4658
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

32 Inlägg
6 april 2008
gött... schysst att du kom ut me nåra av din bilar igår föresten smile

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
Den större delen av filmer o bilder kommer o komma upp på vår hem sida snälla sluta fråga om er bil är med... Kolla på bilderna när dom kommit ut ! Efteråt kan ni kanske efterlysa om just inte eran bil är med... Plzzzz det e typ en miljon frågor om kort...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
www.GBrt.se

OBS sidan är inte klar ännu så ni får ha översende med detta !

Men bilderna skall komma upp ändå..
Senast redigerat av MrKerm (6 april 2008)

NeonX
6 april 2008
deamon skrev:
Deamons supra var ju nära och köra på en tjej såg jag

nej nej nej
det var hon som var nära o gå på min bil smile
nä det e sant men jag såg dock ingen tjej som va i närheten
men men ber om ursäkt om nån blev rädd smile

....det var första gången hon var me på nått likande och var inte alls berädd på det trots att jag förstog att det var vad som skulle hända ca 1 sec innan du gav dig iväg...tittade på henne och sa flytt på dig NU, och eftersom hon inte fattade alls vad som "komma skullle" gjorde hon det inte tillräckligt fort, hon blev rejält rädd...Jag har absolut inget imot dig men det va bra onödigt...

( har ingen anting vad tjaffset handlade om som gjorde att de varnades o.s.v, är det om detta så ber jag om ursäkt och har inte till avsikt att spä på nån diskution/personangepp eller dylikt...

Evolution Garage
171 Inlägg
6 april 2008
JaZoR skrev:
för er som inte sett va det står på dom in scannade bilderna så finns det ju även en artikel på
http://www.gt.se/nyheter/1.1112628/poli … 250-fordon

Ja det där skötte ni ju snyggt, vad det låter enligt artikeln ialf.
Kanske lite större träffplats nästa gång? Vad sägs om typ bäckebol?

Evolution Garage
Drift ya later dude ;)

824 Inlägg
6 april 2008
schysst träff. ser fram emot nästa smile var lite dåligt intresse för Northtunez skivorna, men det var väl kanske inte så lätt att hitta mig iofs =P

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
North skrev:
schysst träff. ser fram emot nästa smile var lite dåligt intresse för Northtunez skivorna, men det var väl kanske inte så lätt att hitta mig iofs =P

Jag hitta dig inte sad

824 Inlägg
6 april 2008
MrKerm skrev:
North skrev:

Jag hitta dig inte sad

vi får ta det nästa träff helt enkelt smile

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
North skrev:
MrKerm skrev:
North skrev:

Jag hitta dig inte sad

vi får ta det nästa träff helt enkelt smile

Har skickat PM smile

3 Inlägg
6 april 2008
fransman skrev:
mycket bra träff på jula... sen sket det sig vid besiktningen för snuten kom..... sen vart dom oss hack i häl vad vi än gjorde....
men de va bra jobbat åv gbrt att snuten fick åka fram å tillbax som jojjosar efter oss....

arken kom snuten till innan alla hann samlas

i rollsbo stod snuten redan där när vi kom....   

en som hörde en polis säga att de va nån som ringt dom ang race

sen när vi var på väg till partille så hann snuten dit innan alla ens hann dit....

men jag tror att boråsarna kan götet lite bättre nu iallafall efter allt åkandes fram å tillbax

men de blev en trevlig avslutning i sm garaget iallla fall.... tack deamon

natti natti

Jag och några tills stod i partilel en rb astund..snuten visade sig och sa hej sanckade ltie skit sedan åkte dem...sedan kunde vi vart hur många som helst å racat ju...en kanonbra träff iaf=P

Vallåkraträffen för tredje året i sommar=P

874 Inlägg
6 april 2008
Hallå alla glada, underbart med den enorma uppslutningen som var igår vi på Gbrt är enormt glada och stolta, framförallt nu efter alla positiva reaktioner som varit och är smile

