4645
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

143 Inlägg
6 april 2008
Kommer det bli problem med tanke på polisens kommentarer att anordna så stora bilträffas som igår utan tillstånd och skit?

Yrkesförare
1 267 Inlägg
6 april 2008
loudness skrev:
glansen kan du inte fixa en större upplösning så ja slipper köpa tidningen:P

Jag kan fixa denna bild med större upplösning wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Bamse940Ltt
6 april 2008
MrKerm skrev:
MadeByMe skrev:
Säger ju bara att Team Spån Borås spelade lätt bäst musik under kvällen

*fjäsk till TSB*

Mm men dom glömde kolla på min bil sad

hittade dig tyvärr inte efter bilprovningen.. tänkte prata med dig efter där för du såg ut att ha fullt upp.. men vi löser detta lovar jag smile

Bamse940Ltt
6 april 2008
MadeByMe skrev:
Säger ju bara att Team Spån Borås spelade lätt bäst musik under kvällen

*fjäsk till TSB*

Edit* Varning, En heldag med med Team Spån Borås kan medföra dålig hörsel, sjuk humor och aldrig en trist sekund! big_smile

haha TACK big_smile

313 Inlägg
6 april 2008
nicke_34 skrev:
loudness skrev:
glansen kan du inte fixa en större upplösning så ja slipper köpa tidningen:P

Jag kan fixa denna bild med större upplösning wink

Bilden finns serdan mina små sötnosar smile

http://www.mrd-productions.se/daniel/bo … /gbrt2.JPG

http://www.mrd-productions.se/daniel/bombnedslag/gbrt2.JPG

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
6 april 2008
olagbg: Snygga bilder. Snyggast var självklart den dekaltrimmade polisbilen wink. ojojoj, säger jag bara:P.

obs: Även poliser har internet

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

Intresseklubben
673 Inlägg
6 april 2008
Ni har inte tänkt på att det kan varit civil poliser bland er va? Som kollat upp vart planerna för kvällen va ?  Sen som någon annan person skrev här på tråden också att poliser har ju också internet och sidan är ju inte spärrad för polisen, bara gå in och kolla för dem ;P

/Mvh Andreas

313 Inlägg
6 april 2008
Puppen skrev:
olagbg: Snygga bilder. Snyggast var självklart den dekaltrimmade polisbilen wink. ojojoj, säger jag bara:P.

Precis, om man vill rejsa så borde de kanske anordnas på ett annat sätt. GBRT kanske ska bestå av 10-20 pers, som har tillgång till en sluten community eller något, dessa 10-20 pers e folk som håller käften å kan lita på varandra till 100%. Sedan så tar dessa 10-20persen kontakt me folk som dom känner, folk som i sin tur håller käften å som dom kan lita på till 100%. De hade nog blitt mer än igår iaf smile

Så behöver man ju itne samlas innan heller, för då kommer polisen automatiskt för att se att de hela går rätt till. kan ju ha en smslista me personer som GBRT litar på till 100%, så får dom ett sms när de blir rejs istället.

Tjau

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 april 2008
mrdanjel skrev:
Puppen skrev:

Precis, om man vill rejsa så borde de kanske anordnas på ett annat sätt. GBRT kanske ska bestå av 10-20 pers, som har tillgång till en sluten community eller något, dessa 10-20 pers e folk som håller käften å kan lita på varandra till 100%. Sedan så tar dessa 10-20persen kontakt me folk som dom känner, folk som i sin tur håller käften å som dom kan lita på till 100%. De hade nog blitt mer än igår iaf smile

Så behöver man ju itne samlas innan heller, för då kommer polisen automatiskt för att se att de hela går rätt till. kan ju ha en smslista me personer som GBRT litar på till 100%, så får dom ett sms när de blir rejs istället.

Tjau

Allt sånt är på G smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

313 Inlägg
6 april 2008
HyperSonica skrev:
mrdanjel skrev:
Puppen skrev:

Tjau

Allt sånt är på G smile

Gött mos :_)

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
6 april 2008
olagbg skrev:
T_P_C skrev:
tack för en go kväll gbrt=)
varför skulle polisen ha reg..nr till  som dom tog??

Dom läggs i ett register som dom sedan samkör när dom ser bilar ute på vägaran.. kollar dom ditt regnummer å ser att du vart på race så e du körd Fucket up

Låter skumt, att man stått parkerad tillsammans med andra bilintresserade utan att något gjort ett brott. Att registrera dessa bilar låter ju direkt olagligt?!

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
6 april 2008
TCG skrev:
olagbg skrev:
T_P_C skrev:

Dom läggs i ett register som dom sedan samkör när dom ser bilar ute på vägaran.. kollar dom ditt regnummer å ser att du vart på race så e du körd Fucket up

Låter skumt, att man stått parkerad tillsammans med andra bilintresserade utan att något gjort ett brott. Att registrera dessa bilar låter ju direkt olagligt?!

jo, blev gött försvånad när dom tog upp lappar å börja kladda på.. för ingen som stog där gjorde väl ngt olagligt eller!? eller var det privat egendom?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

313 Inlägg
6 april 2008
TCG skrev:
olagbg skrev:
T_P_C skrev:

SKulle mer tro att de är för att skrämmas. Typ, alla fick ju iaf panik å drog där ifrån.
å de va samma förra året, då onsdagsträffarna ägde rum vid järnbrott så åkte en civilsnut eller vanlig polisbil genom alla raderna på järnbrotts parkering, å i baksätet kunde man om man kikade ordentligt genom de tonade rutorna se en snut som sitter å filmar alla reggplåtar.

lamt

OLAGBG
596 Inlägg
6 april 2008
TCG skrev:
olagbg skrev:
T_P_C skrev:

nej det är inte olagligt för polisen att göra. det.. det är för att förebygga brott som dom regristrerar vpra regskyltar...

OLAGBG
VOLVO

1 587 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
båge skrev:
TCG skrev:
olagbg skrev:

jo, blev gött försvånad när dom tog upp lappar å börja kladda på.. för ingen som stog där gjorde väl ngt olagligt eller!? eller var det privat egendom?

Nej Nej.. Vi Gjorde inget olagligt men dom visste kanske vad som var på G o dom ville ta alla nummer.. Men om det är olagligt av dom de vet jag inte hehe

Flickspanare
731 Inlägg
6 april 2008
Severin skrev:
Hmm.. Jag vet inte om nån hotat nån på träffen, de har jag inte hört nåt om :S !! Men helst vill ja inte att sånt ska ske här å¨tråden heller.. Dessutom RACE är inget som GBrt har o göra med, vi anordnar inga sådana aktiviteter smile !

Ni heter väl knappast Racing Team för intet inte..

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Administratör
11 967 Inlägg
6 april 2008
Glansen skrev:
kommetera mina bilder sa jag ju big_smile

Du är väldigt nära en varning.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 967 Inlägg
6 april 2008
Sluttjaffsat i den här tråden nu!

Vi kommer börja dela ut varningar på löpande band till de som inte skärper sig.

Till sist låser vi...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök