3 race med 32 bilar någon gång under 1983.
Om det bara är "dom" som anordnar race, vad har det med träffen att göra??? Vi körde inga race igår, vi hade träff för helvete.
Jag är med på bild samt mina kompisar ^^ Högra bilden längstupp, röd jäcka är min kompis lfickvänn och där står vi
hahah, på första bilden e jag med, lägnst till höger i en mössa å svart hood. Serdan bilden lägsnst ner till höger, min bmw som står närmast till vänster, samt jag å min vän som går i mitten av bilden, från bmwn