Jag är precis hemkommen från gbg och har därför inte börjat med mina fotografier ännu. Och då jag har en slö dator och kassa redigerings program kommer det dessvärre ta lite tid innan alla bilder ligger uppe.
Men de kommer laddas upp allteftersom. Så ha tålamod wink
Jag lägger ett par bilder här på gorg, men den stora majoriteten av bilderna kommer läggas på vår hemsida:

www.gbrt.se

så kika in där med jämna mellanrum smile

Ha det gott folket 

MVH/brillmongo

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
6 april 2008
Vill bara påminna om denna roliga grej smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80654

3 Inlägg
6 april 2008
men titta min rosa golf var med ytterlggare en gång=P

Vallåkraträffen för tredje året i sommar=P

874 Inlägg
6 april 2008
Blev 120 bilder för mig totalt, så några bör la bli bra wink börjar föra över bilderna till datorn nu sen kommer jag la sitta uppe hela natten och redigera dem tongue

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Blyfot
142 Inlägg
6 april 2008
brillmongo skrev:
Blev 120 bilder för mig totalt, så några bör la bli bra wink börjar föra över bilderna till datorn nu sen kommer jag la sitta uppe hela natten och redigera dem tongue

som jag har fattat kommer bilderna från träffarna upp på gbrt.se?
antagligen under galleri.. men ligger bilderna direkt under galleri eller under nån av dom två länkarna "Alexander" eller "creations*" eller är det helt enkelt inga bilder upplagda på sidan ännu?

och en fråga till.. kommer det finnas filmer på gbrt.se också?

Peace!

874 Inlägg
6 april 2008
Det finns inga bilder upplagda på sidan ännu.
Sidan är fortfarande under uppbyggnad så hur galleriernas utformning slutligen kommer bli får vi se wink
Ja, jag föutsätter naturligtvis att det kommer läggas upp filmer där också. Dock är det inte jag som sysslar med rörlig bild, utan min partner edil.

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Bamse940Ltt
6 april 2008
North skrev:

jag hittade dig inte.. men tar gärna en i borås.. måste ju prova din musik.

824 Inlägg
6 april 2008
Bamse940Ltt skrev:
North skrev:

jag hittade dig inte.. men tar gärna en i borås.. måste ju prova din musik.

jag är bra på att gömma mig, japp det tar vi i borås smile får hoppas att det låter bra cool

Yellow bug!
1 640 Inlägg
6 april 2008
Ja, jag kommer alltid ha med mig rörlig bild hem från träffarna. Dock har jag fått en ny kameraman i form av Billsson som kommer sköta den biten, då jag fortfarande trivs bäst med min D40 i handen. smile

Men jag skulle gärna vilja se någon form av filmuppladdning på GBrt hemsidan senare. Samt kanske ett personligt galleri för varje fotograf inom själva "GBrt-kretsen" som brukar komma hem med 50 bilder+. Delvis jag, nicke_34, brillmongo m.fl. smile Alternativt ett enda stort med allas bilder, samt kommentarfunktion.

Men kommer alltid ha med mig filmkameran och på så sett se till att det blir filmat bra med material.

Har som sagt den liggandes bakom mig med ett band med cirka 45 minuters material på, uppskattningsvis.

Mina bilder från igår finns att beskåda på:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=48502
Senast redigerat av Edil_ (6 april 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

85 Inlägg
6 april 2008
Edil_ skrev:
Ja, jag kommer alltid ha med mig rörlig bild hem från träffarna. Dock har jag fått en ny kameraman i form av Billsson som kommer sköta den biten, då jag fortfarande trivs bäst med min D40 i handen. smile

Men jag skulle gärna vilja se någon form av filmuppladdning på GBrt hemsidan senare. Samt kanske ett personligt galleri för varje fotograf inom själva "GBrt-kretsen" som brukar komma hem med 50 bilder+. Delvis jag, nicke_34, brillmongo m.fl. smile

Men kommer alltid ha med mig filmkameran och på så sett se till att det blir filmat bra med material.

Har som sagt den liggandes bakom mig med ett band med cirka 45 minuters material på, uppskattningsvis.

Mina bilder från igår finns att beskåda på:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=48502

Japp så är det någon som vill att jag ska filma eran bil extra mkt så säg till mig wink hoppas att det duger, jag filmade ca 40min bara på parkeringen på Jula big_smile

MVH Billsson

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

Sök