Den större delen av filmer o bilder kommer o komma upp på vår hem sida snälla sluta fråga om er bil är med... Kolla på bilderna när dom kommit ut ! Efteråt kan ni kanske efterlysa om just inte eran bil är med... Plzzzz det e typ en miljon frågor om kort...
Deamons supra var ju nära och köra på en tjej såg jag
nej nej nej det var hon som var nära o gå på min bil nä det e sant men jag såg dock ingen tjej som va i närheten men men ber om ursäkt om nån blev rädd
....det var första gången hon var me på nått likande och var inte alls berädd på det trots att jag förstog att det var vad som skulle hända ca 1 sec innan du gav dig iväg...tittade på henne och sa flytt på dig NU, och eftersom hon inte fattade alls vad som "komma skullle" gjorde hon det inte tillräckligt fort, hon blev rejält rädd...Jag har absolut inget imot dig men det va bra onödigt...
( har ingen anting vad tjaffset handlade om som gjorde att de varnades o.s.v, är det om detta så ber jag om ursäkt och har inte till avsikt att spä på nån diskution/personangepp eller dylikt...
mycket bra träff på jula... sen sket det sig vid besiktningen för snuten kom..... sen vart dom oss hack i häl vad vi än gjorde.... men de va bra jobbat åv gbrt att snuten fick åka fram å tillbax som jojjosar efter oss....
arken kom snuten till innan alla hann samlas
i rollsbo stod snuten redan där när vi kom....
en som hörde en polis säga att de va nån som ringt dom ang race
sen när vi var på väg till partille så hann snuten dit innan alla ens hann dit....
men jag tror att boråsarna kan götet lite bättre nu iallafall efter allt åkandes fram å tillbax
men de blev en trevlig avslutning i sm garaget iallla fall.... tack deamon
natti natti
Jag och några tills stod i partilel en rb astund..snuten visade sig och sa hej sanckade ltie skit sedan åkte dem...sedan kunde vi vart hur många som helst å racat ju...en kanonbra träff iaf=P
Hallå alla glada, underbart med den enorma uppslutningen som var igår vi på Gbrt är enormt glada och stolta, framförallt nu efter alla positiva reaktioner som varit och är
Jag är precis hemkommen från gbg och har därför inte börjat med mina fotografier ännu. Och då jag har en slö dator och kassa redigerings program kommer det dessvärre ta lite tid innan alla bilder ligger uppe. Men de kommer laddas upp allteftersom. Så ha tålamod Jag lägger ett par bilder här på gorg, men den stora majoriteten av bilderna kommer läggas på vår hemsida:
Blev 120 bilder för mig totalt, så några bör la bli bra börjar föra över bilderna till datorn nu sen kommer jag la sitta uppe hela natten och redigera dem
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Blev 120 bilder för mig totalt, så några bör la bli bra börjar föra över bilderna till datorn nu sen kommer jag la sitta uppe hela natten och redigera dem
som jag har fattat kommer bilderna från träffarna upp på gbrt.se? antagligen under galleri.. men ligger bilderna direkt under galleri eller under nån av dom två länkarna "Alexander" eller "creations*" eller är det helt enkelt inga bilder upplagda på sidan ännu?
och en fråga till.. kommer det finnas filmer på gbrt.se också?
Det finns inga bilder upplagda på sidan ännu. Sidan är fortfarande under uppbyggnad så hur galleriernas utformning slutligen kommer bli får vi se Ja, jag föutsätter naturligtvis att det kommer läggas upp filmer där också. Dock är det inte jag som sysslar med rörlig bild, utan min partner edil.
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Ja, jag kommer alltid ha med mig rörlig bild hem från träffarna. Dock har jag fått en ny kameraman i form av Billsson som kommer sköta den biten, då jag fortfarande trivs bäst med min D40 i handen.
Men jag skulle gärna vilja se någon form av filmuppladdning på GBrt hemsidan senare. Samt kanske ett personligt galleri för varje fotograf inom själva "GBrt-kretsen" som brukar komma hem med 50 bilder+. Delvis jag, nicke_34, brillmongo m.fl. Alternativt ett enda stort med allas bilder, samt kommentarfunktion.
Men kommer alltid ha med mig filmkameran och på så sett se till att det blir filmat bra med material.
Har som sagt den liggandes bakom mig med ett band med cirka 45 minuters material på, uppskattningsvis.
Ja, jag kommer alltid ha med mig rörlig bild hem från träffarna. Dock har jag fått en ny kameraman i form av Billsson som kommer sköta den biten, då jag fortfarande trivs bäst med min D40 i handen.
Men jag skulle gärna vilja se någon form av filmuppladdning på GBrt hemsidan senare. Samt kanske ett personligt galleri för varje fotograf inom själva "GBrt-kretsen" som brukar komma hem med 50 bilder+. Delvis jag, nicke_34, brillmongo m.fl.
Men kommer alltid ha med mig filmkameran och på så sett se till att det blir filmat bra med material.
Har som sagt den liggandes bakom mig med ett band med cirka 45 minuters material på, uppskattningsvis.
Japp så är det någon som vill att jag ska filma eran bil extra mkt så säg till mig hoppas att det duger, jag filmade ca 40min bara på parkeringen på Jula